Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sosiaalisen kanssakäymisen itsestäänselvyyksiä

Vierailija
14.12.2019 |

Älä tee näitä minulle koskaan: huuda, uhkaile, pilkkaa, nimittele, juoruile minusta selkäni takana, pelottele, kieroile, valehtele, huijaa, raivoa, kuulustele, isottele, feikkaa, viisastele, kiristä, lahjo, vaadi, syytä,...
Jos teet noin kerrankin niin minä häivyn enkä näe sinua enää koskaan, pistän välit poikki ikiajoiksi. Aivan sama kuka sinä olet, aivan sama vaikka sinä olisit sukulaiseni tai puolisoni tai pappi tai presidentti tai ihan kuka vain.
Saat pilata oman elämäsi. Minä en omaa elämääni pilaa olemalla tekemisissä sinun kanssasi.
On olemassa aidosti hyviä ihmisiä jotka eivät ikinä tee mitään tuollaista törkeää. Vietän aikani heidän kanssaan. Minulla on ystäviä jotka eivät ole ikinä sanoneet minulle edes yhtä pahaa sanaa, eivät ikinä ole vaatineet minulta yhtään mitään. Vietä sinä aikasi kakkapääkavereidesi kanssa, jos niin tahdot.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen!

Vierailija
2/9 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun mitä enemmän omat vanhemmat huutaa ja raivoaa sitä enemmän niitä tulee kunnioittaa ja palvella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta nythän sinä esität nuo itsestään selvyydet SYYTTÄVÄSTI KÄSKYTTÄVÄSTI JA TYLYTTÄVÄSTI, vaikken ole sinulle mitään tehnyt.

Vierailija
4/9 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas täällä taapertaa.

Vierailija
5/9 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko ikävästi osasit nuo itsestäänselvyydet muille luetella. Tulee sellainen olo, että on jo syyllistynyt noihin kaikkiin tai ainakin juuri ollut meilkein syyllistymässä.

En haluaisi tutustua sinuun tuon tekstisi perusteella. Aika hyökkäävä ja vainoharhaisen oloinen rääkäisy sinulta ap.

Vierailija
6/9 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lausui ap: "Minulla on ystäviä jotka eivät ole ikinä sanoneet minulle edes yhtä pahaa sanaa, eivät ikinä ole vaatineet minulta yhtään mitään."

Kuulostaa epäilyttävältä :o

Vierailija
7/9 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta nythän sinä esität nuo itsestään selvyydet SYYTTÄVÄSTI KÄSKYTTÄVÄSTI JA TYLYTTÄVÄSTI, vaikken ole sinulle mitään tehnyt.

Ja lopussa vielä nimittelyä "kakkapääkaverit". :D 

Vierailija
8/9 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lopussa vielä nimittelyä "kakkapääkaverit". :D 

Senkin kakkapääkommentoija!

Vierailija
9/9 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa elämänkoululaisen filosofialta.