Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Höpinä siitä että naiset meikkaisivat vain miehiä varten

Vierailija
13.12.2019 |

Ihmettelen miksi jotkut haluavat pakkomielteisesti tuota jankuttaa.
Itse meikkaan ehkä joka toinen päivä, vähän kiireen ja fiiliksen mukaan. Viime sunnuntaina meikkasin itseäni tunnin ajan vaikka en nähnyt tuona päivänä ketään. Ketä miestä varten silloin meikkasin? Miksi muutenkaan meikkaisin miehiä varten, kun minulla on jo hyvä mies eikä tarvetta vaihtaa?

Olen myös ollut sekä naisvaltaisella että miesvaltaisella alalla töissä. Firmassa, jossa oli pelkästään naisia töissä, melkein kaikki naiset meikkasivat. Miesvaltaisella alalla todella harva nainen (jos kukaan) meikkasi. Vaikuttaisi pikemminkin siltä, että naiset meikkaavat lähinnä toisiaan ja itseään varten.

Yläasteella sain osakseni vittuilua siitä, kun en meikannut. Jälleen kerraan tytöiltä, en pojilta.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Biologia. Sitten kun nainen synnyttää, hänestä tulee äiti. Äidin ei tarvitse biologian näkökulmasta enää näyttää houkuttelevalta. Siksi suurin osa meikkaavista naisista lopettaa meikkaamisen äidiksi tulon jälkeen. Lapsen kasvaessa isommaksi äiti todennäköisesti alkaa uudestaan meikkaamaan koska biologia yrittää ohjata häntä jälleen lisääntymisen pariin.

Äidiksi tulon jälkeen av-mamma pistää päälle 30 lisäkiloa,lopettaa meikkaamisen ja seksin ja voimaantuu lopullisesti.Ei siinä enää ole tarvetta meikkailla.

Herpespeppu taas voimaantuu muita naisia halveksimalla.

Vierailija
42/52 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse meikkaa aina silloin, kun on naisporukalla meno jonnekin. Kaikki on silloin niin laittautuneita. Töihin en kuitenkaan laittaudu. Muutama siellä meikkaa ihan vimpan päälle. Miesten takia en vaivaudu. Näkyvät tykkäävän muutenkin 😆

Mutta miksi naiset meikkaa muiden naisten takia? Olisiko syynä alitajunnassa oleva kilpailuvietti?

Puuttuuko minulta tuo vietti, kun en koe tarvetta meikata muiden naisten takia?

En itse asiassa koe tarvetta meikata ollenkaan. Olenkohan jotenkin viallinen?

Luultavasti estrogeenitasosi ovat matalat tai sitten olet kropaltasi niin naisellinen, ettei sinun tarvitse kompensoida sen houkuttelevuutta kasvojen parantelulla. Itse en ole kovin muodokas joten kompensoin sitä kaunistamalla kasvoni meikillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meikkaan joka päivä vaikka olen yksin kotona ja ehdin pestä meikit pois ennen kuin mieheni tulee töistä.

Vierailija
44/52 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin sitä, että kaunistaako meikkaaminen todella... Olen huomannut että miesten kiinnostuksen määrä on vakio (kohtalaisen suuri), olin laittautunut tai en. Ehkä en vain osaa meikata?

Olet varmaankin muodokas ja naisellinen kropaltasi? Silloin ei kasvoilla paljon merkitystä ole.

Vierailija
45/52 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat uusimpien tutkimusten mukaan parinvalinnassaan jopa visuaalisempia kuin miehet. Miksi miehet eivät silti meikkaa?[/quote] koska naisia ei kiinnosta miehen kauneus vaan jykevä leuka ja lentäjän passi.[/quote]

Mitä vittua sä selität? Montakohan jykeväleukaista lentäjää sä näät tuolla kadulla joilla on tyttöystävä/vaimo. Ihan tavallisia miehiä..voi hitsinpimpulat. 

Vierailija
46/52 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän hassu pohtia tätä, että tehdäänkö jotain asiaa muiden takia. Ihminen on tosi sosiaalinen eläin, ja me tehdään jatkuvasti ihan hirveän monia asioita vain muiden takia ja ikäänkuin ryhmäpaineesta, huomattiin sitä tai ei.

Miksi miehet ei käytä hametta, vaikka se on tosi mukava ja käytännöllinen vaate? Miksi naiset käyttää epämukavia korkokenkiä tai puristavia sukkahousuja? Tavallaan se voi olla oma valinta, mutta kyllä ympäröivä kulttuuri ja normit vaikuttaa siihen. Ei se ole vain yksinkertaisesti joko tai.

Jos mietin itseäni, meikkaamiseen vaikuttaa moni asia. Äitini opetti minua meikkaamaan. Meikkaanko siis äitini takia? Meikkaan, jos menen treffeille. Siis miehen takia sittenkin? Kaverini tykkää laittautua paljon, ja usein meikkailen ja kiharran hiuksiani hänen seuranaan jos olemme menossa johonkin. Eli kaverini takia? Joskus yksinkertaisesti tulee parempi olo itsestä ja piristää laittaa vähän jotain värikästä huulipunaa. Eli itseni takia?

Vierailija
47/52 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Biologia. Sitten kun nainen synnyttää, hänestä tulee äiti. Äidin ei tarvitse biologian näkökulmasta enää näyttää houkuttelevalta. Siksi suurin osa meikkaavista naisista lopettaa meikkaamisen äidiksi tulon jälkeen. Lapsen kasvaessa isommaksi äiti todennäköisesti alkaa uudestaan meikkaamaan koska biologia yrittää ohjata häntä jälleen lisääntymisen pariin.

Öö mitä? Yksikään tietämistäni meikkaavista äideistä ei ole lopettanut meikkaamista äidiksi tulon jälkeen.

Öö mitä? Tunnetko sinä siis suurimman osan maailman äideistä?

Vierailija
48/52 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin sitä, että kaunistaako meikkaaminen todella... Olen huomannut että miesten kiinnostuksen määrä on vakio (kohtalaisen suuri), olin laittautunut tai en. Ehkä en vain osaa meikata?

Mulla käy aina flaksi, kun olen baarissa tukka rasvasena, meikkaamattomana ja mummokalsarit jalassa. Silloin kun olen viimeisen päälle laittautunut, kukaan ei lähesty.

Vierailija
49/52 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö mitä? Yksikään tietämistäni meikkaavista äideistä ei ole lopettanut meikkaamista äidiksi tulon jälkeen.

Öö mitä? Tunnetko sinä siis suurimman osan maailman äideistä?

Tunnetko sinä?

Vierailija
50/52 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaankin muodokas ja naisellinen kropaltasi? Silloin ei kasvoilla paljon merkitystä ole.

Itse asiassa olen. Siitäkö se sitten johtuu? Toisaalta helpottavaa kuulla, etten ehkä olekaan niin huono meikkaamaan. :D

Vierailija
51/52 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antropologisesta näkökulmasta meikkaaminen on varmastikin kulttuurinen sukupuolittunut käytäntö, Eivät yksilöt valitse edes sitä, mitä pitävät kauniina ja rumana, vaan kyseinen havainto on osin biologista ja osin kultuurisesti ehdollistunutta. Joissain kulttuureissa pidetään valtavia nenärenkaita tai korvarenkaita, tatuoidaan naama ja keho täysin mustaksi tai typistetään jalkoja miesten mieliksi. On kulttuureja, joissa miehet koristautuvat enemmän kuin naiste ja päin vastoin.  Nainen lähtiessään ulos toteuttaa niitä kultuurisia kauneuden käytäntöjä, joita hän on omaksunut, koska hän haluaa olla kaunis, sovinnainen, normaali eli täyttää niitä rooliodotuksia, joita hänelle on asetettu. Vaikka taustalla vaikuttaisi seksuaalisuus, niin tuskin kovin moni nainen meikkaa ajatuksenaan miesten mielyttäminen, vaan pikemminkin halu olla normaali nainen. 

Vierailija
52/52 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meikkaan juuri silloin kun tarvetta on ja on ihan sama mitä mies sanoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi