Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juodakohan tänään olutta vai ei?

Vierailija
13.12.2019 |

Vähän tekisi mieli pieniä kännejä, mutta en ole varma.
Mitä mieltä? Aiotteko ite?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaljajengi? Ap

Vierailija
2/24 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina meinaan muutaman ottaa ja ehka vahan viiniakin. En toki humalaan/krapulaan asti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kanssa että ehkä vain vähän tänään. Ei mulla enempää taida olla kuin 3 puolen litran kaljaa. Nyt aukenee

- Ap

Vierailija
4/24 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehken sun on parempi olla ottamatta edes pieniä kännejä jos et moista osaa ihan itse päättää. Tämä on just samaa sarjaa kuin nykyhallituksen touhut, voisiko joku hei pliis kertoa mulle mitä mieltä mä oon?

Jos tekee mieli kaljaa niin sitten ottaa ja jos ei tee, niin sitten on selvinpäin. Ei luulisi olevan vaikeaa.

Vierailija
5/24 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut viime vuoden lokakuusta omenavodkaa kaapissa. Ajattelin käydä hakemassa puolukkamehua tai spriteä kunhan olen lenkin jälkeen käynyt suihkussa. En tota vodkaa tuollaisenaan halua juoda. Nyt kuitenkin ajatus tuonne märkään, kylmään ja pimeään lähtemisestä on aika nihkeä. No ehkä viikon päästä. Tai joskus.

Vierailija
6/24 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turha kymysys ! No VTTU totta kai alat kaatamaan !

Vierailija
7/24 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai otat! Mulla on vielä kolme olutta kuudesta jäljellä, ja kohta pitää vetää miehen kanssa pitkää tikkua siitä kumpi rämpii kauppaan hakemaan lisää.

Vierailija
8/24 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois vähän häpätä. Mitäpä tässä saikulla ollessa muutakaan voi tehdä??

Vierailija
9/24 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 7 olutta kun kävin töiden jälkeen kaupassa. Meinaan lämmittää saunan ja nauttia kaikessa kylmistä Sandelseista. 10 päivän työputki takana, saas nähdä kuinka käy. N 56v.

Vierailija
10/24 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadat ap nyt ne 3 kurkkuun ja kipaset baariin. Baarista pokan luo ja lauantaina pubin auettua korjaamalla kunnon känniin. Pubista pilkun jälkeen himaan ja su. korjaus sopivaan tasoon n. 10 vahvan 0,5l vaahtohatun tuella. Sitten klo 18 aikoihin omaan sänkyyn ja ma aamuna hyvin mielin duuniin. Ihanaa elämää :)

Vierailija
11/24 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutta mietin itsekin, mutta sitten pitäisi liikahtaa kylillekin.

Vierailija
12/24 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain just 0,7 Leijonan, korkkaan heti.

Vierailija
13/24 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt rahansa tuollaiseen paskaan hassaa, kun saatavilla on subua, virtaa, madamea, ym. parempaa?

14/24 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt rahansa tuollaiseen paskaan hassaa, kun saatavilla on subua, virtaa, madamea, ym. parempaa?

Henkilökohtaisesti arvostan paljon enemmän Coronaa. Ei ole kovin kallista verrattuna.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
15/24 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä join jo, kokonaisen pullon.

Vierailija
16/24 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä join jo, kokonaisen pullon.

Oho, ihan koko pullo? Toivottavasti pieni.

Vierailija
17/24 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vetää bissee ja punkku. Nää on ihgusti laillisia päihteitä. Vertailun vuoksi kun fentanyyliin kuoli kaksi tai kolme niin siitä varoitettiin uutisissa. Holiin kippaa 6 suomalaista joka päivä.. silti yrttiä ei voi muka sallia vaikka siihen ei ole kukaan kuollut ikinä. Ei muuta kuin skool kosmonautit. Tavataan toiselle puolella. Tai kuten ovet laulaa sii you on ti atör side.

Vierailija
18/24 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaadat ap nyt ne 3 kurkkuun ja kipaset baariin. Baarista pokan luo ja lauantaina pubin auettua korjaamalla kunnon känniin. Pubista pilkun jälkeen himaan ja su. korjaus sopivaan tasoon n. 10 vahvan 0,5l vaahtohatun tuella. Sitten klo 18 aikoihin omaan sänkyyn ja ma aamuna hyvin mielin duuniin. Ihanaa elämää :)

Kunhan on suunnitelma niin kaikki hyvin 😀 Ap

Vierailija
19/24 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan vain lasillisen dr pepperiä jäiden kera perjantain kunniaksi saunajuomaksi.

Olen tälläinen nyhverö etten ole käyttänyt alkoholia moneen vuoteen.

T: raitismies 28v

Vierailija
20/24 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon kumman kaata kun ei ole ryyppyseuraa. Ap