Anoppi antoi lapselleni lahjaksi..
.. Rikkinäisen autolelun. Kyseessä helvatan iso hiekkalaatikkolelu esikouluikäiselle lapselleni. Autolelussa haljennutta terävää muovipalasta sekä jonkun toisen tekemiä permanenttitussisotkuja. Olisi edes putsannut vähäsen kun oli todella likainen. Vaikka käytettyjä lahjoja antaisi voisi edes kuntoa katsoa kun meillä taloudessa myös kaksi vauvaa joille tuollaiset risat lelut vaaraksi. Meillä anopin kanssa pari kertaa välit tulehtunut aiemmin kun olen kieltäytynyt ottamasta vastaan hänen antamia tavaroita ja huonekaluja tai antanut takaisin/eteenpäin muille. Tämä lahja annettiin juhlavasti syntymäpäivillä lapselle joten siinä yhteydessä ei samoin tule kieltäydyttyä kun ei minulle tarkoitettu tavara.
Miten olette olleet jos lapsellenne tai teille annettu parhaat päivät nähneitä tavaroita?
Kommentit (4)
Olen sanonut että kiitos. Tenavat ovat saaneet leikkiä niillä niin kauan kuin/jos on kiinnostanut. Sitten päätyvät sinne minne muutkin käyttämättömät lelut eli kirpparille tai roskiin.
Todella asiatonta antaa likainen risa tavara lapsenlapselle lahjaksi! Oikein veetuilun makua
Heitän pois.