Miksi on niin paljon vihaa?
En oikein käsitä miksi tälläkin palstalla on niiiiiin paljon vihaa, ahdistusta, pelkoa ja tuskaa? Mistä se tulee? Eikö kaikki ole ihan hyvin? Eikai asiat nyt huonosti ole, ei minulla ainakaan.
Tekee mieli halata ja lohduttaa ihmisiä, että hei, rauhoitutaan, kaikki on hyvin:)
Kommentit (16)
Koska olen katkera. Koska olen laimin lyöty ollut koko elämäni ajan. Koska en ole edelleenkään tyytyväinen elämääni. Koska en saa tarpeeksi palkkaa. Koska en saa koskaan kiitosta. Koska minulla ei ole ystäviä enkä enää edes jaksa haluta. Koska minulla on huono äiti. Koska en itsekään jaksa olla tarpeeksi hyvä äiti. Koska joulu stressaa ja ahdistaa. Koska kaikki nyt vaan ahdistaa ihan yleisesti.
Vihainen persu ei kyllä tiedä, mikä on totta ja mikä ei.
Minulla ainakin menee kaikki tällä hetkellä todella päin veetä.
Kaiken takana on pelko. Perusturvan puute.
Netti tuo ihmisistä pahimman puolen esille.
Kyllä netti ja some on sitä vihan levittäjää, luulen että palstoilla ihmiset päästää pahimmat höyryt mitä ei uskalla päin naamaa sanoa.
Pahuuttaa kuuluukin vihata. Jumala vihaa persuja.
Vierailija kirjoitti:
Vihainen persu ei kyllä tiedä, mikä on totta ja mikä ei.
Yleisesti ottaenhan ei persun tarvitse valehdella, toisin kuin vasurin. Siihen perustuu persujen suosio, tosiasioihin.
Surullistahan tämä on. Ehkä netissä voi olla ilman mitään empatian kokemusta kun ei toista näe eikä peilisolusysteemi pääse aktivoitumaan.
Julmuus alkaa aina siitä että kohteelta riisutaan ihmisarvo. On kyse islamisteista natseista anarkisteista mistä vaan.
Heti tässäkin aletaan vihata, ihan kummallista...
Koska kaikki ajattelevat vain omaa napaa, eikä sitä mikä olisi reiluinta.
Kyllä se nyt ikävä kyllä on niin että liian moni ihminen on täysi perseen reikä. Siitä sitten herkempi ja analyyttisempi yksilö vihastuu, kun joutuu elämään niiden keskellä.
Meno nyt mennyt aika hurjaksi että ihan hirvittää. Minulla on raskas elämä takana mutta en pura sitä öyhötyksellä täällä. Tulee sekopäiseksi kun lukee ihmisten vihanpurkauksia ja tätä öyhötystä joka tuutista.
rotissööri kirjoitti:
Johtuu varmaan siitä että Suomessa ei asiat ole hyvin. Kyllä sinisilmäisyys ja epäreiluus saa mussakin vihan kasvamaan. Ja näillä tällaisilla keskustelupalstoilla kun tulee totuus ilmi.
Missä maassa ne sitten sinun mielestä ovat hyvin? Kaikki riippuu tietenkin siitä, mihin vertaa, mutta kyllä minusta Suomessa perusasiat on kuitenkin aika hyvin, tietysti aina on myös niitä, joiden ei ole hyvä olla missään ja jotka aina valittavat.
Kun lukee noita kommentteja, niin alkaa kuulostaa ihan Kansanradiolta, kaikkien elämä näyttää olevan ihan p*rseestä ja joka asiasta pitää valittaa.
Johtuu varmaan siitä että Suomessa ei asiat ole hyvin. Kyllä sinisilmäisyys ja epäreiluus saa mussakin vihan kasvamaan. Ja näillä tällaisilla keskustelupalstoilla kun tulee totuus ilmi.