Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettakaa juhlien pakkotuputtaminen

Vierailija
13.12.2019 |

Yhteiskunta voisi huomioida paremmin myös meitä juhlattomia jotka emme juhli eikä vain pakottaa juhlimaan näitä turhaakin turhempia pyhiä ja muita merkkipäiviä. Juhlat o at ahdistavia. Jos haluatte juhlia niin juhlikaa omissa oloissanne, mutta älkää jooko pakottako muita juhlimaan kanssanne. Sekin ahdistaa. Toivottavasti siis ymmärrätte. Ihminen pärjää elämässä ilman juhliakin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua, onnellista uuttavuotta ja rauhaisaa adventin aikaa.

Vierailija
2/10 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lisättävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuputtako? Senkus olet menemättä juhliin jos ahdistaa. Turha se on tuollaista numeroa asiasta tehdä, opettele kieltäytymään.

Itse tykkään juhlista todella paljon 😍

Vierailija
4/10 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuputtako? Senkus olet menemättä juhliin jos ahdistaa. Turha se on tuollaista numeroa asiasta tehdä, opettele kieltäytymään.

Onko niitä juhlia kuten vaikka nyt tätä joulua pakko tuputtaa ja tunkea koko ajan joka paikkaan?

Vierailija
5/10 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko niitä juhlia kuten vaikka nyt tätä joulua pakko tuputtaa ja tunkea koko ajan joka paikkaan?

Mihin sitä nyt tungetaan? Sun kotiisi?

Vierailija
6/10 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei ole tuputettu mitään juhlia.

Vierailija
7/10 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille ei ole tuputettu mitään juhlia.

Ehkä ei teille, mutta meille jotka emme juhli on. On tuputettu katukuvaa ja mediaa myöten joulua, itsenäisyyspäivää, juhannusta, vappua, lakkiaisia, synttäreitä jne.

Vierailija
8/10 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa hyvä ihminen. Ei se maailma nyt pysähdy vaikka sinä et halua sitä ja tätä. Kukaan ei tuputa sulle yhtään mitään joten voit olla juhlimatta yhtään mitään. Tavis arkea saat varmasti suorittaa ihan vapaasti 24/7/365 jos haluat. Ja jos joku kehtaa kutsua sinut johonkin juhliin niin sano kiitos ei tai vedä vaikka itkupotkuraivarit jos se helpottaa...toista tarvittaessa niin kyllä ne kutsut vähenee.

Vierailija
9/10 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"MINÄ en juhli niin ei saatana juhli kukaan muukaan"!

Vierailija
10/10 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä juhli, mutta anna meidän muiden juhlia äläkä ole tuollainen vatiaivo impesilli. Jos et kestä muiden juhlimista niin laita ovi säppiin ja verhot kiinni tai painu mettään erakoksi niin meidän muitten tavallinen elämä ei häiritse. Puutu vain omaan elämääsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme