Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli nolosta tilanteesta vanhempien suhteen?

Vierailija
15.12.2019 |

Eli kävin vessassa isommalla asialla kun yllättäin ovikello soi. Vedin kyllä vessan, mutta ilmeisesti vrssamme temppuilee aina välillä. Menin avaamaan oven ja vanhempani tulivat. Pian äitini sanoo että hän käy vessassa. Kohta hän huutaa että täällä on kakkaa pöntössä ja aukaisee oven ihan auki. Selitän nolona, että se raitaa olla kun esikoinen kävi potalla ja heitin kakat pönttöön. En viitsinyt tietenkään sanoa että kävin itse vessassa. Vanhempani alkoivat sorkkia vessaa ja äitini sanoo että isäni käy hakemassa aukaisu tarvikkeet. Sanoin että ei tarvitse, voin yrittää itse avata kun ehdin tai soittaa huoltomiehelle. Pyysin heidät pois vessasta koska koko asuntoon alkoi jo levitä hirveä haju. Mutta isäni lähti hakemaan tarvikkeita ja sillä välin äitini pyöri edelleen vessassa sorkkien pyttyä ja huuhdellen lasten pottia. Kohta isäni tuli tarvikkeiden kanssa ja alkoi avata pönttöä. Selitin vieläkin että ei nyt oikeasti tarvitse..
Pönttö ilmeisesti lopulta kuitenkin aukesi.
Siinä nolona sitten yritin jutella normaalisti ja kysyä ottavat ko kahvia...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt on muka noloa, kaikkihan me vessassa käydään, ja yleensä tuotokset haisevatkin.

Vierailija
2/8 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi joskus samantapainen juttu, mutta vielä nolompana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli kyllä too much information.

Vierailija
4/8 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, kyseessä omat vanhempasi. Ei heidän edessään tarvitse kakasta nolostella.

Vierailija
5/8 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat on pesseet sun p.askapyllyäsikin joskus. Turhaan nolostelet. Eipä hekään tuntuneet olevan millänsäkään.

Vierailija
6/8 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin olisit halunnut sinne Sörkkimään jonkun huoltomiehen?

Vierailija
7/8 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittele peilin edessä. Jämäkästi ja selkeästi sanot "ei".

Monella on sama ongelma eikä sitä tarvitse hävetä, mutta kannattaa silti opetella pitämään puolensa itse.

Auttaa myös kun psyykkaat itsesi siihen, että sinun tahtosi omassa kodissasi on tärkein ja sinua totellaan.

Vanhempasi kyllä sopeutuvat ajallaan kun ymmärtävät, että olet aikuinen ja kun sanot ei se tarkoittaakin sitä.

Vierailija
8/8 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempasi tuossa ovat noloja, kun järjestivät asiasta tuollaisen tapahtuman. Halusivat tietysti vain auttaa. Voin kuvitella, että omien vanhempieni kanssa voisi tapahtua jotain vastaavaa. Heidän mielestään "kersat ei tiedä mistään mitään", joten ihan sama vaikka laulaisin aariaa käsilläni seisten. Todennäköisesti en tiedä vielä silloinkaan mistään mitään, kun olen 75 ja he 100-vuotiaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän