Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Armanin 48 v. Uusi tyttöystävä

Vierailija
13.12.2019 |

Viedeolla tämä nainen, puhuu pikkutyttömäisesti, ikä n.30 v?

Mikä noita miehiä viehättää pikkutytöissä, mm.oma pressamme jonka vaimo oli 30 v. tutustuessaan 60 v. Sauliin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

True dat. Mut lempattiin 18-vuotiaan takia, äijä itse 43 ja minä olen 26-vuotias. Kuolaa tän tytön jokaista kuvaa Facebookissa. Paljon varattuja aikuisia miehiä ja setämiehiä tykkää tämän tytön kuvista, ja ylistävät sen ulkonäköä kilpaa. Kyseessä on jo ihan ilmiö. 😂😒🙄🤢🤮

Oh dear. Länsirannikolta? Siellä etsitään aina nuoreempaa ja tuoreempaa. Etenkin setämiesten joukossa. Facebook-fanitus on heille geeneissä, kuten psykopatiakin.

Pohjois-Savossa. Kunnon Savon moukka kyseessä. Tämä ilmiö on havaittavissa ihan tavistenkin keskuudessa, että yli 30 -ja 40-vuotiaat miehet katselevat itseään huomattavasti nuorempia naisia. Ei siis kyse ole ainoastaan julkisuuden henkilöistä. Tietenkin taviksilla huonommat mahdollisuudet saada haluamansa. Ajatuskin 43-vuotiaasta miehestä teinin kanssa puistattaa. Kyseessä eronnut mies, etäinen omiin lapsiinsa. Henkisesti epäkypsä, manipuloiva ja ilkeä. Alkoholistikin vielä 🙄🤢👍☹️

Sama kirjoittaja

Vierailija
22/23 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jokin uusi suomalainen ilmiö. Ulkomailla matkoilla minuakin pidetään viehättävänä, mutta Suomessa miehet eivät vilkaisekaan suuntaani. Ennen muinoin ikäero pariskunnan osapuolten välillä oli yleisimmin 0-5 vuotta, nykyään pitäisi olla pari vuosikymmentä ja siten, että nainen on se nuorempi.

Sanoisin, että ilmiö julkkismiesten keskuudessa.. Taviksella ei mahdollisuuksia, vaikka yrittäisikin etsiä.

Yli 10v nuorempi kumppani esim. seuraavilla (ikäero nimen jälkeen) :

Arman Alizad - 18v

Sauli Niinistö - 29v

Pekka Havusela - 20v

Antti Kaikkonen - 15v

PP Petelius - 22v

Mikko Leppilampi - 17v

Cheek - 15v

Sami Saikkonen - 24v

Sami Uotila - 25v

Mika Häkkinen - 11v

Mika Salo, Elastinen, Uniikki jne. jne. jne.

Mites naisilla vastaava? Katri Helenalla ainakin on (vai oli) huomattavasti nuorempi kumppani. 

Itse olen "tavisnainen", ikaeroa omaan kumppaniin melkein 14 vuotta. (Han siis se nuorempi.) Etta onnistuu se taviksiltakin, ainakin naisilta ;) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se 30v nainen nyt siis pikkutyttö vai vanhus?

Enkä myöskään sanoisi että uusi ilmiö, kautta aikojen miehet ovat valinneet nuorempia puolisoita, uudet vaimot ovat järjestään olleet edeltäjäänsä nuorempia.