Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen karvainen alapää ja kainalot kiihottavat

Vierailija
13.12.2019 |

Nykyisin valtaosa naisista on oman kokemukseni mukaan posliineja kautta linjan. Eikä siinä mitään, tykkään kyllä näistäkin. Viime aikoina olen kuitenkin huomannut kiihottuvani naisen luonnollisesta pillukarvoituksesta sekä erityisesti kainalokarvoista todella voimakkaasti. Erityisesti huomasin tämän, kun kesällä Italiassa nakurannalla näkyi satunnaisia todella tumma- ja tuuheakarvaisia naisia, joilla kainalossa oli kunnon sänki tai jopa ihan täysin tuuhea karvoitus. Oli merkittäviä vaikeuksia jatkuvan erektion kanssa. Sen sijaan sääri- tai reisikarvat eivät miellytä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa koulukuntaa aloittajan kanssa.

Nainen on kauneimmillaan luonnollisena häpy- ja kainalokarvoineen. Sielä karvoituksen alta se puutarhan ovi löytyy. Nautin itse siitä, että rakastelun lopuksi häpykummun karvat ovat tahriintuneet siihen, mitä laskin juuri naisen sisään. Pyyhin vielä lopuksi terskan naisen häpykarvoihin, jotta hän näkee ja tietää koko naiseutensa täyttyneen.

Hyh sentään, mahtaa olla kiva naisen hinkata niitä spermojasi irti pillukarvoistaan. Kas kun et hiuksiin laukea...

Vierailija
22/26 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luonnollista innostua karvoituksesta. Se on merkki sukukypsyydestä, joten siinä mielessä normaalimpaa kuin posliinista innostuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ö!

Vierailija
25/26 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, luulis että boobsit olis enemmän se juttu, eikä karvat: hei kysymys:

Mies, jos näet naisen kauniita muotoja läpinäkyvän paidan alta....alkaako ottamaan eteen julkisella paikalla ;)?

Tykkään itse naisena, jos minusta kiinnostunut mies pitää näkemästään, tulee ihan hirveen spicy fiilis. Ja vielä jos "ei saa" eli just vaikka terassilla kesällä tms.

Vierailija
26/26 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään taas sheivatuista miehistä, kalu näyttää ihanalta kun ihan paljas ja puhdas. Kivempi kaikinpuolin naiselle.