** ENSIKOT la-su (17. - 18.6.2006) **
Kommentit (34)
minä täällä vaan. Tylsää on...miksi lomalla on tylsää? Töissä ollessa sitä niin halusi lomalle, ja nyt on sitten niin tylsää että haluaisi oikeestaan jo töihin takas. Kummaa hommaa.
Oma napa tyhmä napa, ei siis mitää erityistä, kp jossain kai 13/32 tai jotain sinnepäin, muistelin että ens vkolla joskus pitäs olla ovis jos on ollaksee.
Noh, lähdenpä sitten jotain tekemään - kun vaan keksis mitä. Ulkona on niin inhottavan kuuma ettei sinnekään oikein tee mieli mennä..
Tappert tylsistyy pian hengiltä!
kerrankin on lyhyt pino, joten pääsen ainakin tän päivän tapahtumien kärryille.
Julille siis onnea oviksesta! Ihanalta kuullostaa toi mansikkamaan perkaus. Mä niin haaveilen omasta pihasta ja pihahommista, yrttitarhasta... hmm..
Sitten kun ne joskus saan niin kiroon varmaan nurmikonleikkuun yms :)
Tapperitilla on tylsät päivät menossa, mutta kohta se ovis sieltä pinkasee ja pääset taas tositoimiin.
Lisbetille pahoittelut negasta. se plussa voi tosiaa ntulla myöhemminkin kun kierrot noin heittelee, toivotaan parasta bd bd
Aurora kyseli että missä vaiheessa kertoa raskaudesta. mä en oo kertonut kenellekkään (paitsi nettikaverille) edes yrityksestä. ja varmaan yrittäisin pitää plussauutisenkin omana tietona jonkin aikaa. Mahdollisesti ekaan ultraana asti, jos malttaisin.
ON: täällä siis toka yrityskierto ja toka luomukierto käynnissä. Oviksen oletan olleen viikko sitten mutta en sitä yhtä selvästi bongannut kun edellisessä kierrossa. Viikolla oli monta päivää vetistä valkkaria ja jomottelua oikealla alavatsalla (munasarjassa??). Mitäs tuollainen jomottelu voi tarkoittaa? ekaks tulee mieleen et oisko ovis ollut vasta silloin, mut ovislima-aika oli kyllä aiemmin. Nyt sitten ilokseni on ilmaantunut aamun aikana virtsatieoireet.. yritän tässä mutustella puolukoita pakkasesta ja toivon että helpottaa. Ai niin, myöskään jos ovis oli viikko sitten nännit ei oo tullut kipeeks niinkun viime kierrosta..
Hmm. mä oon niin alottelija näissä hommissa, kun pillereiden aikaa ei ollu mitään muutoksia olotilassa kierron eri vaiheissa. Eli en oikeen osaa vielä tulkita itseäni ja oireitani, mutta joku piru tuolla olkapäällä kuiskuttelee elättelemään plussatoiveita :S yritän kuitenkin pitää pään kylmänä.
Tulihan vuodatusta. Mutta oon itte tosiaan niin pihalla näitten tuntemusten kanssa ettö kiva päästä niitä kirjoittelemaan.
Nyt ulos ja aurinkoon.
luna
Tämä on uskomattoman tuskallista tämä odottaminen... Tiistaina kp 34 testasin tyylipuhtaan negan vaan ei näy tätiä ja nyt jo kp 38/28-35... milloin sitä nyt sitten testais, jos ei sitä tätiä kuulu ei näy.. Huomenna? Maanantaina olis jo kp 40.
Edelleen niitä oireita on, joten jos tärppi tulee paremmin mitä vähempi on oireita niin tulis sitten jo se täti niin pääsis uuteen kiertoon..
Omaanapaa tuli taas, kun ei juuri muuhun ajatustoiminta enää kykene..
Kertokaa minulle, mitä tällainen tarkoittaa: Olen tarkkaillut kierron aikana limoja - tätä tuskin kertoisin millään muulla palstalla ;) - mutta limat ovat pysyneet melko olemattomina, vaikka nyt on menossa jo kp 18. Eikö tässä vaiheessa pitäisi alkaa tulla edes vähän " juoksevampaa" limaa, vaikka ovulaatiota ei vielä olisikaan? Vai ovatko hormonit päättäneet kuitenkin mennä sekaisin e-pillereiden lopettamisen takia? Jonkinlaisia kipuja ja jomotuksia on ollut munasarjojen kohdalla muutamien päivien ajan, välillä jomottaa oikeaa ja välillä vasempaa puolta. Tuokaan ei ole kokoaikaista. Ekassa yrityskierrossa ovislimat tulivat kp 16/27 ja toisessa kp 14/29. Nyt on siis menossa kp 18/? ja runsastuvasta limasta ei ole tietoakaan. Aika kuivaa on.
Epäilen jo valeraskauttakin. Menkat tulivat viime kierrossa lopulta runsaina ja kivuliaina, joten raskaana en ole. Silti olen ollut tässä kierrossa tuntevinani pahoinvointia, vaikka en ole huomannut edes ovulaatiota :P Vaikuttaisiko alitajunta niin paljon, että vauvakuume ja raskaustoiveet menevät järjen edelle xP
Sori omanapainen teksti, mutta olen todella ihmeissäni!
On NIIIIIIN ihana ilma että:) Kyllä kesä voi olla ihanaa aikaa kunhan vaan kelit tällaisia...
Makkara, kyselit helminauhasta ja enskoista. Mä en oikein tiedä kumpaan, jotenkin enskat tuntuu mukaamalta kun kaikilla eka odotus. Tosin helmikuisten kanssa menis samassa tahdissa. Mitä itse luulet?
Titi-uu, kyllä me miehen vanhemmille kerrottiin eilen ja sovittiin että hiljaa ollaan niin kauan kunnes se 12 vkoa ohi, tai edes eka ulta 5.7. Jotenkin helpottuneempi olo nyt. Muille ei kyllä vielä varmaan kerrota.
Jotain piti kommentoida, mutta unohtui. Toin vain koiran kotiin nukkumaan on pikkasen väsynyt kun raksalla ei saa nukuttua yhtään ja lähden tästä itse takaisin raksalle. Tartteekohan muuten nostamisia sun muita vielä tässä vaiheessa varoa, kun tuolla raksalla kantelen vaikka mitä??
Ostettiin traktorikin tänään kun " maalle" muutetaan ja 7000 m2 tontti=)) Saaa lumet aurattua ja kynnettyä perunamaat!
Nyt täytyy lähteä takaisin hommiin, Adios amigas!
A + törriäinen 4+6
Sara, voit laittaa mut plussanneksi ja la vikojen menkkojen mukaan 19.2 korjataan myöhemmäksi kun oikea aika varmistuu.
Eipäs oo tullut kirjoiteltua aikoihin, silloin tällöin oon toki käynyt pinoja lueskelemassa. Kesälomaa tässä viettelen, on tullut tehtyä reissuja ja ihan vaan oltua ulkona.
Plussanneita on vaikka kuin mahoton, oikein paljon ONNEA kaikille teille!! =)
Juli, varmaan hienoa saada se ovisplussa! Nyt vain tositoimiin, niin saat plussaa siihen toiseenkin testiin :)
Ja sitten omaa napaista: ovulaation bongasin ilmeisesti tuossa to-iltana. Kivut ainakin viittaisi siihen, ja ne kuuluisat limat, jotka ukkokin oli pannut merkille.... Pupusteltiin siinä sitten ahkerasti, joten nyt saa taas jännätä seuravat pari viikkoa! Ketäs muita samoissa tunnelmissa olikaan?
Tänä iltana ajateltiin lähteä patiolle ottaan kauniin kesäpäivän kunniaksi pari siideria. Ah tätä kesää.
Seris, kp 20/31
Missäs on mooli ja Killa? Mikä tilanne moolilla? Joko bebe alkaa aiheuttamaan oireita? =) Teidän kuulumisia kaipailen täällä eritoten...
Julille onnea ovistestiplussasta! Harvinaisen hyvin muistan vielä oman ekan ¿plussani¿ vaikka siittä onkin aikaa rutosti! Mutta mukava tunne on! Nyt sitten vaan yritystä niin maan pirskuleesti kehiin!
B_fly: Lohdutuksen sanana voin sanoa että mulla on kyllä ihan puhdasta säkää aina jos satun noi limat bongaamaan. Eli en tosiaan voi niistä luotettavasti sitä todeta... Mulla on kuitenkin verikokeilla ja ultralla todettu että ovis tapahtuu, joten älä sinäkään huoli, kaikki ei vaan ¿oireile¿ samalla tavalla! bd
Yedo: Kyllä mä sun sijassa jo testaisin, eiköhän sen tossa vaiheessa jo luulis näkyvän, kun sulla on niitä oireitakin ollut jo niin pitkään. Ja jos ei ikinä oo kierrot ollu yli ton 35... Eli eikun pissimään puikkoon ja äkkiä kertomaan uutisia!
Olikohan vielä muuta... Ei varmaan. Aurinko on pehmittänyt pään ihan totaalisesti, joutuu oikeen skarppaamaan päivisin että pysyy ees joten kuten tolkuissaan töissä! Eilen ja tänään on ollut niiiiin paha olo aina välillä, eilen illalla meinasin puklata sänkyyn kun niin kovin etoi. Kyllä toi kuumuus verottaa kuitenkin...Täällä taitaa olla kp19/28 (uskallan kai ton jo noin merkitä kun noi terot on kierron tohon saanu tasattua kahden viime kierron perusteella), pupuiltu on joka päivä ehkä kp:t 6-15, joten jälleen kerran ei ole yrityksestä kiinni. Tän kierron jälkeen mun sit pitääkin ottaa taas siihen omalääkäriin yhteyttä, aletaan suunnitella jatkoa... Yäks, ois vaan niiiin toivonu että ois menny vähän helpomman kautta tää juttu... Nyyh!
Mutta mukavaa lauantai-iltaa, mä meen suihkun kautta tekemään tortilloja ja sitten pehkuihin että jaksaa taas huomenna herätä ennen kuutta töihin!
-Naksu-: Voi olla, että ei pidä vielä vaipua murheen syövereihin ossin metsästyksessä :) Viestisi piristi paljon, kiitos :) Ehdin miettiä sitäkin mahdollisuutta, että kun miehen kanssa ollaan pupuiltu tässä kierrossa aika aktiivisesti (minulla on sellainen jtp-projekti meneillään entisen " melkein tjottailun" sijaan), eihän niitä limoja välttämättä edes erota, jos oviksen merkit eivät kestä kauaa tai ovat tosiaan huomaamattomat ja samaan aikaan vielä valuu ulos pupuilun jälkimaininkeja ;) Teilläkään ei näköjään ole tärppi ainakaan pupuilusta kiinni! Toivotaan, että herra Haikara ymmärtää vinkin ja palkitsee ahkerat enskat ;)
Päivä on mennyt siivotessa. Pyykkikone hurisee tälläkin hetkellä, pääsen varmaan kohta ripustamaan pyykit. Tavallista arkea täällä, ei sen kummempia :)
Koko kaunis päivä taas liikekannalla! On se tää kesä vaan ihana! Kukas se valitti että on liian kuumaa? Ei mulle vaan, mua ei haittais, jos ois koko kesä tällainen! :) Tai no, jos kohta ei sada, taitaa palaa taas nurmikot ym, joten se ei oo niin kiva. No, nyt odottelen futis-matsin alkua: saankin kattoa sitä ihan rauhassa, kun mies lähti kaverille!
Naksu: täällä siis ollaan! En oo tosiaan paljon koneelle ehtinyt ja jotenkin on koko kuumeilu ollut väähn taka-alalla näiden suhteen selvittelyjen vuoksi... No ehkä se tästä taas iloksi muuttuu! Seuraava ovis sattuukin sitten loman aikaan, joten ei ainakaan pitäisi olla pulaa pupuilu-ajasta! ;)
Juli: onnea ovistestiplussasta! On sekin vaan kiva plussa! :)
Luna: tää ei varmaan lohduta, mutta mulla joka kierto on erilainen kuin muut, joten noihin tuntemuksiisi en osaa oikein kummempaa sanoa. Toivotaan, että toi pissatulehdus pahene!
Yedo: häh! Missä sun plussa viipyy?! :o
Bfly: en valitettavasti osaa noihin limajuttuihinkaan ottaa kantaa, kun mulla nekin vaihtelee kierrosta toiseen.
Aurora: Moi! Menkää kuule vaan Enskoihin siellä o-puolella, kun siellä taitaa olla muutkin tutut! Mä tuun sit heinäkuussa... ;)
Mooli: mitä kuuluu? Koska testaat?
Sori, mutta nyt jää muille kommentoimatta, kun en jaksa palata vanhoihin pinoihin ettimään niitä kohtia mitä piti kommentoida... Ainakin Anskulle kai oli jotain, mutten nyt vaan muista mitä... Palataan asioihin! :)
Plussasäteitä kaikille kivoillle Ensikoille! ++++++++++++++++++++
Killa
Yksi pitää korjata eli luna: toivotaan, että pissatulehdus EI pahene!
