Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hankitte puolisollenne joululahjaksi?

Aloittaja
13.12.2019 |

Mitä ostatte puolisollenne tänä vuonna, tai mitkä ovat olleet parhaat lahjaostoksenne menneinä vuosina? Mistä toinen on ollut iloinen, entä mikä ei selkeästi kolahtanut? :D

Itse ostin tänä vuonna miehelle
- pöytälampun (rikoin edellisen)
- 100 seksiasentoa sisältävän julisteen, joita voi kokeilla (kaipasi jotain vaihtelua seksielämäämme)
- paketin, mihin keräsin tarvikkeet kaakaon juomiseen ja vaahtokarkkien paistamiseen nuotiolla luonnossa (rakastaa nuotiolla könyämistä)
- tukkukaupasta jäätävän kokoisen grillikyljen, tämän tosin ostan vasta aattona (ukolla maailman paras ohje tämän grillaamiseen ja rakastaa lihaa yli kaiken)

Vielä tekisi mieli hankkia jotain pientä, kai vähän ajatuksia ja ideoita haen tällä aloituksella. Mies on ollut todella kultainen puoliso tänä vuonna ja ollut suurena tukena, siksi ansaitsee paljon huomiota tänä jouluna.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan kahvipaketin.

Ei ole parempaa ansainnut, tuskin sitä pakettiakaan mutta säälistä varmaan sen annan:(

Vierailija
2/26 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Joskus tykkäsi huopikkaista jotka ostin joululahjaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

unelmiensa ulkomaanmatkan. sellaisen, josta on haaveillut 20 vuotta. Ei myöskään ikinä uskoisi, että olen pienillä tuloillani onnistunut sellaisen järjestämään, joten yllätys on varmasti suuri. Olen myös tämän lahjan antamisesta tosi innoissani :)

Vierailija
4/26 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät sporttisukat

Vierailija
5/26 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"unelmiensa ulkomaanmatkan. sellaisen, josta on haaveillut 20 vuotta. Ei myöskään ikinä uskoisi, että olen pienillä tuloillani onnistunut sellaisen järjestämään, joten yllätys on varmasti suuri. Olen myös tämän lahjan antamisesta tosi innoissani :)"

Ihana sinä! Tule kertomaan myöhemmin, mikä oli miehesi reaktio!

Vierailija
6/26 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin miehelle pullon hänen lempiviskiään, lahjakortin joka on tarkoitettu käytettäväksi viskitastingiin, uuden hiirimaton ja suklaata.

Vierailija
7/26 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahjan varjolla villapeitot molemmille.

Vierailija
8/26 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Langattoman paistomittarin jollaista on halunnut jo pitkään.

Vierailija
9/26 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liput konserttiin

Vierailija
10/26 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierutyynyn.

Vierailija
11/26 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan hankkinut aineettomia lahjoja tänä vuonna, ja jos on niin minkälaisia?

Vierailija
12/26 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reinot, löysin alkusyksystä vielä Suomessa valmistetut. En anna muuta, hankitaan yhdessä yhteiseksi joululahjaksi hyvät ruuat ja juomat.

Vierailija
13/26 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien tummanpunaisen ruusun mieheni haudalle.

Vierailija
14/26 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoit miehen pöytälampun ja nyt ostit sille uuden lampun joululahjaksi? Sun olis pitänyt korvata se lamppu ihan muutenkin...

Vierailija
15/26 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vaimo osti minulle viime vuonna vaatteita ja makeisia, jotka söi itse, ajattelin ostaa tänä jouluna akkuporakoneen.

Vierailija
16/26 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakas kirjoitti:

Koska vaimo osti minulle viime vuonna vaatteita ja makeisia, jotka söi itse, ajattelin ostaa tänä jouluna akkuporakoneen.

Hyi sinä alapeukuttaja. Langaton paistomittari menee top chefille eli miehelle.

Vierailija
17/26 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakas kirjoitti:

Sun vaimo söi vaatteita?😳

Vierailija
18/26 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakas kirjoitti:

Toivottavasti se ei syö sitä akkuporakonettakin.

Vierailija
19/26 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Museokortin. Mies tykkää käydä museoissa, on sanonut että haluaisi käydä useamminkin.

Tämän lisäksi yhden konsolipelin josta arvelen miehen pitävän.

Vierailija
20/26 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakas kirjoitti:

Terävästi päätelty! 😂

Viestin tarkoitus oli tietysti muistuttaa ihmisiä, että ostaisivat lahjaksi jotain, mitä puoliso haluaa. Moni ostaa jotain sellaista, mitä toivoisi itse saavansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä