Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä paras kalustemateriaali mökille?

Vierailija
15.12.2019 |

Olen aikeissa uusia mökin keittiön moderniksi, mutta törmäsin hsvsinyoon, että jotkin materiaalit eivät kestä kosteutta ja lämpötilavaihteluits. Olen kysynyt parista eri liikkeestä ja niiden myyjien.mukaan juuri heidän materiaalinsa on parasta, vaikka ovst erk materiaaleja.
Mistä saisi tiet, mikä olisi paras valinta kaapiston rungoksi ja mikö ei homehtuisi heti? Puu? Massasta puristettu puu? Mdf? Lastulevy? Melamiinipinnotus?
Neuvoja ja kokemuksia?

Toinen asia on sohva. Ajattelin korvata kovat nojatuolit sohvalla, mutta niissähän on myös vaikka mitä lastulevyjä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset kalusteet olette laittaneet?

Vierailija
2/3 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en uskaltaisi laittaa mitään pinnoitettuja puristelevyjä tiloihin, joiden kosteusaste ja lämpötila vaihtelee reilusti. Alkaa reunat repsottaa.

Oletko harkinnut ns. vanhanaikaista puurunkoista sohvaa, jonka pehmusteosat ovat irrotettavia ja siten helposti pestäviä/vaihdettavia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mökki kylmillään talvet, eikä normaaleissa kaustelevyissä ole ollut mitään ongelmaa. Jos pelottaa ota levy kosteudenkestävänä. Kokopuiset tietysti olisivat parhaat, mutta niillä on myös paras hinta. Ainakin hirsimökkiin uskaltaa laittaa mitä vain, sillä hirsi tasaa kosteusvaihtelut hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä