Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajuttiin miehen kanssa ettei yrittäjyys kannata

Vierailija
13.12.2019 |

Liian pienet tulot liian raskaaseen työhön nähden. Pitää pian keksiä jotain muuta työtä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauppa se on, joka kannattaa. B2B.

Tai kehittää jotain, josta voi tehdä exitin.

Ei vittu. B2B. Nämä tyypit ovat paariaa.

Älä nyt hei! Buukkaus, liidit, myyntiviestintä... Nämä kaverit uskovat tähän scheisseen ihan tosissaan, tämä on kultti. Tulee kuule tosi Iso Paha Mieli jos menet arvostelemaan.

Minä kyllä ihmettelen. Kaksi rikkainta ihmistä, jotka minä tunnen: toinen tuo maahan sairaalatarvikkeita ja toinen leluja. Tai rikkaita ja rikkaita, mutta elämäntyyli on lavea.

Ihmettele rauhassa.

Mielelläni haluaisin kuulla, jos olen väärässä tästä b2b- myynnistä, mutta sinusta ei näemmä ole perustelemaan. Ehkä se on yksi syy, kun et ole menestynyt yrittäjänä?

Vierailija
22/27 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin se mies menee klo 7 tai klo 17 pimeässä nuohoomaan?

Meillä on käyty aina valosaan aikaan.

Pystyy tekemään työnsä kun käyttää otsalamppua. Olisi lyhyt työaika jos vain valoisalla aikaa tekisi töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän nuohoojilla ei ole ollut "sihteeriä", itse vastaavat puhelimeen.

Ei se minusta johdu. Melkein kaikilla on työntekijöitä.

Vierailija
24/27 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauppa se on, joka kannattaa. B2B.

Tai kehittää jotain, josta voi tehdä exitin.

Ei vittu. B2B. Nämä tyypit ovat paariaa.

Älä nyt hei! Buukkaus, liidit, myyntiviestintä... Nämä kaverit uskovat tähän scheisseen ihan tosissaan, tämä on kultti. Tulee kuule tosi Iso Paha Mieli jos menet arvostelemaan.

Minä kyllä ihmettelen. Kaksi rikkainta ihmistä, jotka minä tunnen: toinen tuo maahan sairaalatarvikkeita ja toinen leluja. Tai rikkaita ja rikkaita, mutta elämäntyyli on lavea.

Ihmettele rauhassa.

Mielelläni haluaisin kuulla, jos olen väärässä tästä b2b- myynnistä, mutta sinusta ei näemmä ole perustelemaan. Ehkä se on yksi syy, kun et ole menestynyt yrittäjänä?

Kyllä minä silti linkitän LinkeIn:ssa b2b-stooreja. Vaikka omat bisnekset kurahtikin. Kyllä kannattaa ainakin teeskennellä että hyvin menee. Ei koskaan voi tietää.

Vierailija
25/27 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi Vaasassa alistamalla. Narsistipyrkyreiden kehto.

Kiinnostaisi tietää, millaisissa piireissä ja asemassa olet pyörinyt Vaasassa kun tätä kommenttia olen lukenut monesta ketjusta.

Sen tiedän että Vaasa on melko mahtaileva ja feikki paikka. Onneksi on paljon ei-vaasalaisiakin asukkaita.

Tavallisia mukavia asukkaita.

Vierailija
26/27 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa, jos on hyvä liikeidea ja vahva osaaminen taustalla. Pitää olla valmis tekemään kovasti työtä.

Vierailija
27/27 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannattaa, jos on hyvä liikeidea ja vahva osaaminen taustalla. Pitää olla valmis tekemään kovasti työtä.

Ja pitää osata kuunnella asiakasta ja ketterästi muokkautua tämän tarpeisiin.

Tämä on suurin ongelma yrittämisessä. Yritetään sitä, mitä itse ajatellaan, eikä mennä asiakkaan tarpeet edellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi