Jos sinulla olisi tarvetta seuraaville palveluille, tilaisitko sen mieheltä vai naiselta?
Syystä tai toisesta et voisi tehdä hommaa itse, et myöskään tietäisi etukäteen kuka mies/nainen palvelun sinulle suorittaisi.
Keittiöremontti
Hääkampauksen teko
Juhlameikki
Lumitöiden teko
Lastenhoito
Juhla-aterian suunnittelu ja toteutus
Häämekon hankinta
Muuttokuorman kuljetus ja purku
Kommentit (29)
Jokaiseen kohtaan vastaisin että mieheltä koska miehet osaavat asiat paremmin kuin naiset.
Parhaat kokit on miehiä myös..
Lasten hoitaminen olisi ainoa kohta missä pyytäisin naisen apua koska naiset osaavat hoivata paremmin.
Ei kertakaikkisen mitään väliä. Häämekon hankinta tosin voisi jopa onnistua mieheltä paremmin, hahmottavat kokoja ja suhteita usein naisia paremmni ja esim. oma puolisoni on aivan korvaamaton apu vaateostoksilla ja osaa valita aivan älyttömän hyvin laakista hankalalle kropalleni sopivia vaatteita. Toisaalta, naiset ovat usein esteettisempiä. Eli sekin on aivan se ja sama jopa stereotypioiden perusteella.
Valitsisin joka kohtaan naisen. Vain seksiin valitsisin miehen
T. N31
Vastaan rehellisesti, koska kyllä minulla näihin vastaus löytyy. Vastauksissa ei tosiaan tiedetä, kuka mies tai nainen on. Molemmat sukupuolet varmasti pystyvät suoriutumaan jokaisesta näistä töistä kunnialla.
Keittiöremontti
- Mies
Hääkampauksen teko
- Nainen
Juhlameikki
- Nainen
Lumitöiden teko
- Mies
Lastenhoito
- Nainen
Juhla-aterian suunnittelu ja toteutus
- Neutraali
Häämekon hankinta
- Nainen
Muuttokuorman kuljetus ja purku
- Mies
Kaikki mieheltä, koska naisistä ei koskaan tiedä, milloin purkavat omia ongelmiaan tai tunteitaan toisiin.
Nainen voi hyvin suoriutua remonttihommista ja mies voi olla naista paljon parempi meikkaamaan tai laittamaan hiuksia. Yksi parhaista kampaajista joilla olen ikinä käynyt oli (h*mo)mies. Ei nää ole sukupuolisidonnaisia asioita.
Vielä perustelut numeroon 25:
Miehet ovat fyysisesti vahvempia, joten selkeästi fyysisiin töihin (tuntematta ihmistä), todennäköisemmin mies pärjää paremmin. (Keittiöremppa, lumityöt, muutto)
Häämekon, juhlameikin tai hääkampauksen tekoon haluan naisen, koska tilanne on intiimi ja oloni on mukavampi naisen kanssa. Olisi outoa hääriä tälläisessä tilanteessa miehen kanssa. Lisäksi naiset ovat keskimäärin esteettisempiä.
Lastenhoitoon, tuntematta ihmistä, EHDOTTOMASTI nainen, koska suvussani on valitettavasti lapsista kiinnostuneita miehiä, jotka ovat tehneet minusta varovaisen. Tuttu mies käy hyvin, jos luottamus on täysin kunnossa. Esimerkiksi veljeni olisivat loistavia lapsenvahteja.
Juhla-aterian suunnitteluun ei mitään väliä sukupuolella. En näe syytä, miksi olisi.
Ikää minulla jo sen verran, että tahtoisin vaihtelua, joten tilaisin siltä sukupuolelta, mikä olisi vähemmistönä edustettuna ammatissa.
Otsikon perusteella oletin, että listalla olsi av-maiseen tapaan myös gynekologi. Ei ollut, mutta valitsisin miesgynekologin. Olen käynyt yhdellä hyvällä miesgynellä ja toisella leipiintyneellä, mutta myös monella hyvällä ja monella leipiintyneellä naisgynellä.
Valitsisin tienkin alansa parhaita joka töihin eli tutkisin taustat ja suositukset ennen valintaa.