Pitäisikö vaan lakata kokonaan viestittelemästä miehelle, joka ei vastaa aina viesteihin?
Ollaan viestitelty jonkin aikaa. Hän sanoi etsivänsä pitkäaikaista suhdetta joten ajattelin että ties vaikka saisin hänestä miehen itselleni. Mies on kuitenkin vähän kummallinen...ei vastaa lähes koskaan kun soitan eikä viesteihinkään tule vastauksia aina. Sitten taas 1-3 päivän kuluessa hän taas viestittelee jotain. On puhunut tapaamisesta mutta lähinnä sek.sin merkeissä. Ei kyllä haittaa minua, koska pidän kyllä sek.sistä eikä minun tarvitse olla parisuhteessa, jotta saan siitä mielihyvää.
Pitäisikö katkaista yhteydet kokonaan, kun tuntuu ettei tapaaminenkaan kovin helposti järjesty?
Kommentit (31)
Aina? Ymmärtäisin kysymyksen, jos mies ei vastaisi koskaan.
En minäkään kirjoittaisi ap:lle joka ainakin aloitusviestin perusteella ei osaa/uskalla/kehtaa kirjoittaa sanaa seksi.
Vierailija kirjoitti:
Aina? Ymmärtäisin kysymyksen, jos mies ei vastaisi koskaan.
Suurimpaan osaan viesteistäni ei ole vastannut ja käyttäytynyt muutenkin todella ylimielisesti. Minä olen aina vastannut hänen viesteihinsä paitsi näihin kolmeen viimeisimpään mutta enpä vastaa tästä lähin enää yhteenkään. Mitä annettavaa tuollaisella ihmisellä olisi minulle? Ei kiinnosta kus.ipäät.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En minäkään kirjoittaisi ap:lle joka ainakin aloitusviestin perusteella ei osaa/uskalla/kehtaa kirjoittaa sanaa seksi.
No ei ole siitä kyse, täällä palstalla on vaan ihme tapa siirtää automaattisesti sellaiset ketjut sek.siosioon joissa se.ksi on kirjoitettu ilman sensurointia/kikkailuja. Kokeile joskus itse niin tajuat.
Ap
Ja tuo ylläoleva viestikään ei mennyt läpi ennen kuin kirjoitin "kus.ipäät".
Ap
Menin masennukseen, kun mieheni jätti minut ja lapset toisen naisen luo, meillä oli kaunis elämä yhdessä ja rauhallinen koti yhdessä. Muutama päivä sitten huomasin häneltä outoa käyttäytymistä, yhtäkkiä muutama viikko myöhemmin sain selville, että mieheni näkee jonkun muun. hän lopettaa puhumisen kanssani ja aloitti palaamisen kotiin myöhään töistä, hän tuskin välitä minusta ja lapsista. Pyysin häntä muuttamaan tapojaan ja olemaan hyvä mies siitä, että hän oli. hän kieltäytyi kuuntelemasta minua. Itkin katkerasti sydämen kanssa, koska avioliitto oli hajonnut. Tein kaikkeni korjataksesi tämän ongelman, mutta kaikki turhaan. Minusta tuli hyvin huolestunut ja avuton. Kuulin hienoja uutisia Dr.Goko-avioliittoasioista, otin yhteyttä häneen ja selitin kaiken tapahtuneen toivoen ratkaisua häneltä. Hän lupaa auttaa minua, minkä teki. Hän ratkaisee avioliitoni ongelman ja yhdistää mieheni takaisin minuun. Olen ylpeä voidessani sanoa, että avioliitto on jälleen paremmin yhdessä. ota yhteys sähköpostitse: dr.gokosspiritualcaster@gmail.com
WhatsApp ja Viber tämä numero +2348056398964
Varattu tai muuten vain luonnevikainen yksilö.
Helen870 kirjoitti:
Menin masennukseen, kun mieheni jätti minut ja lapset toisen naisen luo, meillä oli kaunis elämä yhdessä ja rauhallinen koti yhdessä. Muutama päivä sitten huomasin häneltä outoa käyttäytymistä, yhtäkkiä muutama viikko myöhemmin sain selville, että mieheni näkee jonkun muun. hän lopettaa puhumisen kanssani ja aloitti palaamisen kotiin myöhään töistä, hän tuskin välitä minusta ja lapsista. Pyysin häntä muuttamaan tapojaan ja olemaan hyvä mies siitä, että hän oli. hän kieltäytyi kuuntelemasta minua. Itkin katkerasti sydämen kanssa, koska avioliitto oli hajonnut. Tein kaikkeni korjataksesi tämän ongelman, mutta kaikki turhaan. Minusta tuli hyvin huolestunut ja avuton. Kuulin hienoja uutisia Dr.Goko-avioliittoasioista, otin yhteyttä häneen ja selitin kaiken tapahtuneen toivoen ratkaisua häneltä. Hän lupaa auttaa minua, minkä teki. Hän ratkaisee avioliitoni ongelman ja yhdistää mieheni takaisin minuun. Olen ylpeä voidessani sanoa, että avioliitto on jälleen paremmin yhdessä. ota yhteys sähköpostitse: dr.gokosspiritualcaster@gmail.com
WhatsApp ja Viber tämä numero +2348056398964
Vitun säälittävää
Vierailija kirjoitti:
Pakko oli tulla taas päivittämään..
Mieheltä on tullut tänään jo kaksi viestiä eli kaiken kaikkiaan kolme viestiä lähettänyt joihin en ole vastannut. Tänään tuli siis tapaamisehdotus aamulla ja iltapäivällä ihmettelevä viesti kun minusta ei kuulu mitään. AI ETTÄ MÄ NAUTIN! Kuinka monta kertaa hän on itse ollut vastaaamatta ja nyt kun suvaitsee laittaa viestiä niin minä en vastaakaan! Uskomatonta, ajattelee varmasti hän... 😄😄😄Ap
Ehkä on juu parempi molemmille + kaikille muille, että lakkaatte viestimästä.
Kiitos.
Maistakoon omaa lääkettään. Hähää!