Juodakohan tänään olutta vai ei?
Vähän tekisi mieli pieniä kännejä, mutta en ole varma.
Mitä mieltä? Aiotteko ite?
Kommentit (24)
Mina meinaan muutaman ottaa ja ehka vahan viiniakin. En toki humalaan/krapulaan asti.
Ajattelin kanssa että ehkä vain vähän tänään. Ei mulla enempää taida olla kuin 3 puolen litran kaljaa. Nyt aukenee
- Ap
Ehken sun on parempi olla ottamatta edes pieniä kännejä jos et moista osaa ihan itse päättää. Tämä on just samaa sarjaa kuin nykyhallituksen touhut, voisiko joku hei pliis kertoa mulle mitä mieltä mä oon?
Jos tekee mieli kaljaa niin sitten ottaa ja jos ei tee, niin sitten on selvinpäin. Ei luulisi olevan vaikeaa.
Mulla on ollut viime vuoden lokakuusta omenavodkaa kaapissa. Ajattelin käydä hakemassa puolukkamehua tai spriteä kunhan olen lenkin jälkeen käynyt suihkussa. En tota vodkaa tuollaisenaan halua juoda. Nyt kuitenkin ajatus tuonne märkään, kylmään ja pimeään lähtemisestä on aika nihkeä. No ehkä viikon päästä. Tai joskus.
Aika turha kymysys ! No VTTU totta kai alat kaatamaan !
Tottakai otat! Mulla on vielä kolme olutta kuudesta jäljellä, ja kohta pitää vetää miehen kanssa pitkää tikkua siitä kumpi rämpii kauppaan hakemaan lisää.
Vois vähän häpätä. Mitäpä tässä saikulla ollessa muutakaan voi tehdä??
Ostin 7 olutta kun kävin töiden jälkeen kaupassa. Meinaan lämmittää saunan ja nauttia kaikessa kylmistä Sandelseista. 10 päivän työputki takana, saas nähdä kuinka käy. N 56v.
Kaadat ap nyt ne 3 kurkkuun ja kipaset baariin. Baarista pokan luo ja lauantaina pubin auettua korjaamalla kunnon känniin. Pubista pilkun jälkeen himaan ja su. korjaus sopivaan tasoon n. 10 vahvan 0,5l vaahtohatun tuella. Sitten klo 18 aikoihin omaan sänkyyn ja ma aamuna hyvin mielin duuniin. Ihanaa elämää :)
Olutta mietin itsekin, mutta sitten pitäisi liikahtaa kylillekin.
Hain just 0,7 Leijonan, korkkaan heti.
Kuka nyt rahansa tuollaiseen paskaan hassaa, kun saatavilla on subua, virtaa, madamea, ym. parempaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt rahansa tuollaiseen paskaan hassaa, kun saatavilla on subua, virtaa, madamea, ym. parempaa?
Henkilökohtaisesti arvostan paljon enemmän Coronaa. Ei ole kovin kallista verrattuna.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Vierailija kirjoitti:
Mä join jo, kokonaisen pullon.
Oho, ihan koko pullo? Toivottavasti pieni.
Pakko vetää bissee ja punkku. Nää on ihgusti laillisia päihteitä. Vertailun vuoksi kun fentanyyliin kuoli kaksi tai kolme niin siitä varoitettiin uutisissa. Holiin kippaa 6 suomalaista joka päivä.. silti yrttiä ei voi muka sallia vaikka siihen ei ole kukaan kuollut ikinä. Ei muuta kuin skool kosmonautit. Tavataan toiselle puolella. Tai kuten ovet laulaa sii you on ti atör side.
Vierailija kirjoitti:
Kaadat ap nyt ne 3 kurkkuun ja kipaset baariin. Baarista pokan luo ja lauantaina pubin auettua korjaamalla kunnon känniin. Pubista pilkun jälkeen himaan ja su. korjaus sopivaan tasoon n. 10 vahvan 0,5l vaahtohatun tuella. Sitten klo 18 aikoihin omaan sänkyyn ja ma aamuna hyvin mielin duuniin. Ihanaa elämää :)
Kunhan on suunnitelma niin kaikki hyvin 😀 Ap
Otan vain lasillisen dr pepperiä jäiden kera perjantain kunniaksi saunajuomaksi.
Olen tälläinen nyhverö etten ole käyttänyt alkoholia moneen vuoteen.
T: raitismies 28v
Katon kumman kaata kun ei ole ryyppyseuraa. Ap
Missä kaljajengi? Ap