Miten jaksaa sinkkuutta ja selibaattia?
Monesti tulee todella alakuloinen ja turhautunut olo tilanteestani. Mikä avuksi?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder pelasti minut selibaatilta eron jälkeen. Suosittelen. M40
Ehkä Tinderissä on helpompaa sinun ikäisenäsi miehenä kuin parikymppisenä miehenä, varsinkin, jos et hae itseäsi huomattavasti nuorempia naisia ja kelpuutat myös vanhemmat naiset.
Nelikymppisen miehen kannattaa fokusoida Tinderissä 30-40-vuotiaisiin eronneisiin naisiin, joilla jo lapsi. Siinä segmentissä himot kohtaavat useimmin oman kokemukseni mukaan. M40
Mihin segmenttiin sitten fokusoisit kolmekymppisenä miehenä?
Jos haluaisin lapsilleni äidin, niin 25-32-vuotiaisiin esimerkiksi. Luonne tärkein, jos perhettä aiot.
En halua lapsia. Ehdottamasi ikähaarukka vaikuttaa kuitenkin hyvältä, se on itse asiassa sama, jota itse olin ajatellut. Tosin mietin, auttaisiko, jos nostan sen 35:een... Ensi vuonna tinderöinti voisi olla taas ajankohtaista, olen silloin 31. Vakava parisuhde olisi etsinnässä.
Ei tuo ollutkaan aivan se ajattelemani haarukka. 23-35 on se, joka minulla on ollut mietinnässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Tinderissä on helpompaa sinun ikäisenäsi miehenä kuin parikymppisenä miehenä, varsinkin, jos et hae itseäsi huomattavasti nuorempia naisia ja kelpuutat myös vanhemmat naiset.
Nelikymppisen miehen kannattaa fokusoida Tinderissä 30-40-vuotiaisiin eronneisiin naisiin, joilla jo lapsi. Siinä segmentissä himot kohtaavat useimmin oman kokemukseni mukaan. M40
Jos haluaisin lapsilleni äidin, niin 25-32-vuotiaisiin esimerkiksi. Luonne tärkein, jos perhettä aiot.
En halua lapsia. Ehdottamasi ikähaarukka vaikuttaa kuitenkin hyvältä, se on itse asiassa sama, jota itse olin ajatellut. Tosin mietin, auttaisiko, jos nostan sen 35:een... Ensi vuonna tinderöinti voisi olla taas ajankohtaista, olen silloin 31. Vakava parisuhde olisi etsinnässä.
Ei tuo ollutkaan aivan se ajattelemani haarukka. 23-35 on se, joka minulla on ollut mietinnässä.
Lian nuoria kannattaa välttää. Voivat kasvaa kieroon vielä ennen kuin löytävät itsensä noin 30-vuotiaina. M40
Vierailija kirjoitti:
Tänään on perjantai, mitä jos menisit kavereiden kanssa baariin?
Jestas tätä suomalaisuutta.. Kaljan voiminko kaikki pitää ratkoa?? Ei hyvää päivää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lian nuoria kannattaa välttää. Voivat kasvaa kieroon vielä ennen kuin löytävät itsensä noin 30-vuotiaina. M40
Olen samaa mieltä. Tuo 23 oli tuolla vain sillä varauksella, että kyseessä olisi poikkeuksellisen kypsä ja vastuullinen yksilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen nyt vaan sinne Tinderiin tai johonkin vastaavaan, kyllä niistä nelikymppisetkin jatkuvasti löytää ihan vakituisia parisuhteita.
Olisi kiinnostavaa tietää joitain tilastoja Tinderin osalta. Nimittåin en halua irtosuhteita, enkä oikeastaan turhia treffejäkään, vaan haluaisin onnistua heti ensimmäisellä yrittämällä ilman turhaa säätämistä (1. henkilön tapaaminen -> loppuelämän kumppanuus ja avioliitto -idealla siis). Ehkä liioittelen vähän, mutta en vain halua mihinkään "karuselleihin" jne. 🙂
T. Ap
Omia Tinder-tilastoja:
3-4 Matchia per viikko, jos olen aktiivinen.
Puolet naisista vastaa viestiin.
Treffejä 1-3 kuukaudessa, jos olen aktiivinen.
Seksiä joka toisen treffatun naisen kanssa, mutta vasta 4-6 tapaamisen jälkeen.M41 (ei aktiivinen Tinderissä juuri nyt)
Osoitti aika pitkälti sen, että tinder-miehiä kannattaa välttää kuin ruttoa. Moniajo päällä. eri
Joillekin Tinderin käyttö ja maksullinen seksi ovat tasavertaisia vaihtoehtoja.
Joistakin molempien käyttäjiä kannattaa välttää kuin ruttoa.
