** ENSIKOT la-su (17. - 18.6.2006) **
Kommentit (34)
EI olis pitänyt testata... ei tähän tule selvyyttä sitten millään. Ihan haaleista haalein viiva ilmestyi tikkuun... Nyt ei ole sitten enää testejä. Pitää varmaan tilata taikka hakea apoteekista ennen jussia vielä kasa testejä.... PLAAAAAHHH!!!!!!!! Kp huitelee jo 39.
G: En katso jalkapalloa,eikä mieskään ennätä. Mulla oli vakituinen työpaikka, vaan sanoin itseni irti ja siirryin kotitilalle töihin.
Jospa lähtis ulos touhuaan ja yrittäis taas unohtaa koko samperin vauva jutun.
Yedo onkin jokin luonnon oikku....
Yedo; eikös se ole plussa se ohuinkin viiva?! :) ei testissä pitäis näkyä yhtään mitään jollei ole mamma-hormonia liikkeellä. Usko pois! Uskallanko jo onnitella?!
Hermione; juu, kuulostat ihan " normaalilta" kaikkine limoinesi. Jokainen kierto on toki erilainen, eikä mun ymmärtääkseni joka kierrossa ole edes ovista...tai siis voi olla ettei jossain kierrossa ole.
Killa; se olin minä :) Inhoan tuota hellettä, en tajua miten voitte olla ulkona, toiset vielä varta vasten auringossa kun mä olen läkähtyä varjossakin. Mitään kivaa en jaksa tehdä joten tympii - koirat lojuu kun ne ei jaksa, itse en jaksa fillaroida enkä lenkkeillä kun läkähtyy...ihan tyhmää. Mutta mä olenkin talvi-ihminen, ja nautin kun on PALJON pakkasta. Nih, etkä sä tänne yksin jää kun ' untuvikot' plussaa...jäänhän minä.
Mooli; tsempitystä ' ihan sikana' , kyllä se nyt pitäs olla sun vuoro! Mä pidän varpaat ja peukut pystyssä kun testailet.
ON; 14/32, ovista odotellaan saapuvaksi kp19...jos saatais se " juhannusalotus" tälle nyytille, vaan uskaltaisko enää edes toivoa. Mies sanoi simppa-testi ehdotuksesta ettei aio suostua, muutkin kuulema yrittää muutamiaKIN vuosia, eli sitten meen vaan syksyllä ite tutkimuksiin ja jos ei mussa ole vikaa niin ehkä tuo mies sitten suostuu. On se kumma; mua sentäs ronkitaan jos mistä, ja mies ei tahdo viedä edes purkkia. On vähän " hämmentynyt" olo.
Mutta, ei vaan..kävin jo aamulla ennen kuutta koiran kanssa kävelyllä joten nyt voi relata kun on laihiksen " liikuntasuoritus" tältä pvältä tehty, ainakin osittain. Täytynee mennä avaamaa kasvihuoneen luukut ennenkuin alkaa ilmaantua grillattuja tomaatteja suoraan kasvista..
Tappert - läkähtyy
juuh, en määkään täältä mihinkään lähde - en jaksa uskoa plussaan tässä kierrossa, kun ei ole oireen oiretta edes. Sitäpaitsi, lähdetään sit kaikki yhdessä o-puolelle, kun täälläkin ollaan roikuttu yhdessä;=)
Ymmärrän Tappertin tuskailut helteen suhteen - mäkään en näin kaupunkielämässä tykkää kovin kuumasta, mutta lomalla se on ihan ookoo, siis jossain veden äärellä. Älä huoli, miehet on sellaisia, niille se purkin vieminen on kova juttu...
Mies kysyi eilen, että aionko mä juoda juhannuksena, jos plussaan to. Sanoin, että en tietenkään, no sitten alkoi pähkäilmeään, että mitä sitten sanon kavereille joiden kanssa vietetään juhannusta niiden mökillä - sanoin, että voivoi, jos plussa tulis testiin ennen juhannusta, mun pienin murhe olisi se, mitä keksin kavereille!!! Ressukka toivoo kovasti plussaa ja pelkään että taas petytään...:=(
Killa; meillä mies seuraa lähes kaikki matsit, joten mäkin olen tietoinen,missä mennään. Loppuotteluita aion katsoa. Mun suosikki on Ruotsi;=)
Yedo; eiköhän se plussa ole???!!!
*vilkuttaa Naksulle, Killaliinille, Jessikselle (mis oot?), Tappertille, Aftikselle*
terkkuja myös muille tutuille!
-mooli, pp9 (kp 23/26)
Aurinkoista sunnuntaipäivää kaikille!
Mun oli ihan pakko nyt kirjottaa tänne..
Ihanaa että jo moni on plussannut kesän aikana,
toivottavasti me loputkin päästäisiin tuonne odottelijoitten puolelle!
Ja sitten omaan napaan :/ kierto nyt vissiin 32/33 jänskättää niin pirusti tää odottelu..Tein tänään testinkin ja siihen ilmestyi testiajan sisällä niiin kovin kuultava ja himmeä viiva että saa nähdä muuttuuko se mihin suuntaan..Yritystä on ollut nyt maaliskuusta asti..
Häät kummittelee jo taustalla..Syyskuussa niitä olis tarkoitus viettää..
Pitää varmaan pitää välillä pientä paussia täältä, kun pelottaa että rupiaa vaan kuvittelemaan olevansa raskaana :(
*PLUSSIA KAIKILLE! <3*
Keijulle duunipaikasta, ja Yedolle plussasta - mahtavaa!! Kyllä se haalee viivakin tosiaan plussa on :)
Nyt tää räkänokka lähtee takas sänkyyn niistelee...
SS
Ihan nopeesti vaan... Ihanasta helteestä hetkeksi sisään ja kohta taas ulos! :) Kyllä mulle nää Helsingin helteet sopii, täällä on kuitenkin toi meri-ilmasto niin ikinä ei ole ihan mahdottoman tuskaista.
Terkut vaan Moolille, Naksulle, Aftikselle ja Tappertille! Nyt kun rupeen miettimään niin alkaa vähiin käydä tää vanhojen joukko! Missähän muuten Jessis luuraa? Netin kanssa ongelmaa taas varmaan...
No onneksi on mukavia uusia kuumeilukamuja! :) Vaikka näyttävätkin siirtyvän kiitettävän nopeesti tonne o-puolelle, kuten YEDO! Kuule, kyllä se haaleakin viiva on plussa! Saako jo onnitella vai testaatko uudestaan ja koska?
Ai niin, Mooli: mainio toi sun mies! :D Pienin murhe tosiaan juhannuksen juomattomuus ja plussan saisit (lue saat)!
Sussunkin viiva kuulosti hyvältä! Oliko siinä oikein väriä (punaista) kanssa? Koska jos oli, niin sit sitä voi kyllä jo haamuna eli plussana pitää!
No nytpä en muista mitä muuta pitikään kommentoimani, joten häivyn! Mutta palaillaan!
Killa
*moi Killa*
Saanko udella, mitkäs sun koopeet? Aattelin vaan, että jos mennään melko samoissa. Please, en todellakaan usko plussaan - ei MITÄÄN oireita.
Halitus:=)
joo, Jessis on varmaan taas " pimennossa" - tulehan sieltä!
-mooli
p.s. Sussun tilanne kuulostaa mainiolta - haalea viiva ON plussa!!!
On jäänyt nettailu nyt kesäloman aikana vähän vähemmälle, kun on ollut kaikenlaista muuta puuhaa...no ihan hyvä toisaalta, ettei pysty koko päivää istuskelemaan tietokoneella ja lueskelemaan vauvapalstoja!
Tultiin juuri miehen vanhempien mökiltä...oli ihan huippuihanat ilmat ja muutenkin mukava reissu!!! Heitin rohkeana tyttönä talviturkinkin, vaikka vesi vielä tuntuikin omasta mielestäni melko viileältä! Tiistaina lähdetään Tampereelle reissuun ystäväpariskunnan kanssa. Mennään Särkänniemeen ja kieputetaan itsemme ihan solmuun niissä hurjissa laitteissa! Tampereella ollaan sitten yötä ja tullaan keskiviikkona kotiin. Sitten lähdetäänkin näillä näkymin mökkeilemään mun vanhempien mökille...juhannus vietetään siellä:) Lomaan kuuluu vielä jossain vaiheessa ainakin Helsingin ja Tallinnan reissu...eli aikamoista hulinaa (mutta myös ihanaa rentoutumista) sisältää meidän kesä!
Lueskelin taas tosi nopskasti teidän kuulumisenne ja tässä vaiheessa en muista, mitä kaikkea piti kommentoida..mulla on hyvä, mutta erittäin lyhyt muisti, varsinkin näin lomalla! Ainakin plussailijoita oli muutamia...onnea teille kovasti!!! Piinailemassakin taitaa Enskoja olla, joten aurinkoisia plussatuulahduksia kaikille piinailijoille! Uusille Ensikoille ISOT tervetulotoivotukset!!! Mitäköhän vielä piti sanoa..öö..en nyt kyllä muista. Yritän kommentoida juttujanne sitten paremmalla ajalla ja kun saan aivoni taas palautettua mökkiasennosta normaaliin:)!
[color=blue] Oma napaliini [/color] : Eipä mitään erikoista tänne kuulu...en edes tiedä, mikä kiertopäivä nyt on meneillään. Ovis on varmaan jossain vaiheessa tulossa...en tiedä, jaksanko tikutella sitä...tulee sitten kun tulee:) Greippimehutkin ovat tässä kierrossa jääneet vähän vähemmälle litkimiselle, kun en ole oikein mehuja muistanut ja kerinnyt ajatella...ihan hyvä niin=) Katsotaan, auttaako tällainen vähän rennompi meinikin raskautumisessa...toivotaan, että auttaa! ♥
[color=aqua] [size=6] ♥ [/size] [/color] PLUSSAONNEA JOKAISELLE IHANALLE ENSKULIINILLE! [color=aqua] [size=6] ♥ [/size] [/color]
~ ♥ ~ Kesästä nautiskeleva Viipuli ~ ♥ ~
mooli: saat udella, mutta pitää eka tarkistaa, hetkinen...
Siis kp on tänään 26/ oletettavasti 32 tässä kierrossa, mutta valitettavasti et saa musta piinailuseuraa! :( Meidän puuhat kun ei tässä kierrossa osuneet yhtään kohdilleen, joten en ole enää edes jaksanut laskea päiviä. Muuten siis mentäiskin samoissa oviksen jälkeisissä päivissä. Ja mä muuten uskon sun plussaan; muistathan ettei Q:llakaan ollut mitään oireita tai tuntemuksia ja niin vaan se plussasi! :)
Heido huomiseen!
En mä piinailuseuraa susta odota vaan sitten seuraavalle kierrolle!
Ihanaa iltaa Killalle ja toki muillekin:=)
-m
Hyvä kun tuolta ulkoa raaskii sisällä ees piipahtaa! Nautin niiiiiiiin paljon tästä lämmöstä, tätä on odotettu taas pitkä syksytalvikevät -kausi!
Hassut plussailijat! Kyllähän se haaleakin viiva vaan plussa kuulkaas on! Eli onnea rutkasti, Yedo ja Sussu(jaiks, menikö oikein?)!!!! Hienoa!!
Mooli se siellä kärsii oireettomuudesta! Voisko parempaa oiretta olla!!!! Meinaatko jaksaa oottaa torstaihin asti testailussa? Aika rautahermo oot jos jaksat!!
Killa-lilla! Totta puhut, me konkariyrittelijät ollaan käyty jo uhanalaisiksi täällä! Taitaa jo yhden käden sormet riittää...
Vaivaako muita paha olo näin lämpöisillä ilmoilla? En tiä oisko jotain auringonpistoksen tynkää, äsken kun oltiin syömässä niin jouduin rynnimään vessaan kesken ruokailun kun en tiennyt kumpi pää räjähtää.. Hurmaavaa eikös? Tää on nyt kolmas päivä kun on paha olo... Sellasia aaltomaisia pahanolon tuntemuksia, ja samalla siis sellanen olo että vatsa ois ihan sekaisin... Kurjaa! Jos en ois tehny sitä negaa kp7 niin voisin kuvitella että olisin raskaana! Mitäs muuten sanotte kun aloitin noi terot vasta kp17 (kp15 sijaan) niin otanko sitten vaan 8 tabua tässä kierrossa vai ne kaikki 10? Nyt tuli sellanen olo että oon kysyny tätä jo, mutta en ainakaan muista saaneeni mielipiteitä... Eli kantsisko ne silti lopettaa kp24, niinku normaalisti vai miten? No nyt riitti taas oma napa, anteeksi te joille en kommentoinut, on vähän heikko olo ja keskittyminen siis sen mukaista!
Mukavaa loppusunnutaita!
Yedo ja Sussu, taitaapi olla plussaaaa! varovaiset onnittelut teille!
piinailijoille bd bd bd!!!
meikkis on maannu auringossa koko viikonlopun minkä ehtinyt ja
on tähän kalkkilaivan superblondiinkin jotain tarttunut, aikas kiva värin tynkä...parasta rentoutumista toi kiiretön lueskelu arskassa ja välillä jätskiä ja mehua virvokkeeksi :D
joku kysy työpaikan vakinaisuudesta, niin on vakipaikka tälläsellä vanhalla ;)
vilkutukset kaikille ihanille *heiluttaa*
ja Mooli uutisia ootellaan kuumeisesti, todella toivon täällä ettei sun " tarvi" jussina nollata!!!! vaan lussa testiin ennen sitä pärähtääpi bd bd
Sulle piti tulla sanomaan että taitaa tuo oireettomuus olla aika hyvä oire. Täällä jo 6 päivää + testistä eikä vieläkään oireen oiretta. Tänään sit testasin varmuudeksi uudestaan ja heti kun clearbluen kastoin pissiin, niin viiva tuli ja vahva:) Pakko oli varmistaa kun ei oireita ole, ei edes tissit kipeät.. Valkkarin tulo ainoa epänormaali juttu.
Eli tsemppiä sulle, ja täällä peukut ja varpaat pystyssä bdbdbdbdbd ois niiin ihanaa jos säkin tulisit tonne o-puolelle!!
Heippa Naksuliini ja killa, missä jessica ja aftis luuraa??
Yedoko se oli joka sen haamun sai? Varovaiset onnittelut siitä=)
Nyt nukkumaan! Öitä kaikille, enpä mä taida osata täältä mihinkään lähteä:))
A + törriäinen
...että lievästi addiktoitunu tähän palstaan :) Oli tänään pakko vielä päästä lukemaan kuulumisia, ku ei ole perjantai-illan jälkeen tänne vielä päässy. Voisi varmaan sanoa että nytkin olisi parempi olla nukkumassa ku juuri äsken saavuin kotiin baari-ehtoolta. Muutama tuli otettua ja vanhan kaverin kanssa jutusteltua vanhoista hyvistä ajoista. Voi ku sitä välillä kaipaa niitä hyviä aikoja :)
En nyt sitten ala tänään kenellekkään mitään kommentoimaan.. Plussapölyä vaan kaikelle paljon :)