Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti

Vierailija
13.12.2019 |

Olen alkanut muistamaan aina vaan enemmän mitä tuhoa äiti teki mulle ollessani pieni.
Onko muita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt tuhoa mutta ymmärtämättömyyttään haavoja. Äiti on kuollut ja ymmärrän häntä enkä kanna kaunaa. Surua lähinnä ettei sitä suhdetta oikein ollut. Tosin itsessäkin omat syynsä.

Vierailija
2/8 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt tuhoa mutta ymmärtämättömyyttään haavoja. Äiti on kuollut ja ymmärrän häntä enkä kanna kaunaa. Surua lähinnä ettei sitä suhdetta oikein ollut. Tosin itsessäkin omat syynsä.

Se ymmärtämättömyys voi olla myös huono asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle isä. En ole tavannut isääni viimeksi kuin 16-vuotiaana. Isäpuoli ja äiti ovat minulle rakkaita mutta isäni oli epävakaa narsisti.

Vierailija
4/8 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle isä. En ole tavannut isääni viimeksi kuin 16-vuotiaana. Isäpuoli ja äiti ovat minulle rakkaita mutta isäni oli epävakaa narsisti.

Miten se ilmeni?

Vierailija
5/8 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan myös ihan konkreettisia tekoja kuten minulla eli suomeksi sanottuja väkivaltaa.

Vierailija
6/8 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.

Vierailija
7/8 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan myös ihan konkreettisia tekoja kuten minulla eli suomeksi sanottuja väkivaltaa.

Kamalaa. Ei voisi olla enään kamalampaa, mutta koita selviytyä ja uhohtaa vaikka sitä ei koskaan unohda mutta yritä silti jotta voisit jatkaa omaa elämääsi. 

Vierailija
8/8 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa. Ei voisi olla enään kamalampaa, mutta koita selviytyä ja uhohtaa vaikka sitä ei koskaan unohda mutta yritä silti jotta voisit jatkaa omaa elämääsi. 

No nyt vasta olen muistanut pahimpia enkä tiedä tuleeko vielä lisää näitä pahempia eli aikaisemmin en muistanut mitään.

Niistä ei voi edes puhua.