Ap, mä kehottasin sua miettimään vielä kerran ne kaikki deittailun ja parisuhteen huonot puolet. Jos et meinaa muistaa, niin lue täältä ja tuolta seksipuolelta ihmisten valituksia mm. siitä kuinka halut ei kohtaa, toinen käy vieraissa, tai ihan vaikka kuinka puolison sukulaiset ovat rasittavia ja tunkemassa kylään jouluksi, ja puolisokaan ei ymmärrä mitään, ei suostu puhumaankaan, ja molemminpuolinen kunnioituksenpuute on kouriintuntuva. Ja sitten itkuisia avautumisia kuinka yksinäisyys parisuhteessa on pahempaa kuin oikeasti yksinolo.
Sen jälkeen huokaise helpotuksesta, "count your blessings" ja ole onnellinen!
N. 40v miehenä, jolla normaalit käytöstavat en kokenut seksin saamista mitenkään ongelmaksi sinkkuna. Kun vielä löytyi vakikumppani seksiin, niin tilanne parani entisestään. Toki välillä oli pidempiä taukoja ilman, mutta usein asiaa ei edes ajatellut
Vierailija kirjoitti:
N. 40v miehenä, jolla normaalit käytöstavat en kokenut seksin saamista mitenkään ongelmaksi sinkkuna. Kun vielä löytyi vakikumppani seksiin, niin tilanne parani entisestään. Toki välillä oli pidempiä taukoja ilman, mutta usein asiaa ei edes ajatellut
Samaa mieltä. Koulutetun, normaalitapaisen ja normaalipainoisen nelikymppisen miehen on helppo löytää naisystäviä ainakin pk-seudulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Koulutetun, normaalitapaisen ja normaalipainoisen nelikymppisen miehen on helppo löytää naisystäviä ainakin pk-seudulla.
Eikö pk-seudulla ole miesten markkinat muutenkin?
Ei se parisuhde takaa, etteikö olisi selibaattia. Sinkkuna olin oikein tyytyväinen seksielämääni, kun oli muutama vakituinen juttu ja lisäksi satunnaisia silloin tällöin. Nyt parisuhteessa halut eivät kohtaa ja seksin saaminen riippuu täysin miehestäni.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä myös täällä. Vientiä riittää nelikymppisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan siksi, koska koulutetuista miehistä on pulaa, jos asiaa katsoo koulutettujen naisten näkökulmasta. Koulutetuille miehille taas kelpaavat myös vähemmän koulutetut naisetkin. Lisäksi pk-seudulla on runsaasti ulkomailta Suomeen muuttaneita naisia. Tarjonta on siis suuri.
Itse en tosin välitä ns. punavihreästä ajatusmaailmasta ja sitä on paljon täällä naisilla. Olen sellainen keskitien kulkija. Mutta vaikka osa karsiutuu tuon takia, niin siltikin kumppaneita riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan siksi, koska koulutetuista miehistä on pulaa, jos asiaa katsoo koulutettujen naisten näkökulmasta. Koulutetuille miehille taas kelpaavat myös vähemmän koulutetut naisetkin. Lisäksi pk-seudulla on runsaasti ulkomailta Suomeen muuttaneita naisia. Tarjonta on siis suuri.
Itse en tosin välitä ns. punavihreästä ajatusmaailmasta ja sitä on paljon täällä naisilla. Olen sellainen keskitien kulkija. Mutta vaikka osa karsiutuu tuon takia, niin siltikin kumppaneita riittää.
Tampereella taitaa olla naisten markkinat kuitenkin. Kuten ilmeisesti muuallakin Suomessa pk-seutua lukuunottamatta.
Maaseudulta katselemaan niin eiköhän ala löytyä. On siellä ihan fiksuakin porukkaa, kaikki eivät ole peräkammarinpoikia.
Itsekin lähden ensi viikolla tapaamaan yhtä, olen pari vuotta nuorempi kuin sinä ja mies ikäiseksi.
Käviskö sulle mom & son roolileikki?
T. M16
Vierailija kirjoitti:
Käviskö sulle mom & son roolileikki?
T. M16
Pahoittelen, mutta ei kävisi. Olisit liian nuori minulle, eikä minulla ole onneksi sellaisia taipumuksia lainkaan. Toivottavasti löydät jonkun kivan suunnilleen ikäisesi tytön. 🙂👍Ikähaarukkani on noin 35-65 vuotta.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereella taitaa olla naisten markkinat kuitenkin. Kuten ilmeisesti muuallakin Suomessa pk-seutua lukuunottamatta.
Tampesteriinko tästä sitten siis? Harmillista, mutta se murre ja Kummeli-huumori eivät oikein nappaa lähtökohtaisesti. :/
T. Ap