Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka paljon keltarauhashormonia

16.06.2006 |

Toiset epäonnistuneet hoidot takana ja jotenkin sitä tässä koittaa vain hakea syitä mikä oli vialla¿

Haluaisinkin kommentteja minkä verran olette käyttäneet keltarauhashormonia. Olen täältä sivuilta lukenut, että jotkut ovat saaneet sitä yhtä aikaa sekä suun- että emättimen kautta (onko teille kerrottu siihen syytä miksi, useimmilla kuitenkin tuntuu olevan vain emätinkapselit), itse käytin Lugestron kapseleita emättimeen 200mg 3* päivässä. Minulla piipityksissä lääkemäärä oli aika huikea 300 yksikköä, onko tähän kohtalo tovereita, eteenkin heiltä toivoisin kommentteja paljonko saitte keltarauhashormonia ja onko tämmöisen hormoni määrän piikittänyt plussannut?? Anteeksi jos termistöni ei ole aivan oikea, toivottavasti kuitenkin ymmärrätte :)

Nyt monen muun tavoin pako tauolla syksyllä aloitetaan kohdunkaulan laajennuksella (kohdallani alkion siirto erittäin vaikea¿ kohtu ja kohdun kaula tekee jyrkkiä mutkia ja väylät ahtaita, onko tästä kohtalo tovereita, entä plussanneita.. ?? Itsestä tuntuu, että on niin monta vikaa, että kannattaako enää des yrittää, joten positiiviset uutiset antaisivat kovasti voimaa ja toivoa syksyyn.

Voima haleja kaikille kohtalo tovereille. Pitäkää huolta itsestänne, nyt jos koskaan on aika hemmotella itseään ja tuoda naisellisuus esiin. Ainakin itselläni on tunne ettenhän tässä ole edes nainen kun ei kroppa toimi kuin pitäisi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pistosmäärät olivat Puregonissa 200 iu:ta ja Menopurissa 300 iu:ta/pvä. Lugesteronia olen käyttänyt aina ivf:n yhteydessä 600 mg päivässä, yleensä kahteen annokseen jaettuna eli 300 mg x 2. Tästä Menopur-hoidosta plussasin vaikka kyseessä oli jo 5. ivf ja ikääkin on 39. Menopuria kannattaa kokeilla, luulen, että meillä lääkkeen vaihdolla oli joku merkitys. Toivoa varmaan on, jos vaan munasoluja tulee.

Onnea seuraavaan yritykseen!

Vierailija
2/2 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Kiitokset vastauksesta ja onnittelut plussasta! Mulle pistokset tehtiin Gonalilla ja määrä tosiaan 300 iu:ta, täytyykin seuraavan kerran pyytä voisiko kokeilla jollain muulla jos siitä olisi apua. Mukavaa kesänjatkoa ja onnea vielä kerran odotukselle, jospa joskus minäkin näkisin ne kaksi viivaa testissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi