Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sitten kun suuret ikäluokat jää eläkkeelle"

Vierailija
12.12.2019 |

Niin sinäkin pääset töihin. Noin mulle nuorena aina sanottiin. Silti vielä 46v olen työelämän ulkopuolella.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota kyllä toitotettiin joka paikassa. Hups vaan kävikin niin, että huomattiin firmojen pyörivän vallan mainiosti ilman, että Pirkon ja Marja-Liisan tilalle palkattiin ketään. 

Vierailija
2/6 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota kyllä toitotettiin joka paikassa. Hups vaan kävikin niin, että huomattiin firmojen pyörivän vallan mainiosti ilman, että Pirkon ja Marja-Liisan tilalle palkattiin ketään. 

Joo ja mä en päässyt sinne työelämään koskaan. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tulee kelalta ilmoitus saankin sen €50 ?

Vierailija
4/6 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkoja ja toimia on lakkautettu sitä tahtia mitä isot ikäluokat jäi eläkkeelle. Työmäärä on silti tuplaantunut ja lisääntyy edelleen yt-rumban myötä.

Vierailija
5/6 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta suurin osa työllistyy alle 6 kk aikana työnhaun alkamisesta, vain pieni osa työnhakijoista jää työelämän ulkopuolelle.

Vierailija
6/6 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virkoja ja toimia on lakkautettu sitä tahtia mitä isot ikäluokat jäi eläkkeelle. Työmäärä on silti tuplaantunut ja lisääntyy edelleen yt-rumban myötä.

Enemmän asiaan vaikuttaa se että työpaikat on ajettu vihreillä ympäristömaksuilla jonnekin Vinku-Intiaan. Ennen oli joka kylällä saha, ruukki, kenkätehdas, tiilitehdas, sellutehdas, tulitikkutehdas tai ompelimo, mutta nyt ei ole enää kuin pari hassua tehdastyönantajaa koko maassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan