Huh sain just luettua Liza Marklundin;Uhatut.
Kommentit (14)
Vierailija:
Hyvin pitkään sen kirjan lukemisen jälkeen teki mieli sylkeä maahan joka kerta, kun joku arabi käveli vastaan.
Olin vihainen " päähenkilölle" , kun ei ajoissa jättänyt miestä ja jotenkin minusta tuntui, että hän oli osittain syyllinen näiden ählämeiden Ruotsin jäämiseen, kun halusi ko. henkilöitä piilotella. Romaanihan se on, mutta pohjautuu tosiaan osittain tositapahtumiin. Ihmettelen eurooppalaisia naisia, jotka uskaltavat perustaa perheen näiden hihhuleiden kanssa. No, kyllähän suomalaisetkin miehet osaavat pahoinpidellä.
liioiteltuja. En sano, etteikö olisi mahdollista tuollainen tragedia, mutta oudolta tuntuu se, ettei nainen jättänyt miestä ajoissa. Lisäksi jatko-osassa kerrottiin naisen avio-oituneen vielä pari kertaa! Minusta se oli hieman erikoista. Ei voi kaikkea sen hullun miehen vastuulle sysätä vaan varmasti naisessakin oli jotain vikaa.
Vierailija:
liioiteltuja. En sano, etteikö olisi mahdollista tuollainen tragedia, mutta oudolta tuntuu se, ettei nainen jättänyt miestä ajoissa. Lisäksi jatko-osassa kerrottiin naisen avio-oituneen vielä pari kertaa! Minusta se oli hieman erikoista. Ei voi kaikkea sen hullun miehen vastuulle sysätä vaan varmasti naisessakin oli jotain vikaa.
Jos se on se sama kirja, niin mua v*tutti raskaasti sen naisen saamattomuus ja eritoten se että sille lapselle tuli niin pahat traumat, eikä muija tajunnut ajoissa viedä sitä sairaalaan..
Itse kirjassa mua ärsytti suunnattomasti, kun siitä miehestä puhuttiin koko ajan muodossa " entinen sulhaseni" jne..
Eniten inhosin tilanteita jossa nainen päästi miehen sisään, vaikka uhkasi lapsenkin henkeä, MIKSI avata ovi tälläiselle?????
Koskettava kirja elämän kääntöpuolesta.
se nainen ihmetytti sillä mä en olis ikinä alistunut tohon vaan vaikka kerännyt jengin kokoon ja kättä pidempää ... Eka kerta kun kävi lapseen kii ja uhkas sitä olis ollut viiminen jollain tavoin.
En nyt muista nimiä, mutta jos Andreas oli sen " ykkösosan" uusi mies niin nainen erosi siitä.
Ei huomannut mitään varoitusmerkkejä miehessä ja jättänyt kun olisi ollut vielä mahdollista.
siis hetkinen: mistä lähtien se on ollut mahdollista?!
tällaisen miehen kanssa mia sitten seurusteli/oli aviossa? oli (väitetty) uskonto mikä tahansa, en milloinkaan voisi olla tekemisissä murhaajan kanssa. varsinkin kun on murhannut naisia ja lapsia!
samanlainen hyväuskoinen ukonrenttuun rakastuva nuori nainen
Hyvin pitkään sen kirjan lukemisen jälkeen teki mieli sylkeä maahan joka kerta, kun joku arabi käveli vastaan.