Tapailen pariskunnan molempia osapuolia heidän tietämättä
Tämä on oudointa mitä mulle on koskaan tapahtunu, joten pakko kertoa siitä johonki. Tiedän että tämä on monien mielestä väärin ja olen toki itsekin samaa mieltä, mutta uteliaisuus vei mennessään ja halusin nähdä miten tämä etenee.
Kaikki alkoi kesällä kun tapasin baarissa mukavan naisen. Olen itsekin nainen ja ollut teinistä asti kiinnostunut vain naisista. Tanssittiin ja juteltiin pitkään ja illan päätteeksi jatkettiin mun luo. Tiedätte varmaan mitä siellä tapahtui, joten oletin naisen olevan sinkku.
Aamulla nainen kertoi katuvansa tekojaan, koska on kihloissa. On kuulemma seurustellut 7 vuotta miehensä kanssa, mutta viimeiset kaksi vuotta on mennyt huonosti. Hän kertoi ettei suhteessa ole läheisyyttä eivätkä he juttele enää paljoa tai muutenkaan vietä aikaa yhdessä. Juteltiin pitkään ja nainen avautui parisuhteen ongelmista. Vaihdettiin numerot ja jatkettiin keskustelua päivittäin.
Muutama kuukausi sitten kävin huvin vuoksi tutkimassa naisen kihlatun instagramia. Tykkäsin vahingossa hänen vanhasta kuvasta, mutta poistin tykkäyksen heti. Mies oli silti ehtinyt saada ilmoituksen ja tuli kysymään kuka olen. En tietenkään voinut kertoa totuutta, koska nainen luotti minuun ja oltiin sovittu, että asiat pysyy meidän välisinä. Mies alkoi kyselemään minusta lisää ja jatkoimme keskustelua puoleenyöhön. Tarkennukseksi vielä, en seuraa pariskunnan naista instagramissa eli mies ei tiedä minun tuntevan hänet.
Naisen kanssa oltiin siis jatkettu myös yhteydenpitoa ja hän kertoi ettei mies tiedä naisen olevan bi. Olemme myös tavanneet naisen kanssa muutaman kerran uudestaan ja lähes jokainen kerta on päättynyt samalla tavalla kuin ensimmäinen ilta. Myös mies ehdotti pitkään tapaamista ja suostuin tapaamaan hänet viime kuussa ensimmäisen kerran. Käytiin kahvilla ja hän kertoi avoimesti kihlatustaan ja miten huonosti heillä menee.
Molemmat kertovat minulle parisuhteen ongelmista, mutta he eivät keskenään juttele enää ollenkaan. Kumpikaan ei silti halua tai uskalla erota. Useana iltana juttelen tunteja whatsappissa molempien kanssa kun luulevat että toinen jo nukkuu. Kumpikaan ei ole kertonut minusta toisilleen vaan keksivät tekosyitä toisilleen kun tapaamme. Miehen kanssa olen tavannut nyt kolme kertaa ja viime kerralla hän kertoi olevansa ihastunut minuun. Meillä ei ole ollut miehen kanssa seksiä, koska tosiaan olen kiinnostunut naisista, mutta en ole sitä kertonut miehelle. Hän luultavasti olettaa, että tunne on molemminpuolinen. Naisen kanssa suhde on vain fyysistä eli kummallakaan ei ole tunteita.
En halua mitään vakavaa kummankaan kanssa vaan olen vain utelias ja haluan nähdä mihin tämä johtaa. Molemmat luottavat minuun ja kertovat minulle henkilökohtaisia asioita itsestään ja parisuhteestaan tietämättä että tapailen myös toista heistä. Mutta itsepähän ovat suhteensa pilanneet ja pettäminen on aina varatun vastuulla, joten turha mun on tuntea syyllisyyttä.
En tiedä vielä miten aion jatkaa asian kanssa. Eli pidänkö yhteyttä kunnes jään kiinni vai lopetanko jossain vaiheessa vain yhteydenpidon molempiin. En usko, että tulen koskaan itse paljastamaan totuutta kummallekaan, vaikka mielessä on käynyt sekin vaihtoehto että pyytäisin molemmat vaikka kahvilaan, jonne jättäisin itse menemättä. Toki silloin pitäisi laittaa kaveri viereiseen pöytään kuvaamaan videopuhelu kun salaisuudet paljastuvat. Vaikka uskon että he keksisi siinäkin tilanteessa tekosyyt miksi ovat samaan aikaan samassa kahvilassa. No, tuo suunnitelma taitaa jäädä toteuttamatta. Elän vaan päivän kerrallaan ja katson mitä tapahtuu.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Hei, ei tuosta kehity mitään luettavaa romaania. Harjoittele vaan vielä sitä pöytälaatikkokirjoittelua.
Otan tämän kohteliaisuutena. Mun elämässä sentään tapahtuu jotain. Ap
Kutsu molemmat kotiisi. Voit pelastaa heidän liittonsa tai saada aikaan muuta kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Kutsu molemmat kotiisi. Voit pelastaa heidän liittonsa tai saada aikaan muuta kivaa.
Arvasin että joku ehdottaa kolmenkimppaa, mutta kuten sanoin, vaan naiset kiinnostaa seksuaalisesti.
Toki voisin pitää heille parisuhdeterapiaa kun tiedän molempien salaisuudet ja asiat jotka häiritsee parisuhteessa. Jos he vaan puhuis toisilleen ja kertois ajatuksensa niin parisuhde vois vielä ehkä toimia. Mutta taidan silti jättää väliin. Ap
Hei, ei tuosta kehity mitään luettavaa romaania. Harjoittele vaan vielä sitä pöytälaatikkokirjoittelua.