Ja Naksulle unohdin sanoa, että älä vielä luovu toivosta! Vielä se plussa ehtii tässä kierrossa tulla! :) Mulla on vähän sellainen kutina, että mä jään tänne yksin, kun kaikki vanhat kamut näyttää plussaavan!
Moolin napaan ei uutta - mikäs tässä, kun ei mikään tunnu:=)
Tänään oli kyllä miehuuden kanssa mukava päivä!!
Testaan to 22.6.
Iloista viikonloppua!
mooli
p.s. vilkutukset rakkaalle Killalle ja Naksulle!!
Vilkuttelen täältä kesäistä viikonloppua kaikille tasapuolisesti.:)
Divina: harmillista, että yritys jää tauolle. Jatkatteko yritystä, kun opiskelusi päättyy vai saako vauva ilmoittaa tulostaan jo ennen sitä?
Nautihan joka tapauksessa kuumeilusta ja haaveilusta. Ja käy meitä täällä moikkailemassa aina kun haluat. Mäkin aloitin triplaajana (ooo) enskoissa ja olen kai sitä vähän vieläkin, kun meillä yritys on niin satunnaista, sattuneista syistä! :)
On hienoa, että miehesi on jo lämmennyt vauvatouhuihin vaikka yritys antaa vielä odottaa.
SS: Kuinkas flunssa? Jos kuume on korkea tai kovasti särkyjä, voi parasetamolia ottaa raskaana ollessaankin. Parane pian!
Luna kanssa, parane pian ja juo paljon, että pöpöt häviää! Mullakin on aina puolukkamehua jemmassa pahan päivän varalle¿
Serenity: Kippis, mäkin lähden korkkaamaan sidukan, kunhan saan ruoan pois uunista! ;)
Killa: Et sinä tänne yksin jää! Me peukutetaan teidät kaikki vanhat kesällä tuonne o-puolelle ja tullaan sitten itse vanhoina syksyllä perässä! Olette sitten siellä valmiina neuvomassa että, kuinkas sitä raskaan oikein ollaankaan. ;)
Juli: kivoja uutisia, ei kun touhuilemaan! bdbd
Yedo: bdbd toivottavasti tikkuun jo nyt paukahtaa plussa!
nellamaija
Piti vielä tulla sanomaan, että mä en ainakaan lähe täältä kulumallakaan! Tässähän alkaa oleen jo vakiokalustetta, niin että mihinkäs tästä nyt lähtis... Mukava vaan seurata miten noi " untuvikot" siirtyy o-puolelle yksi toistaan nopeammin! =) Heh, pientä sarkasmia(ko) ilmassa! =)
Halausta Moolille ja Naksulle!
Hyvä, että Mooli testaat ennen Jussia, niin ehditään lukea plussauutiset! :)
Naksu: mä potkaisen sut täältä kohta, jos et ala vapaaehtoisesti lähteä! ;) Kyllä sä sen plussan vielä saat ja varmasti pian!
Nella: eipä sunkaan tilanne helppo ole! Meillä oli se uhka, että mies meinas joutua ulkomaille töihin ja mä en ois tainnut sitä kestää! Sä oot aika sitkeä sissi! :) Säkin olet aina niin kivan kannustava! *halaa*
Oottekohan jo jalkapallosta täällä keskustelleet? Katotteko pelejä? Ite en mitenkään kauheen aktiivisesti (paitsi, että mies kattoo kaikki pelit, joten itsekin pakosta näkee ne). Mutta Italia on mun suosikki, joten tänään joutuu sit kattomaan!
en oo ehtinyt juu viikkoon kunnolla pinoileen, mutta on kiirusta ollut ja hienot ilmat pitänyt vähän vapaan ulkosalla, ihanat ilmat on ollut :)
oon käynyt lukemassa kuulumisianne, jännäilen kovasti Moolin ja Yedon puolesta, plussaaa odotellaan pikaisesti tapahtuvaksi!!! bd bd
omassa navassa ei kummempia, ens viikonlopulla saan prog testin tulokset. En ole kauheesti tällä viikolla ehtinyt pohdiskella kuumeilua kun on niin kiirus töissä ollut ja asuntoakin (isompaa) ollaan kateltu.
Ihan hyvältä on tuntunut kun ei liikoja pohdiskele vaan yrittää elää nauttien kustakin päivästä ja loman odotuksesta :)
Naksulle vaan, että minä en ainakaan näytä kuuluvan niihin nopeisiin untuvikkoihin valitettavasti, mutta arvelenkin että tuo ikä vaikuttaa näihin juttuihin aikas paljon myös, kärsivällisyyttä kai sitten tarvitaan, toivotaan että se plussa meillekin pärähtää pikaisesti
eipä tässä kummempia, oikein paljon plussatuulahdusta kaikille ja uusille teretulemast joukkoon.
kesäisissä ja leppoisissa aurinkofiiliksissä haahuileva nauku
Tarkoitus olisi valmistuttua aloittaa varsinainen yritys. Nyt, mentiin tämä puoli vuotta tjottaillen. Tosin nyt mies väittää, ettei sitä nyt varsinaisesti ole päätetty. Mä luulin kyllä niin, koska yleensä, kun mies esittää kantansa noin selvästi niin se on yleensä tapahtunut...
Heti, kun pääsee kotiin niin pitää ottaa mies viereen ja kysyä, että missä nyt sit mennään. Tällä hetkellä ollaan anoppilassa niin ei voi täällä niin keskustella ja kun tulee tuota jalkapalloa niin ei saa miestä tv:n äärestä mihinkään.
Kiitos kaikille lohduttajille ja tukijoille! Tiesin, että täältä saa lohtua ja tukea.
Divinakp 29/34
Ihanasta kesä päivästä täälläkin nautittu, nyt sauna lämpeemässä ja jalat ihan tulessa ku olin tänään shoppailemassa :)
Noista limoista oli tuolla juttua kun lukaisin läpi pinon, niin itsellä on kyllä niin " ihme" värkit et aina on niiiin kuivaa niiiin kuivaa et pölinä melkeen käy, mut sit ku ovis on huomaan sen kyl heti vaikkei mitään kipuja muniksissa olisikaan (yleensä kyllä tunnen irtoamisen), oviksen aikaan toosi runsaasti lorahtelee paksua limaa. Koopee nyt siis 15/29-30..kiirusta pitänyt ja vähän kiireellä aamu tuimaan pistettiin veijarit matkaan..no laatu korvaa määrän :D
Joku (juli??) oli löytänyt siis oviksen, onnea sinulle siitä :)
Gallupin poikasta oli jalkapallosta..itse en ole seurannut yhtä ainutta peliä, eikä kyllä mieskään...lähinnä olen kiinnostunut noista pelaajien ulkoisista piirteistä ;)) lehdistä siis tulee seurattua becksit ja muut heh...
Päätettäskö nyt kaikki piinailevat plussaamattomat että jussiksi vaihdetaan tuo osoite tuonne o puolelle, johan tästä jo joudettais..vaikka salaa varmasti tulen tänne lueskelemaan jos joskus saan siirtyä sinne :)
Lämmintä viikonloppua kaikille!!
-apilainen
[color=olive]Ihanan kesäisistä ilmoista olen nauttinut ja siksipä en ole täällä niin paljon pyörinyt. Tänäänkin käytiin miehen kanssa aamu-uinnilla ja sen jälkeen torikahvilassa aamupalalla. Ja lämmintä piisaa.
Joskus taannoin mainistin, että olisi mukava työ, jota aion hakea. Hyvin kävi. SAIN PAIKAN. Nykyisen määräaikaisen työn jälkeen uusi määräaikainen pesti tiedossa. Toimeentulo turvattu reiluksi vuodeksi. Ihanan helpottunut tunne. Ja kaiken lisäksi vielä oman alan töitä. :)
Eikä haastattelussa kysyttykään mitään lasten hankkimisesta. Äitini sanoi hyvin, että kyllähän ne tietää palkatessaan, että nuori naimisissa oleva nainen todennäköisesti voi raskautua. Ja sitä paitsi enhän mä voi tietää milloin mä raskaudun, ei sen varaan voi muuta elämää laskelmoida.
Gallup: Työssäkäyvät enskat, onko teillä vakityö vai märäaikaisia työsuhteita?
Aurinkoisin terveisin
Keiju kp 23/35[/color]
Kaunis kesäinen yö ja mä pakerran töissä, onneks on rauhallista. Kesällä on kiva olla töissä kun on valoisaa, pian alkaa jo aurinko nousta. Aiemmin oleviin galluppeihin voin samalla vastata että vakitusessa työsuhteessa olen, enkä katso jalkapalloa. Onneks mieskään ei ole jaliksen ystävä, mua ei vois vähempää kiinnostaa kyseinen laji.
Tarkoitus oli kirjoitella kommentteja ja terveisiä pinossa edellä kirjoittaneille mut en muista mitä kaikkea oli tarkoitus kirjoittaa joten taidan jättää välistä. Kävin tässä lukemisen ja kirjoittelun välissä tekemässä hommia eikä muisti enää pelaa yön pitkinä tunteina. Yritin kesken kirjoittelun käydä lukemassa uudestaan pinoa ja muistelemassa mitä ajattelin kommentoida mut kirjoittamani teksti hävisi jonnekin =(
Itsellä menossa eka kierto jolloin yritetään, oviksen ajankohtaa en ole vielä kertaakaan osannut tarkkaan arvioida. Ei kyllä ole aikaisemmin ollut tarvistakaan määritellä sitä tarkkaan. Liman tuloa olen joinain kuukausina huomannut, yleensä en huomaa mitään. Kai se voi vaihdella...?Eikä limaa ole tullut kuin yhtenä päivänä jonkun aikaa,liekö tavallista? edelliset menkat alkoi 6.6 joten lähipäivinä pitäisi miehen kanssa olla aktiivinen =) Mulla kierron pituus vaihtelee joten sekin voi tuoda ongelmia ovulaation ajankohdan määrittämisen suhteen. Toivottavasti edes ovuloin...
No, aika näyttää miten käy. Vasta ollaan tosiaan alettu yrittäminen joten kaikki on vielä uutta. Plussat, negat ja jännääminen. Täällä onneks voi kysyä neuvoa ongelmatilanteissa, niitä varmasti tulee.
Halauksia kaikille ja mukavaa sunnuntai-päivää, mulla vielä 3,5h töitä ja sit pääsee nukkumaan.
Paljon onnittelu-halauksia jo plussanneille ja yrittämisen iloa kaikille!!!
[color=green]Ompa ollut hiljaista viime viikolla! Kaikki varmasti nauttii kesästä, ehkä kaikki ovatkin tekemässä niitä vauvoja, kun kesä tunnetusti lisää hormonitoimintaa.. ehkäpä pian saadan paljon plussauutisia ;)[/color]
[color=fuchsia]Pakko hehkuttaa heti aluksi omaa napaa.. Tänään on kp 14/28-35 ja OVISTESTIIN tuli kuin tulikin PLUSSA! :) Jostakin varmaan tuntuu että mitä hehkuttamista siinä on, mutta kyllä se kuulkaa n. 20 negatiivisen testin jälkeen tuntuu juhlalta.. etenkin kun olen murehtinut että ovuloinkohan ollenkaan, kun en viime kierrostakaan ovista löytänyt..Testi viiva ei aivan yhtä vahva ollut kuin kontrolli, mutta eipä paljon haaleampikaan.. ajattelin vielä illalla testata ja ehkä huomennakin että saisinko täysin yhtä vahvat viiva, mutta kyllä mä plussaksi tulkitsen tuonkin, kun mieskin sanoi viivoja samanvahvuisiksi.. Ehkä se tästä vielä.. viime yönä laitettiinkin simppoja menemään oikeaan paikkaan ja tänään tai huomenna varmasti taas..[/color]
[color=green]Lisbetille pahoittelut negasta, mutta muistahan että niin kauan kun ei tätiä näy on toivoa.. etenkin kun vähän hätäilit tuon testaamisen kanssa eli ei se välttämättä vielä näy! *bdbdbd*[/color]
[color=fuchsia]Uusia kuumeilijoitakin on jälleen ilmestynyt joukkoomme, tervetuloa kaikille tasapuolisesti![/color]
[color=green]Kukas nyt piinailee ja kuka testailee seuraavaksi? Olen vähän pihalla, kun olin tuon alkuviikonkin reissussa.. *bd* kaikille[/color]
[color=fuchsia]Onko mulla mennyt ohi Yedon tilanne vai eikö onko siitä tullut viimeisiä infoja?[/color]
[color=green]Jahas, ehkä menen minäkin nauttimaan auringosta, jos jaksaisin vaikka mansikkamaan perata! Pyykkiäkin pitäisi pestä ja siivota..[/color]
[color=fuchsia]Mukavaa viikonloppua kaikille! :)[/color]
[color=green]T. Juli *onnessaan oviksestaan*[/color]