Miksi suomalaiset miehet eivät ole enää kuin Tapio Rautavaara?
Olympiavoittaja, maailmanmestari, näyttelijä, laulaja, sotaveteraani. 190cm komea monilahjaks atleetti.
Nykyisin ovat tissiposkia ja lihavia. :/
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Eihän nykyisin ole kuin soija poikia ja muutamia kunnon miehiä. Kovat ajat kyllä taas tulevat ja tekevät pojista miehiä.
Mulla on miehinen mies ja kunnollisen oloinen. Mitkä kovat meille koittanee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nykyisin ole kuin soija poikia ja muutamia kunnon miehiä. Kovat ajat kyllä taas tulevat ja tekevät pojista miehiä.
Näillä itseään kunnon miehiksi kutsuvilla yleensä miestissit vain höllyvät sen leijonariipuksen pomppiessa siellä tissien välissä. Mahakin yleensä muhkea.
Ja pili pikkuinen ja kaljaan kuollut. Oluessa on hitokseen estrogeeneja.
Vierailija kirjoitti:
Rautavaara oli kyllä jotenkin karismaattinen tyyppi (olen mies mutta silti tätä mieltä).
Amerikkalaisena olisi tehnyt aivan uskomattoman uran todennäköisesti Hollywoodissa.
Rautavaara muuten tykkäsi olla koko ajan tien päällä. Hän inhosi sitä että on säännöllinen päivärytmi, esim. että ruoka on aina samaan aikaan jne.
Kunnon taiteilija oli (ja vähän urheilijakin).
Muistan lukeneeni jostain, että Tapsaa pyydettiin Hollywoodiin Tarzanin rooliin, mutta hän kieltäytyi jostain syystä. Saivat ja ottivat sitten Johnny Weissmüllerin.
En muuten sanoisi "ja vähän urheilijaakin" tyypistä, joka on keihäänheiton olympiavoittaja ja jousiammunnan maailmanmestari. :)
Vierailija kirjoitti:
Tässä aapeelle seuraava aloitus: "Miksi suomalaiset naiset eivät enää ole kuin Anneli Sauli?"
Sofia Belörf on ulkoisesti.
Mä oon tuollainen Rautavaaran näkönen kukkakeppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä on taas vietetty aikaa JunesLokan humalaista uhoa kuunnellen.
Eikös se ole itse semmosen karikatyyri, laiha takkutukka, ja vielä joku puoli-alien-
Nurinkurista jos haukkuu toisia soijapojiksi.. kyllä on maailma sekasin.
Huom ilman tätä palstaa en edes tietäisi tota heppua, mikään hörhö en siis ole joka näiden parissa kuluttaa netissä aikansa.
Vierailija kirjoitti:
Rautavaara kuoli kännissä törmäillessä eli siinä ap:lle esikuvaa.
Rautavaara kuoli kyllä kun liukastui selvinpäin uimahallissa.
Ei ollut juuri koskaan lasten ollessa pieniä kotona. Niin pieninä murusina oli leipä maailmalla mutta artistina oli silti työn rasittavuudesta huolimatta parempi elintaso kuin tehdastyössä jota Tapsa oli myös kokeillut. Silloin kun oli kotona saattoi eristäytyä omaan huoneeseen juomaan viinaa.
Kaikki vanhat suomalaiset elokuvat ovat patriarkaaisia, seksistisiä ja rasistisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rautavaara kuoli kännissä törmäillessä eli siinä ap:lle esikuvaa.
Rautavaara kuoli kyllä kun liukastui selvinpäin uimahallissa.
Kännissä kaatui Tikkurilan uimahallissa. Kävi terveyskeskuksessa josta lähetettiin kotiin ja menehtyi yöllä aivoverenvuotoon. On epäselvää olisko selvinnyt 70-luvun lopun hoidoilla edes siellä Helsingin Isossa sairaalassa.
Viina vei mutta hoitovirhe toi äkkilopun. Kaatui kännissä uimahallissa, kävi lääkärissä mutta lääkäri ei huomannut aivoverenvuotoa, vaan passitti kotiin.
Miehet oli ennen tommoisia.....Katsokaa valokuvia 40-50 luvulta. Ei ole tissiposkia ja tissejä miehillä....komeita kun olivat tuolloin. Ei niin komeita miehiä enää ole.
Tapio Rautavaara oli kyllä poikkeuksellisen lahjakas ja komea ja upea ääni.....olisi nykyään kansainvälinen superstara.
Nykyäänkin toisaalta kaatuillaan uimahallissa kännissä.
Kyllä hänkin varmasti olisi mieluimmin ottanut helpomman alun elämälleen, riisitauti oli viedä hengen ja joutui jo poikasena myymään lehtiä juniin. Sitten sotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä aapeelle seuraava aloitus: "Miksi suomalaiset naiset eivät enää ole kuin Anneli Sauli?"
Hirmu yllätys. Palsta-Keijon suosikki on nämä tekohuuli,tekotissi,tekohius,tekoripsi,tekorusketus, Kilo meikkiä insta-megabeibit.
Naisten suosikki on luonnostaan komea mies
:D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirmu yllätys. Palsta-Keijon suosikki on nämä tekohuuli,tekotissi,tekohius,tekoripsi,tekorusketus, Kilo meikkiä insta-megabeibit.
:D:D:D
katkeruus ei pue sinua, alma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D:D:Dkatkeruus ei pue sinua, alma
Mikä katkeruus? Te Palsta-Keijot ette kuulu minun ettekä muiden palstalaisten kohderyhmään ja ihan vilpittömästi voin sydämeni pohjasta sanoa, että mielestäni Sohvi ei ole kaunis, kun on niin keinotekoinen, joten miksi olisin katkera :D. Taisi mennä nyt niin päin että sinä olet itse katkera.