Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieskaveri ei lähde kahville tai tee muutakaan; miten olla ystävä?

Vierailija
13.12.2019 |

Olen tuntenut yhden miehen nyt noin vuoden ajan, ollaan nähty työn piirissä. Nyt projekti loppuu ja emme enää töissä tapaa. Haluaisin olla ystävä - ilmeiseti mieskin - mutta mielestäni on ongelmallista kun mies toi ilmi ettei hänellä ”tässä elämänvaiheessa” (aikuiset lapset, avoliitossa naisystävän kanssa) ole uusia ystäviä tullut niin ei tiedä mitä niiden kanssa tehdä!
Koska jos menee kahville niin ”joku voi nähdä ja tulla puheita”.
😳 No hitsit, miten tässä sitten voi olla kaveri? Neuvokaa, en ennen ole tällaista kohdannut...

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mies tahtoo enemmän, eikä uskalla vaarantaa parisuhdettaan...

T. Mies, joka joutui toimimaan kerran näin...

Vierailija
62/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ sekin on mahdollista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo reissusta lähetetty kuva, jossa on vaimo mukana, on kyllä niin selvä viesti että ap:n seura ei kiinnosta, ja mies mieluummin viettää aikaa vaimonsa kanssa. Todennäköisesti mies on vielä keskustellut asiasta vaimonsa kanssa ja kertonut vaimolle, että yksi töistä tuttu nainen yrittää olla vähän liian tuttavallinen, ja yhdessä vaimon kanssa on päätetty että mies lähettää tämän kuvan, koska yksinkertaisinkin ihminen siitä ymmärtää, että miestä kiinnostaa vain oman vaimon seura.

Vierailija
64/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ap. Nyt kutsut sen miehen vaimonsa kanssa vaikka teille käymään. Jotain ruokaa ja pullo viiniä.

Vierailija
65/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuo reissusta lähetetty kuva, jossa on vaimo mukana, on kyllä niin selvä viesti että ap:n seura ei kiinnosta, ja mies mieluummin viettää aikaa vaimonsa kanssa. Todennäköisesti mies on vielä keskustellut asiasta vaimonsa kanssa ja kertonut vaimolle, että yksi töistä tuttu nainen yrittää olla vähän liian tuttavallinen, ja yhdessä vaimon kanssa on päätetty että mies lähettää tämän kuvan, koska yksinkertaisinkin ihminen siitä ymmärtää, että miestä kiinnostaa vain oman vaimon seura.

Tää on suurinta kukkua ikinä! Laitan aina kuvan perheestäni tai puolisostani, kun yleensä ne tuppaa kuvassa ulkomaanmatkalla olemaan kun yhdessä matkustetaan! Eihän tässä hyvä ihme ole mitään omituista.

T. Mies, perheellinen ja aviossa, 42 vuotta

Vierailija
66/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas huomaamme: miehet ovat Marsista, naiset Venuksesta... naiset täällä etsivät piilomerkityksiä ja viestejä kuvasta koska puoliso on siinä. Miehet naureskelee tälle, koska heille on ihan sama, onko kuvassa Teide -vuori, omat karvaiset jalat tai vaikka appelsiini, kunhan kuva on reissusta!

Vierailija
67/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivahan olis olla ystävä, mutta hankalaa yrittää väkisin,  voi olla joku kovasti mustasukkainen avokki.  Kaikki ei hyäksy parittomia ystäviä.

Tämä on niin totta. Minulla on aina ollut naispuolisia ystäviä, mutta käytännössä jokaisessa suhteessa olen heistä joutunut luopumaan. Voimme olla ystäviä JOS kumppanini on paikalla, mutta esim lähteä retkeilemään on täysin nounou. Ei vain onnistu. Se on joko ystävät tai parisuhde, niin se vain menee.

Vierailija
68/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivahan olis olla ystävä, mutta hankalaa yrittää väkisin,  voi olla joku kovasti mustasukkainen avokki.  Kaikki ei hyäksy parittomia ystäviä.

Tämä on niin totta. Minulla on aina ollut naispuolisia ystäviä, mutta käytännössä jokaisessa suhteessa olen heistä joutunut luopumaan. Voimme olla ystäviä JOS kumppanini on paikalla, mutta esim lähteä retkeilemään on täysin nounou. Ei vain onnistu. Se on joko ystävät tai parisuhde, niin se vain menee.

Miksi ihmeessä sinulla ei saa tai voi olla naispuolisia ystäviä?😳

Vierailija
69/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka teillä muilla on kuinka niin nais-kuin miespuolisia ystäviä niin tällä miehellä ei ehkä niin ole tapana olla.

Ette te voi päätellä tai määrällä, että tottakai aloittaja voi olla tämän miehen ystävä kun se on ihan ok.

Jokainen perhe ja parisuhde on omanlaisensa ja sitä pitää kunnioittaa.

Kun mies on ilmaissut, että elämäntilanteeseen ei sovi nyt tämä kahvitelu- tai muunlainen yhteydenpito niin anna olla.

Ehäkä mies laittoi viestin kohteliaisuuttaan jos aloittaja on laittanut tiuhaankin itse viestejä.

Ja nyt kun oli reissussa niin koki viestin laittamisen turvalliseksi, ei ole tapaamisen pelkoa.

Itsekin joskus huomasin, että sellaiset miehet, jotka eivät halunneet läheisempää ystävyyttä sitten reissussa ollessaan tai sitten kun tiesivät, että olen itse reissussa laittoivat tai vastasivat viestiin.

Kyllä itsekin ottaisin tuon perhepotretin jonkinlaiseksi vihjeeksi, ei voi välttyä ajatukselta.

Kannattaa ainakin laittaa korvan taakse muhimaan.

Vierailija
70/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sinulla ei saa tai voi olla naispuolisia ystäviä?😳

Lukemattomista syistä. Jotenkin nämä kumppanit ovat kokeneet ystäväni ilmeisesti uhkina ja sitten ovat pistäneey jos jonkinmoista showta pystyyn. En ole koskaan ollut mitään peliä näiden ystävänaisten kanssa, tämä selvyydeksi. Ei tuolle ole mitään yhtä varsinaista syytä, eikä tätä suoraan ole koskaan sanottukkaan, mutta kyllä sen huomaa kun aina tulee jotakin yllättävää, kun olen aikeissa tavata jotain näistä ystävistäni. Ei tarvitse olla mikään sherlok tajutakseen tämän. Olen kysynytkin asiasta, että haittaako, mutta silloin ei ole haitannut, mutta vastaus ei ole ollut kovinkaan vakuuttava. En jaksa hyvitellä enää kumppanille ystävieni sukupuolta, joten olen nyt ollut sitten sinkkuna vaan.

Vierailija
71/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä ap.

Hmmm... hyvää keskustelua ja hyviä pointteja.

En ole itse ottanut mieheen yhteyttä. Hän laittoi tuon kuvan. Mielestäni siis puolison kuvassa olemisesta ei ole mitään ihmeellistä, itsekin voisin laittaa hänelle vastaavan,😊 Se oli iloinen kuva kaupunkimaisemassa, ei mitään outoa mielestäni. Emme juuri ole olleet tekemisissä, joten lähinnä ilahduin viestistä mutta hämmennyin onko siis ok kuitenkin olla viestitse kaveri, vaikka emme tapaa. Ja se on mulle ok, ihmettelin vaan aloituksessa lähinnä kun muut miespuoliset ystäväni ovat juuri sellaisia että voidaan vaikka käydä treenaamassa tai kahville mennä jne.😊

Ap

Vierailija
72/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ap:n saamia kommentteja. Luulevatko naiset tosiaan, että kaikki haluavat aina iskeä kaksilahkeisen - näin ei todellakaan ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan