Mieskaveri ei lähde kahville tai tee muutakaan; miten olla ystävä?
Olen tuntenut yhden miehen nyt noin vuoden ajan, ollaan nähty työn piirissä. Nyt projekti loppuu ja emme enää töissä tapaa. Haluaisin olla ystävä - ilmeiseti mieskin - mutta mielestäni on ongelmallista kun mies toi ilmi ettei hänellä ”tässä elämänvaiheessa” (aikuiset lapset, avoliitossa naisystävän kanssa) ole uusia ystäviä tullut niin ei tiedä mitä niiden kanssa tehdä!
Koska jos menee kahville niin ”joku voi nähdä ja tulla puheita”.
😳 No hitsit, miten tässä sitten voi olla kaveri? Neuvokaa, en ennen ole tällaista kohdannut...
Kommentit (72)
Mies varmasti olisi sanonut "kyllä" ja järjestänyt asian, jos haluaisi tapailla.
Piiikkkasen naisten osalta projisointia tässä ketjussa, wtf. Miten h elvetin epävarmoja ihmisiä te oikein olette?
Luovuttaisin kaveeraamisen suhteen ihan suosiolla. Yleensä passiivisuus kertoo, ettei kiinnostusta ole.
Eihän tuo ollut passiivinen; juuri oli ap:lle laittanut viestin matkalta.
-mies
Vierailija kirjoitti:
-mies
Jep, mutta ei halua tapailla kahden kesken mitä ap taas vinkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mies
En kyllä saanut tällaista kuvaa, ap ihmetteli aloitusviestissään miten olla kaveri; käsitin että mies oli tämän kahviasian nostanut esimerkiksi vain.
Miehet ei halua puhua naiselle suoraan. Hän ei ole kiinnostunut kaveruudestasi, joten jätä hänet rauhaan. Nolaat vain itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mies
En kyllä saanut tällaista kuvaa, ap ihmetteli aloitusviestissään miten olla kaveri; käsitin että mies oli tämän kahviasian nostanut esimerkiksi vain.
Minä sain. Nyt mies on ap:n kaveri viestittelemällä, mutta ei kahden kesken. Miksi tämä ei riitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mies
Minä sain. Nyt mies on ap:n kaveri viestittelemällä, mutta ei kahden kesken. Miksi tämä ei riitä?
En ole ap, mutta eikös hän juuri yllä sanonut että tämä olisi hänelle ookoo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mies
En ole ap, mutta eikös hän juuri yllä sanonut että tämä olisi hänelle ookoo...
Miksi hän teki tämän avauksen jos asia on hänelle täysin ok?
Vierailija kirjoitti:
Kysyi neuvoa.... lue viesti...
Luin viestin. Miten olla ystävä? Juuri noin, vastaanottaa viestin, lähettää joskus takaisin. That’s it. Mitä muuta pitäisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ja naiset ei voi olla kavereita.
No todellakin voi. Mulla on paljon mieskavereita, käydään uimassa ja harrastamassa, kahvilla ja keikoilla, ollaan kavereita perheiden kesken, ovat mieheni kavereita, olen kaveri heidän vaimojensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ja naiset ei voi olla kavereita.
Olen nainen ja minulla on useita miespuolisia kavereita. On toki naisiakin. Osa näistä miehistä on sinkkuja, osa seurustelee. Itse olen naimisissa. Läheisimpiin ystäviini kuuluu yksi nainen ja pari miestä. Joten älä tee typeriä yleistyksiä omien kokemuksiesi pohjalta. Eri sukupuolien välinen ystävyys on kyllä täysin mahdollista ja normaalia.
Tämä mies ei kaipaa ap:ta kaveriksi harrastamaan tai muuten oleilemaan. Miksi ap silti ihmettelee tätä?
Vierailija kirjoitti:
Tämä mies ei kaipaa ap:ta kaveriksi harrastamaan tai muuten oleilemaan. Miksi ap silti ihmettelee tätä?
No miksi mies sitten hälle viestittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi mies sitten hälle viestittää
Koska on kaveri viestittelemällä, ei muuten.
Ei kaikki miehet ehkä kaipaa kivoja kaverinaisia, kun on jo ihmissuhteita. Aika ei millään riitä kaikkeen kahvitteluun ja oliko teillä muuta yhteistä kuin joku projekti? Mies on jo vihjannut, ettei kaipaa enempää, niin antaisit olla.
Miksei?