Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julma selkäänpuukotus vai ystävän teko

Vierailija
15.12.2019 |

Kiehun raivosta, epäuskosta, pettymyksestä, surusta ja tunnen itseni todella loukatuksi, mutta yritän kirjoittaa mahdollisimman rauhallisesti jotta saisin oikeita vastauksia ja ulkopuolisen näkökulmaa otsikossa esitettyyn kysymykseen.

Homma on tämä: seurustelin puolisen vuotta erään miehen kanssa, josta ystäväni varoitteli minua moneen kertaan, sanoen että mies ei ole uskollinen ja minun käy vielä huonosti. Olen sanonut, että niin kauan kuin omin silmin en näe, en luota kuulopuheisiin ja teen itse omat päätelmäni.

Tähän saakka meillä miehen kanssa menikin loistavasti, mutta nyt tuli pommi. Ystäväni laittoi viikonloppuna kuvaviestin, jossa makaa mieheni kanssa sängyssä, mies nukkuu, alasti näyttää olevan.

Ystävä laittoi kuvan saatesanoiksi, että kun en kerran muuten uskonut, hän "halusi itse uhrata itsensä ja näyttää kuinka helpolla mieheni saa mukaansa."

Eli mitä v ittua nyt, en ole vastannut kummankaan puheluihin, enkä vastaa ennenkuin tiedän mitä tästä pitäis ajatella, olen ihan sekaisin enkä uskoisi koko juttua mutta tuota kuvaa kun katselee, ei ole mitään epäselvää eikä selitettävää!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssap..ja "kaveri" kanssa

Vierailija
2/7 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummankin kanssa pitää puhua. Tosin kumpikin voi valehdella, tai vain yksi puhuu totta, mutta kumpi, se on eri asia. 

On ihmisiä, jotka kieroilevat toisten miehiä "näyttääkseen" tämän uskottomuuden, mutta mitä ystäväsi teki ei ole ok. Hän on voinut sanoa miehellesi vaikka mitä sillä tuella, että on ystäväsi. Mielummin vaikka pistätte pystyyn catfishin vaikka vain nettiin ja menette puhumaan hänelle toisena ihmisenä ja katsastatte, mikä reaktio tulee. 

Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, jotkut tekevät näin saadakseen miehen kuseen suhteessaan ja sen jälkeen vikittelevät itselleen. 

Voit jopa kokeilla catfishiä yksinäsi, mieluiten, jos haluat vahvistaa että miehesi tosiaan on valmis pettämään sinua kenen tahansa kanssa.

Kuhan et tee hätiköityjä johtopäätöksiä, kaikki tulee menemään hyvin. Tsemppiä, toivottavasti et ole provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jssap..ja "kaveri" kanssa

Niin varmaan parasta...

ap

Vierailija
4/7 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole enää missään tekemisissä miehen, etä "ystävän" kanssa. Ei tarvi mitään selityksiä tuollaisille paskiaisille antaa.

Vierailija
5/7 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme hommaa, että tällasta edes kirjotat täällä. Eiköhän peli ole selvä.

Vierailija
6/7 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisten kanssa tarvitse olla enää missään tekemisissä.

Vierailija
7/7 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole provo, niin julma selkäänpuukotus tuo on. Ystävä ei makaa ystävän miehen kanssa, edes entisen saati nykyisen. Ystävä on halunnut sen kivan, mitä sinulla on ollut. Kateellinen ja ilkeä. Ei auta kuin jättää molemmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi