Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioliitossa olevat miehet haloo!

Vierailija
14.12.2019 |

Miten ihmeessä te kykenette olemaan järjissänne pitkässä parisuhteessa? Ettekö kyllästy katselemaan toisen naamaa vuodesta toiseen? Tekeekö mieli vieraita naisia? Pystyttekö todella näkemään vaimonne yli kymmenen vuoden seurustelun jälkeen kiihottavana? Vai onko kiihko laimennut ja jäljellä toverillisuus? Tuntuuko koskaan, että jäätte paitsi paljosta perhe-elämän takia (vaikka lapset olisivatkin tärkeitä)?
Janottaako vanha suola koskaan ym?
En kaipaa tähän naisten "kyllä minun mieheni ainakin minua rakastaa eikä ole koskaan halunnut muita naisia" ym. naiiveja kommentteja.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/24 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin.

En kyllästy.

Tekee mieli, olen mies enkä koira.

Pystyn.

Ei, kiihko vain lisääntyy.

Ei tunnu.

Ei janota, exä oli ssaatanan ruma ja lihava.

Tällä sapluunalla menty jo melkein 20v kimpassa ja tuntuu että meno vaan paranee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/24 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan naisena enää kiihoitu miehestäni yhtään.

Aika on syönyt kiihkon ja mielenkiinnon. Elämä on hänen kanssaan on ikävää arkea.

Jokaisella matkalla oli se sitten työ-tai vapaa-ajan matka, jonka yksin teen, olen aina jonkun miehen kanssa intiimissä kanssakäymisessä.

Se auttaa kestämään, mutta en tiedä, miten kauan enää jaksan tätä liittoa, ero on usein mielessä.

Ohis, tää naisen näkemys asiaan

Vierailija
5/24 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Hyvin.

En kyllästy.

Tekee mieli, olen mies enkä koira.

Pystyn.

Ei, kiihko vain lisääntyy.

Ei tunnu.

Ei janota, exä oli ssaatanan ruma ja lihava.

Tällä sapluunalla menty jo melkein 20v kimpassa ja tuntuu että meno vaan paranee.

Ihana mies, toivottavasti vaimosi on tyytyväinen myös. 🤗

Vierailija
6/24 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes 9 vuoden liiton jälkeen pidän edelleen vaimoani viehättävänä. Alkuvuosien kiihko on tasaantunut, mutta eipä sitä samanlaista kanivaihetta enää niin kaipaakaan. Sitä ei usko ennen kuin itse sen kokee, mutta sen toveruus ja yhdessä koettu elämä on sekin yllättävän merkityksellistä ja tyydyttävää. Ikä ja hormonit tekee ajan saatossa tehtävänsä, että seksi ei ole kaikki kaikessa. Pitää sitä kuitenkin olla, totta kai.

Vituttaako vaimo joskus? No totta helvetissä! Toisaalta niin vituttaa suurin osa muistakin ihmisistä. Suurimman osan ajasta kuitenkin oikein mukava, joten olen tyytyväinen valintaani. Vanha suola ei janota, eikä toiset naiset kiinnosta, koska olen ollut riittävästi pitkissä parisuhteissa tietääkseni, ettei se ruoho ole vihreämpää aidan toisella puolella. En väitä, ettenkö koskaan panisi merkille jotain viehättävää naista. Tekisikö mieli tehdä asialle jotain? No eipä juuri. Naisissa on kuitenkin samat tyyppiviat suunnilleen kaikissa, joten ei se vaihtamalla parane.

Lapset jätettiin ihan suosiolla hankkimatta, niin kokonaisuutena olen tyytyväinen elämääni ja liittooni. Koskaan ei ole tuntunut siltä, että jäisin mistään paitsi. Annamme molemmat toisillemme aikaa ja tilaa toteuttaa itseämme ja tehdä asioita yksin sekä ystävien kanssa.

Vierailija
7/24 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika on syönyt kiihkon ja mielenkiinnon. Elämä on hänen kanssaan on ikävää arkea.

Jokaisella matkalla oli se sitten työ-tai vapaa-ajan matka, jonka yksin teen, olen aina jonkun miehen kanssa intiimissä kanssakäymisessä.

Se auttaa kestämään, mutta en tiedä, miten kauan enää jaksan tätä liittoa, ero on usein mielessä.

Oletko lukutaidoton vai kehitysvammainen? Kysymys ei ollut osoitettu sinulle.

Vierailija
8/24 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo eronnut, mutta ajattelin kuitenkin vastata.

1. Hyvin, en yhtään käsitä miksi järki menisi hyvän kumppanin kanssa.

2. En todellakaan kyllästynyt. Oli kaunein nainen mitä tiesin. Mutta toisaalta pitkässä suhteessa ulkoinen kauneus ei ole ainoa joka määrittää kauneuden jonka näkee toisessa.

3. Totta kai teki mieli. Ja jopa sain kumppanin kanssa leikkiä toisten naisten kanssa muutamia kertoja.

4. Totta kai näin kiihottavana, tietenkin vaimon aloitteellisuus vaikuttaa siihem

5. Outo kysymys. Tietenkin teiniajan kiihkoa ei ollut enää. Koin aviossa että kumppani oli paraskaverini jolle pystyin jakamaan kaiken, mutta en kyllä toverillisuudesta puhuisi.

6. En tuntunut koskaan että olisin jäänyt jostain paitsi. (nyt eronneena huomaa että kuinka paljosta nyt jää paitsi, harvaa asiaa näkee järkeväksi tehdä kun ei ole toista jonka kanssa asiat jakaa).

7. Ei janottanut vanhat suolat aviossa (eikä kyllä enää nyt eronneenakaan, koska ex-vaimo rikkoi kaikkia minun arvoja)

kommentit perustuvat 17v suhteeseen ja erosta nyt muutama vuosi.

Vierailija
9/24 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kait sitä nyt on kelvannut olla vaimon kanssa kyllästymättä kun on kerta saanut kokeilla niitä toisia naisia samaan aikaan, rusinat pullasta. Tämä kommentti siis viitaten nro 8:n kommenttiin.

Vierailija
10/24 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kait sitä nyt on kelvannut olla vaimon kanssa kyllästymättä kun on kerta saanut kokeilla niitä toisia naisia samaan aikaan, rusinat pullasta. Tämä kommentti siis viitaten nro 8:n kommenttiin.

Voihan sen noinkin ajatella. Pitänee vain todeta että nuo oli ex-vaimon halusta eikä minun. Ja vielä pitää todeta että naisten kanssa pelkkä leikki ei ole minun juttu. Eipä ole edes naisia otettu punkkaan pitkiin aikoihin, kun ei ole tullut vastaan "parisuhdekelpoista" minulle.

Vierailija
11/24 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko lukutaidoton vai kehitysvammainen? Kysymys ei ollut osoitettu sinulle.

Olen eri, mutta onpa hauskaa tehdä naisvihaketju naisten palstalle, jotta mahdollisimman moni nainen pahoittaisi mielensä :D Sitten ärsyttää kun naisten palstalla joku nainen vastaa naisvihaketjuun kun oli erikseen sanottu, että naisten palstalla nyt naiset hiljaa ja antakaa naisvihalle tilaa. Sori, mutta naisia ei kiinnosta paskan vertaa. Yp laatii säännöt eikä ap. :D

Vierailija
12/24 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nainen ja minulle täysin ok, että nainen vastasi ketjuun, sillä kommentti liittyi kuitenkin kyllästymiseen omaa kumppaniaan kohtaan.

Ketjun tarkoitus ei ole lietsoa naisvihaa, vaan vilpittömästi ihmettelen miehiä ja miksei naisiakin, jotka jaksavat pitkissä parisuhteissa.

Vierailija
13/24 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on nainen ja minulle täysin ok, että nainen vastasi ketjuun, sillä kommentti liittyi kuitenkin kyllästymiseen omaa kumppaniaan kohtaan.

Ketjun tarkoitus ei ole lietsoa naisvihaa, vaan vilpittömästi ihmettelen miehiä ja miksei naisiakin, jotka jaksavat pitkissä parisuhteissa.

Olet siis nainen? Kiinnostelisi tietää, miksi kysyt tätä asiaa ensisijaisesti miehiltä. Kysymysten asettelu on vieläpä sellainen, että pidät (miehen) kyllästymistä pitkässä parisuhteessa oikeutettuna ja normaalina ilmiönä. Voitko avata tätä, kiinnostaa kovasti.

Vierailija
14/24 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kykenen olemaan järjissäni. Parisuhde ei ole mitenkään elämäni ehdottomassa keskiössä, eikä mikään suuri tavoitteeni.

Kyllä, toki toisen tietyt tavat ja kaikki jo kuullut jutut vanhat jutut ajoittain kyllästyttävät. Sitten vaan hommaillaan omiamme muutaman päivän.

Sen verran kiihottaa, että normaali seksielämä pyörii. En kyllä mitenkään erityisesti seksin ulkopuolella herkuttele mielikuvilla seksistä hänen kanssaan.

Kyllä tuntuu, että perheytyminen oli vikatikki, mutta hoidetaan nyt kunnialla maaliin, kun kerran leikkiin on ryhdytty.

Vanha suola ei janota, kaikissa aiemmissa pitkissä suhteissa oli omat vikansa, minkä takia homma karahti kiville. Plus lisäksi eksät alkavat olla jo sen ikäisiä kaikki, että leukahelttaa ja post-vaihdevuotista pötkylävartaloa löytyy. Ei ole aikakonetta millä voisi palata nuorena nuoruuden hehkeitten rakkauksien pariin.

Vierailija
15/24 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis nainen? Kiinnostelisi tietää, miksi kysyt tätä asiaa ensisijaisesti miehiltä. Kysymysten asettelu on vieläpä sellainen, että pidät (miehen) kyllästymistä pitkässä parisuhteessa oikeutettuna ja normaalina ilmiönä. Voitko avata tätä, kiinnostaa kovasti.

Ajattelen, että erityisesti miehillä on kestämistä esimerkiksi naisten mahdollisten hormoniheittelyjen takia - milloin räpätetään ja ärsyynnytään miehille pienistäkin asioista, sitten on nämä "naisten hömpötykset", kuten muumimukien keräilyt, tupperikutsut ja  pakko saada 10 000 euron sohva, joka pitää taas vaihtaa kahden vuoden kuluttua kun joku iiiiiiiihana kuosi onkin kivempi ym. Ja joo, kaikkihan eivät ole samanlaisia, mutta ainakin hyvin suuri osa naisista tuntuu olevan. Tiedättehän - niin eri planeetalta kuin miehet.

Naiset myös usein äitiytyessään tulevat tylsiksi ajan saatossa ja kelläkään ei tunnu olevan mitään omia mielenkiinnon kohteita - paitsi ne joka vuosi saatavat uudet muumimukit.

Korostan, että edelleenkään ei ole tarkoitus lietsoa naisvihaa, mutta ehkä tähän liittyy myös se, että itselläni on harvan naisen kanssa mitään yhteistä. En silti vihaa naisia.

Vierailija
16/24 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että erityisesti miehillä on kestämistä esimerkiksi naisten mahdollisten hormoniheittelyjen takia - milloin räpätetään ja ärsyynnytään miehille pienistäkin asioista, sitten on nämä "naisten hömpötykset", kuten muumimukien keräilyt, tupperikutsut ja  pakko saada 10 000 euron sohva, joka pitää taas vaihtaa kahden vuoden kuluttua kun joku iiiiiiiihana kuosi onkin kivempi ym. Ja joo, kaikkihan eivät ole samanlaisia, mutta ainakin hyvin suuri osa naisista tuntuu olevan. Tiedättehän - niin eri planeetalta kuin miehet.

Naiset myös usein äitiytyessään tulevat tylsiksi ajan saatossa ja kelläkään ei tunnu olevan mitään omia mielenkiinnon kohteita - paitsi ne joka vuosi saatavat uudet muumimukit.

Korostan, että edelleenkään ei ole tarkoitus lietsoa naisvihaa, mutta ehkä tähän liittyy myös se, että itselläni on harvan naisen kanssa mitään yhteistä. En silti vihaa naisia.

Juupa juu... Kannattaisiko kysyä tätä vaikka joltain mieheltä eikä av-mammoilta sitten. :D Tarkoitus taisi kuitenkin olla provota ja pahoittaa naisten mieli. Mistähän sellainen palo juontuu sitten, tyytyväisyydestä omaan elämääsi varmaan. ;)

Vierailija
17/24 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten avioliitto liittyy asiaan?

Vierailija
18/24 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli niin omituista settiä ap:ltä, että epäilen, ettei hän tunne yhtäkään naista tosielämässä.

Vierailija
19/24 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siten, että siitä ei noin vain lähdetäkkään vaikka kyllästyttäisi. Eikö jo avioliitossa elämisestä tule paineita?

Vierailija
20/24 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siten, että siitä ei noin vain lähdetäkkään vaikka kyllästyttäisi. Eikö jo avioliitossa elämisestä tule paineita?

Miksei lähdettäisi sen kummemmin kuin vaikka avoliitosta? Paperit vetämään ja se siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan