Miten jaksaa sinkkuutta ja selibaattia?
Monesti tulee todella alakuloinen ja turhautunut olo tilanteestani. Mikä avuksi?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Menen nyt vaan sinne Tinderiin tai johonkin vastaavaan, kyllä niistä nelikymppisetkin jatkuvasti löytää ihan vakituisia parisuhteita.
Olisi kiinnostavaa tietää joitain tilastoja Tinderin osalta. Nimittåin en halua irtosuhteita, enkä oikeastaan turhia treffejäkään, vaan haluaisin onnistua heti ensimmäisellä yrittämällä ilman turhaa säätämistä (1. henkilön tapaaminen -> loppuelämän kumppanuus ja avioliitto -idealla siis). Ehkä liioittelen vähän, mutta en vain halua mihinkään "karuselleihin" jne. 🙂
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen niin laita tiedot itsestäsi tähän ketjuun niin saat miehen kotiinkuljetuksella.
Laitoin. En saanut. Sain haukkuja ja pilluttelua.
Tuo ei ollut mun kommenttini. En ole laittanut yhteystietojani tänne. Mun mielestäni ronskitkin puheet ja huonot sovinistivitsit ovat ok, kunhan henkilö on muuten asiallinen. 🙂
T. Ap
Ei ollutkaan sun kommenttisi. Olisitko sinä ilahtunut yhteystietoihin vastauksesta että joo soitin, mut Liedon Alepassa ei myydä alennuspillua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen niin laita tiedot itsestäsi tähän ketjuun niin saat miehen kotiinkuljetuksella.
Laitoin. En saanut. Sain haukkuja ja pilluttelua.
Tuo ei ollut mun kommenttini. En ole laittanut yhteystietojani tänne. Mun mielestäni ronskitkin puheet ja huonot sovinistivitsit ovat ok, kunhan henkilö on muuten asiallinen. 🙂
T. Ap
Ei ollutkaan sun kommenttisi. Olisitko sinä ilahtunut yhteystietoihin vastauksesta että joo soitin, mut Liedon Alepassa ei myydä alennuspillua!
Nojuu, ehkä tuo kolkuttelee jo sopivaisuuden rajoja ja olisi itsessään jo turn-off. En nyt haluaisi olla mikään pelkkä välikappale henkilön itsetyydytykseen, vaan unelmanani olisi toimiva, onnellinen parisuhde.
T. Ap
Tinder pelasti minut selibaatilta eron jälkeen. Suosittelen. M40
Mä olen arvioinut päässäni plussat ja miinukset. Miinuksia on rutkasti enemmän, tai niillä on enemmän painoarvoa. Sitä on hyvä muistuttaa itselleen silloin kun sinkkuus tympii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen nyt vaan sinne Tinderiin tai johonkin vastaavaan, kyllä niistä nelikymppisetkin jatkuvasti löytää ihan vakituisia parisuhteita.
Olisi kiinnostavaa tietää joitain tilastoja Tinderin osalta. Nimittåin en halua irtosuhteita, enkä oikeastaan turhia treffejäkään, vaan haluaisin onnistua heti ensimmäisellä yrittämällä ilman turhaa säätämistä (1. henkilön tapaaminen -> loppuelämän kumppanuus ja avioliitto -idealla siis). Ehkä liioittelen vähän, mutta en vain halua mihinkään "karuselleihin" jne. 🙂
T. Ap
Omia Tinder-tilastoja:
3-4 Matchia per viikko, jos olen aktiivinen.
Puolet naisista vastaa viestiin.
Treffejä 1-3 kuukaudessa, jos olen aktiivinen.
Seksiä joka toisen treffatun naisen kanssa, mutta vasta 4-6 tapaamisen jälkeen.
M41 (ei aktiivinen Tinderissä juuri nyt)
Vierailija kirjoitti:
Tinder ja parisuhde ei sovi samaan lauseeseen.
Pärjäät paremmin sinkkuna mitä seksiin tulee, suurin osa miehistä ei osaa tyydyttää naista eikä tiedä lainkaan kuinka se tapahtuu. Sormia runnotaan sisälle kun on kiire pan e maan ja unohdetaan klit.oriksen olemassa olo. Nauti vapaudesta ja omasta kehostasi, tilaa jokin miellyttävä se ksi lelu jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
No todennäköisyys, että onnistut heti ensimmäsellä yrittämällä on kyllä häviävän pieni, ihan sama mitä kautta sitä suhdetta etsit.
Mika niin monella tinderia vastaan? Itse loysin kumppanini sita kautta ja olemme olleet yhdessa jo kolme vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Omia Tinder-tilastoja:
Seksiä joka toisen treffatun naisen kanssa, mutta vasta 4-6 tapaamisen jälkeen.M41 (ei aktiivinen Tinderissä juuri nyt)
Osoitti aika pitkälti sen, että tinder-miehiä kannattaa välttää kuin ruttoa. Moniajo päällä. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder ja parisuhde ei sovi samaan lauseeseen.
Sä et vaan osaa käyttää Tinderiä.
Vierailija kirjoitti:
Monesti tulee todella alakuloinen ja turhautunut olo tilanteestani. Mikä avuksi?
No ei minulla kyllä tunnu missään!
Sen verta elämänkokemusta että suhteilu ilman tunteita ei oo tämän ketun juttu.
Kaikki on vaan niin paljon paremmin silloin kun oikeasti toisesta tykkää että sinkkuus on hyvänä kakkosena vaihtoehtona.
En edes viitsi yrittää jotain puolivillaisesti kun tiedän ettei se kannata.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Omia Tinder-tilastoja:
Seksiä joka toisen treffatun naisen kanssa, mutta vasta 4-6 tapaamisen jälkeen.M41 (ei aktiivinen Tinderissä juuri nyt)
Osoitti aika pitkälti sen, että tinder-miehiä kannattaa välttää kuin ruttoa. Moniajo päällä. eri
Joillekin Tinderin käyttö ja maksullinen seksi ovat tasavertaisia vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Tinderissä on helpompaa sinun ikäisenäsi miehenä kuin parikymppisenä miehenä, varsinkin, jos et hae itseäsi huomattavasti nuorempia naisia ja kelpuutat myös vanhemmat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Tinderissä on helpompaa sinun ikäisenäsi miehenä kuin parikymppisenä miehenä, varsinkin, jos et hae itseäsi huomattavasti nuorempia naisia ja kelpuutat myös vanhemmat naiset.
Nelikymppisen miehen kannattaa fokusoida Tinderissä 30-40-vuotiaisiin eronneisiin naisiin, joilla jo lapsi. Siinä segmentissä himot kohtaavat useimmin oman kokemukseni mukaan. M40
Lycka till. Olen itse 52 ja haluaisin vielä kokea vaikkapa rakastumisen.
Mutta tarjolla on vaan pelkkää seksiseuraa hakevia tai vanhoja pappoja,jotka haluaa vaimoa jonnekin Perä-Posiolle.
Olen jo alistunut siihen, että ei löydy ketään kiinnostavaa/innostavaa/ihanaa (Treffit ja Tinder haravoitu useampaan otteeseen, joten yritetty on. Ja kapakoissa ei kukaan lähesty silloin jos sellaiseen harhaudun).
Paska juttu, mutta elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisen miehen kannattaa fokusoida Tinderissä 30-40-vuotiaisiin eronneisiin naisiin, joilla jo lapsi. Siinä segmentissä himot kohtaavat useimmin oman kokemukseni mukaan. M40
Mihin segmenttiin sitten fokusoisit kolmekymppisenä miehenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin segmenttiin sitten fokusoisit kolmekymppisenä miehenä?
Jos haluaisin lapsilleni äidin, niin 25-32-vuotiaisiin esimerkiksi. Luonne tärkein, jos perhettä aiot.
Noin käy myös ukkomiehille joiden vaimot muuttuu synnytyksen takia haluttomiksi joskus koko lopun iäksi. Toki tulee vaiheita että se herää uudestaan, mutta kyllähän sen tietää että lapsi tulee sen seurauksena ja taas kuiva kausi ja sitä lapsen tuplahuutoa.
Eli kyllä me ukkomiehetkin olemme mestareita selibaatissa ja se on sivistyksen huippu ihmiseläimelle.
Ei seksi ole mikään huippujuttu, vaikka siltä tuntuu kun on nälkäinen.
Se on vain nälkää ja ei siihen kuole.