Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saa farkkuja kapeavyötäröiselle?

Vierailija
13.12.2019 |

Olen hoikka. Reidet ovat ihan normaalit ja lantio vähän leveämpi verrattuna muuten hoikkaan vartaloon. Farkkuja ostaessa mulla on aina ongelmana, että selän puolelle mahtuisi toinen ihminen. Missä myytäisiin siis farkkuja, joissa on kapea vyötärö? (normaalipituinen lahje ja normaali tai korkea vyötärö)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, eikö kellään muulla ole tätä ongelmaa?

Vierailija
2/12 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama ongelma. Odotan, että jollain olisi hyvä vinkkejä. Farkkujen lisäksi kaipaisin vinkkejä myös ihan tavallisista housuista sekä hameista. Vyö ei ratkaise ongelmaa. Kaikkia vaatteita ei myöskään oikein voi kaventaa vyötäröltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap valehtele, Täällä palstalla ei ole kapeavyötäröisiä.

Vierailija
4/12 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freddyt vois sopia sulle 👍

Vierailija
5/12 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma oli ikävuosina 8 - 40. Muistaakseni.

Nyt kuusikymppisenä ainakin ongelma on korjaantunut, kun keskivartalo lakkaa olemasta olemattoman ohut, ja toisaalta ilmeisesti pyllyni on alkanut lösähtää. Mittani ovat nykyään vyötärö 75 ja lantio jotain sata. Tämän kokoiselle farkkuja kyllä löytyy. Mutta nuorempana koossa 90 - 58 - 90 oli farkut ihan mahdoton vaate. Yleensä teinkin silloin vaatteeni itse.

Vierailija
6/12 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella on sama ongelma. Yksinkertaisesti ompelet sisään vyötäröltä tai teetät korjauksen ompelijalla. 

Vierailija
7/12 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ja ilmeisesti persjalkaistenvakiintunut ongelma.

Vierailija
8/12 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on leveä lantio, ja olen tottunut ompelemaan vekit. Vekkien ompelu on helppoa.

Vierailija
9/12 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monella on sama ongelma. Yksinkertaisesti ompelet sisään vyötäröltä tai teetät korjauksen ompelijalla. 

Farkkujen vyötärön kaventaminen siististi ei ole ihan pieni eikä helppo juttu. Mulla on myös tuo ongelma, ja teetän muutostyön aina liikkeessä. Vyötärönauha on irroitettava tuota hommaa varten, se on työlästä ja siksi maksaakin aika paljon.

Vierailija
10/12 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkuja ei voi kaventaa vyöllä. Ne ovat sen verran jäykkää ja paksua kangasta, Freddyt ovat käsittääkseni teinihousut, joilla esitellään takamusta. Ei kiitos. Ja mun mielestä on typerää ostaa farkut vain muokatakseen niitä ompelijalla. Eikö kukaan todellakaan tiedä liikettä/merkkiä josta saa farkkuja muillekin kuin tasapaksuille vartaloille? Mittani eivät edes ole tiimalasimaiset. Mulla on ihan normaali 65 cm vyötärö ja 92 cm lantio.

Vierailija
11/12 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten todettua, tällä palstalle ei kapeavyötäröiset juhli!

Vierailija
12/12 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levi's mile high sopii jos on kapea vyötärö. Samoin Bikbokin korkeavyötäröiset farkut, tällä hetkellä käytän Leen mom -mallisia ja nekin hyvät. Itselläni siis hoikka tiimalasi, kapea vyötärö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi