Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi uskoa todeksi, että olen lopultakin löytänyt kunnollisen miehen

Vierailija
13.12.2019 |

Olin lähellä totaalista romahdusta ja masennusta, kun vuosikausia kitkuttelin huonossa liitossa alkoholia käyttävän natkuttavan ja itsekkään miehen kanssa. Ilmapiiri perheessä oli todella ankea ja olin vain helpottunut, kun mies oli joka toisen viikon iltavuorossa ja sain olla illat rauhallisesti lasten kanssa. Kun lopulta tuli se tilanne, että oli aika etsiä uusi elämänkumppani, niin vastaan tuli samanlaisia puolialkoholisoituneita ja jotenkin muuten addiktoituneita miehenreppanoita.

Lopulta löysin helmen. Kohta ollaan oltu vuosi yhdessä ja miehestä tulee yhä vain uusia hyviä puolia esille sitä mukaa, kun tutustumme toisiimme paremmin. En voi käsittää, että tällaisia ihanuuksia on oikeasti olemassa ja kaiken kukkuraksi juuri minä onnistuin saamaan sellaisen rakastumaan itseeni.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan miesten viestejäkin kun on lukenut, niin lähinnä epätoivo on iskenyt, että onko olemassa ylipäätään enää yhtään fiksua, älykästä, tervejärkistä ja naisia kunnioittavia miehiä. Ehkä niitä kunnollisia miehiä on oikeassa elämässä enemmänkin, tämä palsta antaa vain vääristyneen kuvan tilanteesta. Oma mieheni ei roiku lainkaan somessa, eikä ikimaailmassa tulisi tällaiselle palstalle suoltamaan mitään idioottimaisuuksia. ap

Vierailija
2/22 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä kunnollisia, rehellisiä ja naisia kunnioittavia miehiä vielä olemassa, esim. veljeni ovat sellaisia. En tiedä johtuuko se myös kasvatuksesta, isämme oli samanlainen.

T: myös nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä kunnollisia, rehellisiä ja naisia kunnioittavia miehiä vielä olemassa, esim. veljeni ovat sellaisia. En tiedä johtuuko se myös kasvatuksesta, isämme oli samanlainen.

T: myös nainen

Harvassa kuitenkin ovat hyvät miehet, kun olen seurannut tuttavieni liittoja. Vaikeaa löytää neula heinäsuovasta, mutta onneksi minä löysin sellaisen harvinaisuuden. ap

Vierailija
4/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä löysin hyvän naisen, enkä koe olevani luuseri vaikka välillä vauvapalstaa luenkin. Kai sitä maanantai-aamunsa voi pöljempäänkin käyttää.

Nainen arvostaa sivistystä eikä koe akateemista harrastuneisuutani uhaksi, josta täytyy vieroittaa ns. Oikeaan elämään. Ei ole traumatisoitunut missään junttikylässä kuten kaksi edellistä ressukkaa, vaan avarakatseinen kansalainen. Anteeksi rasis.mi mutta kun kyllä näiden pikkukylien sivistysviha ja aina kaikki tietävät mokkalippikset joiden jälkikasvu on nöyryytetty ja huudettu hiljaisiksi on niin koettu.

Vastuullinen, kunnon kristitty, ahkera, kaunis, urheilullinen, minua 6 vuotta nuorempi. Ainoa miinus ettei ole oikein uraihminen eikö rahaa ole, mutta se on pientä, onneksi itselläni löytyy sen verran ettei puutetta kärsitä.

En tosiaan tiedä mistä tällainen on tupsahtanut elämääni, niin monet baarit olen kiertänyt ja tinderin selannut läpi eikä tarjonta ole tasollaan päätä huimannut ja silloin kun olen ollut kiinnostunut, trefikumppani on ollut joku säätäjä tai emmätiättelijä. Jokunen reilu on suoraan sanont etten ole heidän tyyppiään.

Tästä naisesta aion pitää kiinni, on kyllä niin once in lifetime:)

M43

Vierailija
5/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista miehistä tulee hyviä, kun he ensin vähän kasvavat. Tiedän monta tapausta, että ensin on ollut huonompi tapaus, mutta sitten vanhetessaan ovat tulleet paremmiksi, viisaammiksi ja säyseämmiksi.

Vierailija
6/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. Oma mieheni ei roiku lainkaan somessa, eikä ikimaailmassa tulisi tällaiselle palstalle suoltamaan mitään idioottimaisuuksia. ap

Onneksi sä hoidat asian hänen puolestaan.

Vierailija
7/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan miesten viestejäkin kun on lukenut, niin lähinnä epätoivo on iskenyt, että onko olemassa ylipäätään enää yhtään fiksua, älykästä, tervejärkistä ja naisia kunnioittavia miehiä. Ehkä niitä kunnollisia miehiä on oikeassa elämässä enemmänkin, tämä palsta antaa vain vääristyneen kuvan tilanteesta. Oma mieheni ei roiku lainkaan somessa, eikä ikimaailmassa tulisi tällaiselle palstalle suoltamaan mitään idioottimaisuuksia. ap

Tämä palsta kyllä antaa todella kammottavan kuvan miehistä ja vaikuttaa asenteisiin alitajuisestikin. Tänne kirjoittavat miehet ovat pitkälti ongelmatapauksia, syrjäytyneitä ja katkeria. Onneksi oikeassa elämässä tilanne ei ole läheskään noin paha.

Vierailija
8/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

. Oma mieheni ei roiku lainkaan somessa, eikä ikimaailmassa tulisi tällaiselle palstalle suoltamaan mitään idioottimaisuuksia. ap

Onneksi sä hoidat asian hänen puolestaan.

Tämä. En oikein tajua miksi somessa roikkuvat (anteeksi segrekaatio, mutta yleensä naiset) aina pakonomaisesti revittelevät puolisollaan joka ei roiku somessa. Ihan kuin baarissa mölisisi jokaisella kännissä että hänen ihana aviopuolisonsa on aina raitisteleva ja vesiselvä :)

Vierailija
9/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut. Kun yhden deekun kanssa on ollut niin suhteen jälkeen tuntuu että mitään muuta ei miehissä olekaan kuin naisia vihaavia puliukkoja tarjolla. Eikä niille mene järkeen että kun alkkiksen kanssa olet joskus ollut niin et helvetissä ikinä enää sitä kärsimystä uusiksi halua. Jos normaalin miehen ja ihmisen löytää niin se on kyllä saavutus.

Vierailija
10/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itae kyllä miehenä vähän olen pahoittanut mieleni tähän ketjuun. Mikä oikeus naisilla on yleistää "kammottavaa kuvaa miehistä" ja vielö antaa ymmärtää, että vauvapalstalle kirjoittava mies on erityisen dekandoitunut olento jopa keskivertomieheen verrattuna. Itse olen naista kunnioittava ja suht raitish, eikä kenelläkään naisella pitäisi olla oikeutta kertoa että minunkin kuuluisi tällä hetkellä nukkua krapulaa pois kuten ilmeisesti kunnon, somessa roikkumattomat miehet lauantai-aamuisin tekevät.

Vierailija
11/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta kyllä antaa todella kammottavan kuvan miehistä ja vaikuttaa asenteisiin alitajuisestikin. Tänne kirjoittavat miehet ovat pitkälti ongelmatapauksia, syrjäytyneitä ja katkeria. Onneksi oikeassa elämässä tilanne ei ole läheskään noin paha.

Yhtä hyvin voi sitten sanoa naisista tällä palstalla samaa. Ongelmatapaukset täällä suoltavat idioottimaisuuksia, kun normaalit naiset elävät muualla ja tekevät asioita.

Itse miehenä kirjoitan täällä välillä, koska se on tapa purkaa ajatuksia. En kavereiden kanssa niin paljon jauha aiheista laidasta laitaan, enkä varsinkaan työkavereiden kanssa. Ehkä tämä ei ole kaikista tyypillisintä käytöstä mieheltä, mutta en koe tätä epänormaaliksi vaan itseasiassa tämä on helpottanut esimerkiksi omien mielipiteiden esittämistä.

Vierailija
12/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itae kyllä miehenä vähän olen pahoittanut mieleni tähän ketjuun. Mikä oikeus naisilla on yleistää "kammottavaa kuvaa miehistä" ja vielö antaa ymmärtää, että vauvapalstalle kirjoittava mies on erityisen dekandoitunut olento jopa keskivertomieheen verrattuna. Itse olen naista kunnioittava ja suht raitish, eikä kenelläkään naisella pitäisi olla oikeutta kertoa että minunkin kuuluisi tällä hetkellä nukkua krapulaa pois kuten ilmeisesti kunnon, somessa roikkumattomat miehet lauantai-aamuisin tekevät.

Oletko lukenut miesten kommentteja tällä palstalla? Ymmärtäisit varmasti, mikäli olen lukenut, paitsi siinä tapauksessa, että itsekin suollat ketjut täyteen naisvihaa.

Vierailija
13/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut miestä, en hyvää enkä huonoa.

Vierailija
14/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
15/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko lukenut miesten kommentteja tällä palstalla? Ymmärtäisit varmasti, mikäli olen lukenut, paitsi siinä tapauksessa, että itsekin suollat ketjut täyteen naisvihaa.

Mistä sinä tiedät, vaikka ne olisi kirjoittanut yksi ja sama syrjäytynyt hullu, jolla on päivät aikaa maata palstalla?

Vierailija
16/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ottaa tosissani naista joka valittaa naisvihasta naisenemmistöisellä keskustelupalstalla.

Vierailija
17/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä löysin hyvän naisen, enkä koe olevani luuseri vaikka välillä vauvapalstaa luenkin. Kai sitä maanantai-aamunsa voi pöljempäänkin käyttää.

M43

Jotain sinussa M43 kuitenkin on vialla, kun me muut olemme lauantai-illassa mutta sinä olet jollain tapaa maanantai-aamussa.

Vierailija
18/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on lyhyt aika. Katsellaan viiden vuoden päästä uudelleen.

Vierailija
19/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät, vaikka ne olisi kirjoittanut yksi ja sama syrjäytynyt hullu, jolla on päivät aikaa maata palstalla?

Tai mistä sen tietää, vaikka ne naisvihamieliset viestit olisikin kirjoittanut nainen. Voihan täällä esiintyä kuka kenenä tahansa, vaikka loppuun heittääkin sen "M35" yms. Minusta se, että näkee tämän palstan kirjoitukset "kaikkien miesten" kirjoittamina, kertoo kyllä jotain itse lukijankin maailmankatsomuksista.

Vierailija
20/22 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi ottaa tosissani naista joka valittaa naisvihasta naisenemmistöisellä keskustelupalstalla.

Siksi vaikuttaakin rölliltä.