Voisitteko harkita sisarvaimoa
Tai velimiestä vai mikä se sitten toisinpäin olisi heh. Olen nainen ja en voisi kuvitella ettö joku toinen nainen tulisi liittoomme mukaan mutta toisen miehen voisin jopa nähdä kuvitelmissani. :D Voisin myös ajatella että jos eroaisin nykyisestä miehestäni niin liittyisin jonkun toisen perheeseen toiseksi naiseksi, sisarvaimoksi. Mutta tämä kaikki vain kuvitelmissani. Minulla on lapsia ja en ikinä ryhtyisi tällaiseen, juurikin lasten vuoksi. Enkä tiedä mikä todellinen tilanne olisi jos ei olisi lapsia ja mahdollisuus tällaiseen olisi että olisiko minusta siihen. Ehkä ei.
Kommentit (14)
Sopii tulla yrittämään. Luulen että sisarvaimo lähtisi itku kurkussa maitojunaan noin kolmessa päivässä.
Onko tämä siis trollikysymys polygamiasta vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä siis trollikysymys polygamiasta vai mitä?
Miksi olisi trolli?? Katson sisarvaimoja ja olen miettinyt tätä ennenkin ja ajattelin nyt kysyä. Ap
Miksi ihmeessä haluaisin jonkun kolmiodraaman? En haluaisi edes palvelijaa asumaan omii nurkkiin, saati jotain sisarvelivaimomiestä.
Mieheni halusi sisarvaimon. Jätin hänet. En tiedä joko on löytänyt kaksi emäntää mutta ei ollut oma juttu.
Vierailija kirjoitti:
Insesti ei ole minun juttuni.
Minäkään en tykkää peddofiileistä.
Kukaan ei halua ylijäämämiehiä edes toiseksi puolisoksi nurkkiin märisemään ja palveltavaksi.
Kyllä tuossa yhdessäkin puolisossa on ihan tarpeeksi kestämistä.
Voisin miettiä toista "vaimoa" perheeseemme. Olen nainen. Jos saisi jaettua vastuuta kun mies ei tee mitään