Mitä viedä 84v isälle joululahjaksi?
Kommentit (32)
Riippuu ihan isästä, tuon ikäisissä on niin monen kuntoisia.
Kirja, hyvä suurennuslasi (apteekissa käteviä), lempikarkkeja, ristikkolehtiä, lahjakortti auton pesuun ja vahaukseen, konjakkipullo,...
Ässäarpoja ja jotain hyvää syötävää. Ei mitään tavaraa.
Monesti tulee töissä vastaan tuon ikäisiä ihmisiä, joilla ei ole sopivia, mukavia vaatteita. College,puku, verkkarit? Pussilakanoitakaan ei usein ole.
Miten voi tuon ikäinen vielä lahjoja tarvita. Lahjat lapsille ja aikuiset voisivat rauhoittaa kulutusvouhkaamistaan.
Lahjakortti jalkahoitoon, parturiin (myös kunnon parranajo), villasukat, äänikirjoja tai oikeita, jos lukee. Riippuu tosiaan kovasti tyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi tuon ikäinen vielä lahjoja tarvita. Lahjat lapsille ja aikuiset voisivat rauhoittaa kulutusvouhkaamistaan.
Mun isäni on tosi köyhä. Villasukat, arvat ja joku syötävä olisi varmaan hyvä juttu.
Vien tuon ikäiselle äidille paljon erilaista pientä syötävää (myös suklaata), pari kevyttä paitaa, pinon yösukkia (kiristämätön) ja pari kirjaa sekä ristikkolehteä. Pakkasin just, huomenna päivän reissu. :) Hän viettää yksin joulun, joten nämä varmaan viihdyttävät edes pari päivää. Muita vieraita on kyllä menossa, mutta me emme pääse eikä hän jaksa enää lähteä tänne asti itse.
Mä annoin kasikymppiselle isälle pyyhkeen johon oli kirjottu sen nimi ja harrastukseen liittyvä kuva. Oli kovin mieluinen.
Suklaa ja villasukat voisi ainakin olla ihan hyvä.
Ja sitten just kirja tai ristikkolehtiä.
Konjakkipullo. Eikös vanhat ihmiset ole näitä konjakin ystäviä.
Lahjakortti tandemlaskuvarjohyppyyn. Miksi ei voisi elää täysillä eläkepäiviä?
Kysy häneltä. Tai kirjakaupan lahjakortti. Mitä hänellä ei ole?
Herkkuja, joista isäsi tykkää. Edesmennyt isäni tykkäsi itse tehdystä, pitkään haudutetusta, silakkalaatikosta. Veisin sitä, jos hän olisi vielä elossa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihmeeseen 84-vuotias tarvitsee veikkausvoittoa?
Jotain hyvää syötävää
Lukemista, jos lukee
Lämmin huopa
Villasukat
Villapaita
Tuollaisia vein omalle isälleni. Nyt ensimmäistä kertaa kynttilä haudalle😥
Arpoja ei voi antaa lahjaksi,pitää lunastaa arvan ostajan Veikkaus kortilla. Pappa viedään syömään ravintolaan,viini,olut ja konjakki kahvin kanssa. Samalla kerralla voi pistäytyä kaupassa ja ostaa kotiin hänelle ruokaa tai muuta mitä tarvitsee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihmeeseen 84-vuotias tarvitsee veikkausvoittoa?
Ei nykyään voi antaa arpoja, koska nekin pitää ottaa omalla veikkauskortilla ja voitto tulee jos tulee omalle tilille.
Minä vein aina suklaata, se oli varma lahja, isän lempiherkkua.
Nykyään vien kukan haudalle.