Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankkivatko teidän teinit teille joululahjan?

Vierailija
13.12.2019 |

Minä en saa mitään koskaan, enkä kaipaakaan. Nautin siitä, että lapset iloitsevat lahjoistaan. Kuinka teillä muilla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostavat. Jokainen jotain. Näin ei aina ole ollut, mutta vanhin tytöt alkoi ostamaan ja muut seurasivat perässä.

Vierailija
2/8 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Kaksi poikaa.

En minä edes ole osannut odottaa, vaikka itse sain teininä rahaa, jotta ostan heille. En vain halua mitään sellaista, mitä he ostaisivat. Tai mitään kovin halpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi poika on. Ostaa isille ja äipälle yhteisen lahjan. On ollut 2 leffavapaalippua ja sellainen suklaarasia, josta tietää meidän tykkäävän

Oikeasti kaikkein ihaninta on tuo lahjan otsikointi.

-äipälle ja isille

Vierailija
4/8 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ketään muita keneltä saisin lahjoja, niin olen pyytänyt aina jouluisin teiniä ostamaan jonkun pienen lahjan, että on kiva aattona sitten avata joku yllätys.

Pidän tärkeänä opettaa että myös muita kuuluu muistaa, eikä vain odottaa omia lahjoja. Ja onhan lahjan antaminen aina ilo antajallekin.

Vierailija
5/8 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne teinien paketoinnit on parasta. Ne on oikeasti yrittäneet parasta vaihtelevin menestyksin.

Vierailija
6/8 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen on määräys meillä. Sen verran pitää äitinsä eteen nähdä vaivaa. Onhan tuo alkanut ihan sujuakin jo.

Vierailija
7/8 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika vannoi ettei ala enempää röökiä vetään ja katsoi vielä silmiin niin se on paras joululahja.

Vierailija
8/8 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Molemmat teinit on töissä viikonloppuisin ja jotain kivaa ostavat aina jouluksi.

N39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä