Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieskaveri ei lähde kahville tai tee muutakaan; miten olla ystävä?

Vierailija
13.12.2019 |

Olen tuntenut yhden miehen nyt noin vuoden ajan, ollaan nähty työn piirissä. Nyt projekti loppuu ja emme enää töissä tapaa. Haluaisin olla ystävä - ilmeiseti mieskin - mutta mielestäni on ongelmallista kun mies toi ilmi ettei hänellä ”tässä elämänvaiheessa” (aikuiset lapset, avoliitossa naisystävän kanssa) ole uusia ystäviä tullut niin ei tiedä mitä niiden kanssa tehdä!
Koska jos menee kahville niin ”joku voi nähdä ja tulla puheita”.
😳 No hitsit, miten tässä sitten voi olla kaveri? Neuvokaa, en ennen ole tällaista kohdannut...

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole etsimässä mitään muuta kuin jatkoa kaveruussuhteelle! 😊

Ap, itse naimisissa jo 15v...

Mutta pitää ymmärtää, jos toinen ei halua. Voivat olla sopineet puolison kanssa ettei tuollaisia ystäviä tai oikeasti on ystäviä riittävästi eikä halua tuollaista riippaa ystäväksi.

Mun mielestä on hiukka sairasta sopia jonkun puolison kanssa, ettei saa olla ystäviä...öööh, mitä just luin? Tekeekö jengi näin?😳

Vierailija
22/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut mitä te kavereina sit tekisitte! Miehen pohdinnat ihan aiheellisia. Se tekee kahdenkeskiset jutut vaimonsa kanssa varmaan. Työproggis oli luonnollista yhdessäoloa. Nyt se loppui ja menee vaikeaksi. Anna olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä ihmettelen tota miestä! Miksi nyt ei kaveri voi olla!

-ohis

Mies ilmeisesti on tosi mukava, kun ap haluaa ystäväksi, mutta entä ap? Vaikuttaa ärsyttävältä, kun ei ymmärrä miehen kohteliasta kieltäytymistä kaveruudesta.

Ei kaikkien kanssa voi olla kaveri. Ei vain asiat kohtaa. Ei välttämättä riitä se yhteiseksi asiaksi, että oltu työkavereita.

Vierailija
24/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua pahoittaa avovaimonsa mieltä tuommoisilla ystävyyksillä. Ihana mies <3 Anna olla ja hommaa joku toinen ystävä. 

Vierailija
25/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole etsimässä mitään muuta kuin jatkoa kaveruussuhteelle! 😊

Ap, itse naimisissa jo 15v...

Mutta pitää ymmärtää, jos toinen ei halua. Voivat olla sopineet puolison kanssa ettei tuollaisia ystäviä tai oikeasti on ystäviä riittävästi eikä halua tuollaista riippaa ystäväksi.

Mun mielestä on hiukka sairasta sopia jonkun puolison kanssa, ettei saa olla ystäviä...öööh, mitä just luin? Tekeekö jengi näin?😳

Ei varmaan yleensä, mutta voi olla jotain luottamuksen puutetta. Ei välttämättä puolisoa kohtaan, mutta sitä ystävää kohtaan.

Vierailija
26/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siltä mieheltä tuli illalla viesti: Terveiset reissun päältä! Ja kuva naapurimaan pääkaupungista, kuvassa hän itse ja puoliso toki myös.

Ok. Eli ei halua olla kaveri, mutta laittaa reissukuvia?

Ap

Vierailija
27/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt siltä mieheltä tuli illalla viesti: Terveiset reissun päältä! Ja kuva naapurimaan pääkaupungista, kuvassa hän itse ja puoliso toki myös.

Ap

Niin hän laittoi kuvan missä on VAIMONSA kanssa. Et vihjettä tajua, vaikka kuvamuodossa saat? Siellä hän on nyt elämänsä parhaan ystävän kanssa.

Vierailija
28/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mäkin laitan mun ystäville kuvia jossa olen perheeni kanssa; normaalia minun mielestäni.

T. Aiempi kirjottaja, ei ap

Vierailija
29/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sunvajakki hankkia jtkn sisältöä elämään, harrasta vaikka sen tylsänä pitämäs oman ukkosi kanssa jtkn. Joku taka-ajatushan sulla tuossa on, ei norm. ihminen muuten jää jankkaamaan tuollaista.

Vierailija
30/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin hän laittoi kuvan missä on VAIMONSA kanssa. Et vihjettä tajua, vaikka kuvamuodossa saat? Siellä hän on nyt elämänsä parhaan ystävän kanssa.

Öööö? No mistä se kuva olis pitänyt laittaa? Itse laitan kuvat joko maisemista tai sit niistä kenen kanssa olen reissussa. Eihän tosta mitään voi päätellä.

Ja mun mielestä mies kertoo tuolla kuvalla että olette ihan ok väleissä? Varmaan haluaa olla just kaveri noin että viestiä voi panna muttei halua tavata ja kahvitella?

Vierailija
31/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hetkinen. Tästä ei kyllä voi vetää johtopäätöstä: itse laitan kavereille (myös duunikavereille keiden kanssa tekemisissä nyt vapaalla ylipäänsä olen) kyllä reissusta ihan vaan kuvia ihmisillä ja ilman enkä todellakaan ajattele tuollaisia piilomerkityksiä! Voi apua, naiset!

Mies53v

Vierailija
32/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se mies ei halua olla frendi, miksi sitten laittoi ap:lle terveisiä??? Eihän sen olis todellakaan ollut pakko???

-ohis

Vierailija
33/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos se mies ei halua olla frendi, miksi sitten laittoi ap:lle terveisiä??? Eihän sen olis todellakaan ollut pakko???

-ohis

No miksi ei lähde kahville ja hengaa muutenkin ap:n kanssa?

Vierailija
34/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ohis

Jospa halusi kuvalla muistuttaa, että on kahvitteluseuraa omasta takaa. Kohtelias, mukava mies varmaan. Ap voisi nyt vain odottaa haluaako mies enää viestitellä ja perääntyä siksi aikaa.

Vierailija
35/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ne kavereita, mutta tuskin tulevat koskaan esim reissaamaan yhdessä, vaan mies haluaa tehdä ne vaimonsa kanssa, tämä ap kannattaa nyt hyväksyä.

Vierailija
36/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran molemmilla on puolisot, niin miksi pitäisi väkisellä yrittää viettää sitä aikaa kahdestaan? Voisihan sen mieskaverin pyytää puolisonsa kanssa kylään kahville ja vaikka jotain lautapeliä pelaamaan. Jos kaikki tulevat juttuun keskenään, niin voitte ruveta perhetuttaviksi. Tuollainen kahdestaan vietetty aika on pois puolisoilta, kun taas nelistään vietetty aika voi olla kaikille ihan kivaa eikä kukaan jää ulkopuolelle.

Vierailija
37/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis

No jos sillä ei ole tapana. En itsekään käy kahvilla kenenkään kanssa (ei ole aikaa), mutta kaveri voin olla ja viestiä laittaa.

Mies53v

Vierailija
38/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran molemmilla on puolisot, niin miksi pitäisi väkisellä yrittää viettää sitä aikaa kahdestaan? Voisihan sen mieskaverin pyytää puolisonsa kanssa kylään kahville ja vaikka jotain lautapeliä pelaamaan. Jos kaikki tulevat juttuun keskenään, niin voitte ruveta perhetuttaviksi. Tuollainen kahdestaan vietetty aika on pois puolisoilta, kun taas nelistään vietetty aika voi olla kaikille ihan kivaa eikä kukaan jää ulkopuolelle.

Siis tämä kävisi mainiosti minulle, eikä minulla ole mitään sitä vastaan vaikka ”vain” viestittelisimme matkakuvia, tyyppi on hyvä enkä haluaisi kokonaan häntä unohtaa kun yhteisiä tuttujakin on. Kiitos, joku vihdoin ymmärsi ehkä pointtini!

Ap

Vierailija
39/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis

No jos sillä ei ole tapana. En itsekään käy kahvilla kenenkään kanssa (ei ole aikaa), mutta kaveri voin olla ja viestiä laittaa.

Mies53v

Siinä tapauksessa ap voi lakata ihmettelemästä miksi mies ei lähde kahville tai hengaa tämän kanssa.

Vierailija
40/72 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja naiset ei voi olla kavereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän