Aika outoo. Oon 173cm 59kg mies ja eräs ihminen kuvasi minua näin: "se on semmonen ihan vähän lihava mut ei kuitenkaa mikää hirveen lihava
Mumma on sirot ja kapea luusto. Olen myös todella paksuhiuksinen joka saa kasvoni näyttämään todellista pyöreämmiltä.
En siltikään ole vartaloltani mitenkään lihava tai vatsakas.
Miten mulla voi olla tämmönen kroppa?
Kommentit (12)
Muistathan että olet hyvä sellaisena kuin olet ❤
Olet ehkä sukua Egyptin faarao Akhenatenille:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcQT6hPJNmVewHPGF…
.
Kuulostaa kummalliselta.
Minä olen 172cm/70kg mies ja olen naisten mielestä tosi laiha. Suurin osa naisista haluaa miehen olevan pitkä, iso ja lievästi ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kummalliselta.
Minä olen 172cm/70kg mies ja olen naisten mielestä tosi laiha. Suurin osa naisista haluaa miehen olevan pitkä, iso ja lievästi ylipainoinen.
Tämä. Kannattaa tsiigaa minkälaisia miehiä naisilla on. Pulla poskia, miestissejä ja isoja mahoja tuomassa turvaa. Ei kannata ainakaan salilla alkaa käymään silloin lähtee ne viimeisetkin naiset.
T: 176cm 82kg 14% fät
Kuulit luultavasti väärin. Olet ennemminkin normaali-tai jopa alipainoinen. Miksi asia häiritsee sinua? Voisi melkein kuvitella, että olet anorektikko, he pitävät itseään lihavana minkäpainoisena vain.
Vierailija kirjoitti:
Kuulit luultavasti väärin. Olet ennemminkin normaali-tai jopa alipainoinen. Miksi asia häiritsee sinua? Voisi melkein kuvitella, että olet anorektikko, he pitävät itseään lihavana minkäpainoisena vain.
173cm/59kg on normaalipainoinen, ei alipainoinen.
Miten kuulit tilanteen ja miksi välität?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
19 luetaan alipainoiseksi. Bmi siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskihän tuo on mieheksi. Nyrkkeilyssäkin kuuluisi höyhensarjaan.
Eräs mies kutsui minua töissä aina jättiläiseksi. Olen 170/55.. Ehkä oli lomalla Konnusta ja näki aikuisen ihmisen ensimmäistä kertaa. Mies oli kyllä aika pitkä hobitiksi..
Ekan sanan piti olla *mulla eli minulla
T.ap