Hankkivatko teidän teinit teille joululahjan?
Minä en saa mitään koskaan, enkä kaipaakaan. Nautin siitä, että lapset iloitsevat lahjoistaan. Kuinka teillä muilla?
Kommentit (8)
Ei koskaan. Kaksi poikaa.
En minä edes ole osannut odottaa, vaikka itse sain teininä rahaa, jotta ostan heille. En vain halua mitään sellaista, mitä he ostaisivat. Tai mitään kovin halpaa.
Yksi poika on. Ostaa isille ja äipälle yhteisen lahjan. On ollut 2 leffavapaalippua ja sellainen suklaarasia, josta tietää meidän tykkäävän
Oikeasti kaikkein ihaninta on tuo lahjan otsikointi.
-äipälle ja isille
Ei ole ketään muita keneltä saisin lahjoja, niin olen pyytänyt aina jouluisin teiniä ostamaan jonkun pienen lahjan, että on kiva aattona sitten avata joku yllätys.
Pidän tärkeänä opettaa että myös muita kuuluu muistaa, eikä vain odottaa omia lahjoja. Ja onhan lahjan antaminen aina ilo antajallekin.
Ne teinien paketoinnit on parasta. Ne on oikeasti yrittäneet parasta vaihtelevin menestyksin.
Tämmöinen on määräys meillä. Sen verran pitää äitinsä eteen nähdä vaivaa. Onhan tuo alkanut ihan sujuakin jo.
Poika vannoi ettei ala enempää röökiä vetään ja katsoi vielä silmiin niin se on paras joululahja.
Joo. Molemmat teinit on töissä viikonloppuisin ja jotain kivaa ostavat aina jouluksi.
N39
Ostavat. Jokainen jotain. Näin ei aina ole ollut, mutta vanhin tytöt alkoi ostamaan ja muut seurasivat perässä.