Mitä olet toivonut joululahjaksi tänä vuonna?
Haluaisin kuulla teidän aikuisten lahjatoiveita.
Eikä nyt mitään "maailmanrauhaa/hallituksen kaatumista/lottovoittoa"-vastauksia, vaan ihan konkreettisia toiveita.
Kiitos jo etukäteen :)
Kommentit (28)
Käsilaukun. Saan sen koska ostin itse :P
Ei ole tapana esitellä toiveita, eikä ole erityisemmin tapana lahjojen ostelukaan, paitsi lapsille.
Olisi mukavaa saada lahjakortti vaikka jalkahoitoon ja/ tai hierontaan. Mulla on niska-hartiaseutu aivan jumissa, hieronta tekisi todella hyvää. Jalkahoito olisi rentoutumista ja hemmottelua varten. Meistä jokainen kaipaa joskus hieman hemmottelua elämään. Sopisi mulle oikein hyvin.
-
Rakas joulupukki, saa laittaa lahjakortteja tulemaan. Olen ollut ihan älyttömän kiltti koko vuoden.
Kiitos!
hyv.joul. ja yst.terv. t: känkkis
Pitkät kalsarit, mielellään merinovillaa
Onko aikuisilla vielä joululahjatoiveita?
Jos tämä olisi ihan tavallinen joulu, eli saisin viettää sen läheisten ja ystävien kanssa niinkuin yleensä toivoisin taskukalenteria tai bujoiluun tarkoitettua vihkoa. Kultaiset korvakorut, joku ihana saippua- tai voide-setti, ja/tai punainen villainen viltti.
Mutta nyt sairaalassa makaessa, ainoa toive olisi päästä jouluksi kotiin. Se ei ole vaan nyt mahdollista, vaan joudun olemaan täällä vielä kauan.
Mulla viime vuosina samat:
Koru, laadukas vartaloöljy ja tuoksu. Toiveeni perustuu alkuperäisiin tietäjien lahjoihin, vaikken uskonnollinen olekaan, koska itseasiassa en tarvitse mitään, mutta lähipiiri haluaa ostaa. Turhia lahjoja pelkästään antamisen ilosta en tajua lainkaan ja vielä vähemmän sitä, miten ne on usutettu jouluun. Arvokas juhla, arvokkaat lahjat.
Eikä tämä ole raha kysymys. Sen määrittää se mikä antajalle on arvokasta.
Meillä kaikki saa vaan kolme lahjaa. Tämä perinne tullut lapsuuden kodista ja meillä ei ole koskaan ollut mitään polemiikkia lahjoista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tapana esitellä toiveita, eikä ole erityisemmin tapana lahjojen ostelukaan, paitsi lapsille.
Eli aivan turhaan tulit tänne kommentoimaan kun sitä ei kysytty🙈
Pitkät villasukat en mitään muuta😍
Vierailija kirjoitti:
Timanttikaulakorua. Ketju valkokultaa ja yksinkertainen timantti riipuksena. Mielellään iso timantti.
Myin kaikki nuoruuden aikana hankitut korut pois ja lahjoitin vanhat ranne kellot kun ei niillä tee enään mitään. Haluan älykellon joka mittaa mm. liikuntasuorituksia jotta tulisi liikuttua tarpeeksi ja ärsyttää kaivaa aina kännykkää laukusta jotta ajan näkee. Kiva että tulevat puhelut näkee jo kellosta. Mitään hyötyä ei koruista ole ellei ole tarve jolukuuselta näyttää.
Yöpuku, kirjoja ja herkkukori, jossa on hyvää hunajaa ja laadukkaita tuotteita, joita ei muuten raaskisi ostaa.
Vähemmän konkreettisista lahjoista toivoisin raskaustestiin plussaa ja omaa pienokaista. Vaihdan koiranpentutoiveeni tähän.
Saan yleensäkaiken mitä toivon. Toivoin kirjaa ja pussilakanaa ja sitten yhtä luomuhoitotuotetta. En oikein näe mitään järkeä lahoille joita en tarvitse. En käytä koruja, hajuvesiä jne. joten en niitä lahjaksikaan halua. Imuri tms. olisi kyllä loukkaus. Sitten taas ihan parasta joku käsin tehty juttu.
Lempikirjailijani uusimman kirjan.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät kalsarit, mielellään merinovillaa
Muista toivoa mulesing-vapaata!
Suomen pyövelit -kirja. Oikeastaan ainoa toiveeni. Jos en saa sitä, ei haittaa, ostan sen sitten itse.
Mun isä on jouluhullu, kaikille pitää olla lahjoja ja lista on vähän pakko tehdä. Miehen suku kyselee myös joka vuosi aikuistenkin lahjatoiveita. Listani on joka joulu sama: karkkia, sukkia, pussilakanasetti, pyyhkeitä, aku ankan taskukirja, tuikkukippo tiettyä sarjaa. Sellaista pientä, halpaa, tarpeellista, helposti ostettavaa.
Timanttikaulakorua. Ketju valkokultaa ja yksinkertainen timantti riipuksena. Mielellään iso timantti.