Miten ihmeessä Sanna Marin on aina niin pirteän ja skarpin oloinen?
Ei ikinä mitään väsymyksen tai rasittumisen merkkejä tunnu olevan hänessä. Kummallinen ihminen?
Kommentit (38)
Näkeehän sen silmistäkin, että käyttää piristeitä.
Hän ON pirteä ja skarppi! Olemme tottuneet näkemään Sipilöitä, Soineja, Merkeleitä ja Trumpeja.
Hyvät unenlahjat ja aivoissa reseptorit kohdillaan ja treeniä päälle.
Tulee aina iltaisinkin telkkariin haastatteluihin täysin pirteän oloisena.
Vierailija kirjoitti:
Hän ON pirteä ja skarppi! Olemme tottuneet näkemään Sipilöitä, Soineja, Merkeleitä ja Trumpeja.
Puhumattakaan Tuomiopäiv...Tuomiojasta ja Lipposesta.
Älkää nyt verratko vanhoihin äijiin. Miten käy jos kepu on sitä mieltä että vain lapset Suomeen ja vihervassarit haluu koko helahoidon. Uusi hallitus?
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt verratko vanhoihin äijiin. Miten käy jos kepu on sitä mieltä että vain lapset Suomeen ja vihervassarit haluu koko helahoidon. Uusi hallitus?
Aiheesta on useita ketjuja. Tämä ei ole sellainen.
Sanna Marin on ollut joka päivä tvssä n viikon ajan. Sen verran kuka vaan pysyy pirteän näköisenä.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on ollut joka päivä tvssä n viikon ajan. Sen verran kuka vaan pysyy pirteän näköisenä.
Olen seurannut hänen esiintymisiä jo noin parin vuoden ajan. On mielestäni aina todella pirteä ja skarppi. Terv. Ap
Hyvät unenlahjat. Itse valvon aina kun on mitä tahansa esiintymistä tiedossa. Skarpit ihmiset nukkuvat öisin vaikka kuu tippuisi taivaalta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät unenlahjat. Itse valvon aina kun on mitä tahansa esiintymistä tiedossa. Skarpit ihmiset nukkuvat öisin vaikka kuu tippuisi taivaalta.
Marinissa ei näy päällisin puolin edes miten stressin merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Hän on nuori ja skarppi ja innostunut työstään!
Eikös sillä ole pieni lapsikin? Ilmeisesti ei valvota yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Tulee aina iltaisinkin telkkariin haastatteluihin täysin pirteän oloisena.
Hänhän on ollut virassaan vasta pari hassua päivää, saas nähdä onko yhtä pirteä kun työ alkaa todella ottaa voimille.
Ilmeisesti samanlainen kuin Esko Aho oli nuorena että 2-3h yöunet riittää ja ei muutenkaan rasitu kauheasti?
Pingottaa ja jännittää koko ajan.
Ihminen, joka on joutunut ikänsä taistelemaan.
Jossain vaiheessa napsahtaa.