Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jatkuvasti joku s**tana käy ovella rimputtelemassa eri päivinä (ja tietysti eri henkilöt) !!!

Vierailija
12.12.2019 |

En pelkää pienestä, mutta kyllä tällaisessa tilanteessa turvallisuuden tunne horjuu, kun toistuvasti joitain kutsumattomia vieraita käy oven takana rimputtelemassa. Se myös vtuttaa. Haluan olla rauhassa kotona s**tana!! Tiedän tasan tarkasti etten ole tilannut kotiinkuljetuksella yhtään mitään. Jos olen, niin kyllä päivämäärä ja kellonaika on aina ylhäällä ettei unohdu. Voinko mennä poliisille kertomaan, että ovellani käy toistuvasti porukkaa ja että en tunne olevani turvassa jos tämä jatkuu.

Nämähän voivat olla myös murtovarkaita, jotka käyvät muka jollain asialla vähän tsekkailemassa etukäteen kohdetta. Oli mitä tahansa, olen niin vttuuntunut kun aina jotkut oudot tyypit käy ovella enkä ikinä kerkeä nähdä että keitä he ovat.

Tiedän että ei ole rikos käydä ovella, mutta tämä alkaa olla jo kotirauhan rikkomista, koska nyt ei puhuta yhdestä tai kahdesta kerrasta vaan useammasta.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että ei ole mitään lapsia. Ei täällä pahemmin ipanoita edes näy ja kuulen kyllä askeleet oven läpi. Tuossa oven edessä on muutama porras.

Vierailija
2/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ovikello pois toiminnasta. Siinähän pimputtelevat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on iso määrä identtisiä taloja, eli iso osa on varmaan ihan vain sekaannuksia. Mutta miksi vtussa kaikki luulevat minun taloani oikeaksi?! Olet väärällä ovella stna, painu hlvettiin häiritsemästä minua.

Olisi hauskaa tietää että kuinka usein muiden ovilla käy kutsumatonta porukkaa. En tajua mikä minun ovessani vetää puoleen kun koko ajan joku yrittää tulla tänne 😴

Vierailija
4/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että eri henkilöt jos et ehdi nähdä keitä ovat? Voihan se olla se yksi ja sama henkilö(tai henkilöt jos heitä on pari samaan aikaan), esim. Jehovat.

Vierailija
5/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ovikello pois toiminnasta. Siinähän pimputtelevat. 

Niin ja sitten pahaa aavistamattomana lähden kotoa ja joku tuntematon seisoo yllärinä oven takana.

Vierailija
6/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovia todennäköisesti. Tulevat oville vaikka kukaan ei ole pyytänyt että tulisivat oville. Voi oviparkaa kun jehovat tulevat ilman tahtoa.

Vierailija
7/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että eri henkilöt jos et ehdi nähdä keitä ovat? Voihan se olla se yksi ja sama henkilö(tai henkilöt jos heitä on pari samaan aikaan), esim. Jehovat.

No jotenkin kuvittelisi, ettei sama tyyppi/samat tyypit käy jatkuvasti ovella, jota kukaan ei koskaan avaa. Mutta en tiedä.

Vierailija
8/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytynee laittaa oveen joku kyltti tai lappu, jossa kielletään asiaton pimputtelu. Mutta jehovillahan on PALJONKIN asiaa. Että kuka sitä sitten noudattaa.

Vierailija
9/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jehovia todennäköisesti. Tulevat oville vaikka kukaan ei ole pyytänyt että tulisivat oville. Voi oviparkaa kun jehovat tulevat ilman tahtoa.

Paikkakunnan Jehoviin voi ilmoittaa ettei saa tulla käymään. Tämä oli kerran lehdessä,juurikin kun joku oli hermostunut kun aina ja aina ravasivat!

Tai jos tunnet nimeltä,niin voi sanoa että vain Ulla ja Pekka saa käydä,ei muut. Sit voi sopia milloin,niin eipä pimpotella!

Vierailija
10/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ovea sääli, vaan itseäni, koska en saa olla rauhassa kotona. En halua hiippailla kotona ja joutua lähtemään täältä varoen, ettei vain ovella ole taas joku kutsumaton vieras. Haluan olla rauhassa!!!!!

Vierailija
11/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimpomm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikkakunnan Jehoviin voi ilmoittaa ettei saa tulla käymään. Tämä oli kerran lehdessä,juurikin kun joku oli hermostunut kun aina ja aina ravasivat!

Tai jos tunnet nimeltä,niin voi sanoa että vain Ulla ja Pekka saa käydä,ei muut. Sit voi sopia milloin,niin eipä pimpotella!

Täytyy ottaa varmuuden vuoksi yhteyttä sinne Jehovamestaan. Seurailen sitten että loppuuko rimputtelu.

Vierailija
12/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi vaikka postinkantaja? postissa kulkee edelleen niitäkin lähetyksiä, joita on tarjottava asiakkaan ovelle. Tai sitten erehdyksessä ottanut liian suuren lähetyksen mukaan, joka ei mahdu luukusta ja soittaa siksi? huoltomies? naapuri? onhan näitä vaihtoehtoja ilman isompaa vouhkaamista. Tuskin kukaan sinua"vainoaa"

Vierailija
13/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ekana kun kutsumaton vieras pimputtelee, tulee fiilis että kun en avaa, niin seuraavaksi se kiertää koko talon ja kurkkii ikkunoista sisään. En halua aina jännittää kotona, että tapahtuuko jotain vai ei. Haluan olla rauhassa ja tuntea, että joku ei tarkkaile taloa.

Vierailija
14/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko joskus avannut oven? Jos et, niin ehkä kannattaisi niin voisit pyytää ettei tule toiste.

Vierailija
15/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi vaikka postinkantaja? postissa kulkee edelleen niitäkin lähetyksiä, joita on tarjottava asiakkaan ovelle. Tai sitten erehdyksessä ottanut liian suuren lähetyksen mukaan, joka ei mahdu luukusta ja soittaa siksi? huoltomies? naapuri? onhan näitä vaihtoehtoja ilman isompaa vouhkaamista. Tuskin kukaan sinua"vainoaa"

Ei naapureilla ole jatkuvasti asiaa. Postinjakaja ei tule illalla ja harvemmin tulee muutenkaan. Viimeisin iltarimputus tapahtui suunnilleen 2 viikkoa sitten ja silloin kello oli puoli kymmenen illalla.

Vtuttaa!!!!

Vierailija
16/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oletko joskus avannut oven? Jos et, niin ehkä kannattaisi niin voisit pyytää ettei tule toiste.

Heh no en todellakaan avaa ovea, kun en tiedä kuka siellä on.

Vierailija
17/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehova-jeesustelijoihin tepsii seuraava konsti, jota olen käyttänyt menestyksekkäästi ensimmäisen ja viimeisen kerran ja tepsi ykkösellä :

Tulivat taas X-kerrannen kerran ja olin ulkotöissä pihalla, sanoin suoraan että EI KIINNOSTA VITTUJAKAAN TEIDÄN JEESUKSET EIKÄ JEESUSTELUT !

Pyörähtivät ympäri 360° ja menivät sinne mistä tulivatkin. On ollut hiljaista siitä lähtien jo monta vuotta. Nähtävästi nämä olivat juuri niitä millä oli vaikut rapattu korvista vttuun ja kuullun ymmärtäminen oli jollakin tasolla.

Vierailija
18/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä avaan aina oven kun joku soittaa ovikelloa. Kyllä mäkin haluan kotona rauhassa olla, mutta voin myös mennä ovelle jos joku soittaa. Nopeammin asia siten selviää kuin täällä ihmettelemällä.

Laita oveen lappu ettei ovikelloa saa soittaa.

Vierailija
19/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pimpomm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy ottaa varmuuden vuoksi yhteyttä sinne Jehovamestaan. Seurailen sitten että loppuuko rimputtelu.

Kannattaa varautua että sinne pitää useampaan kertaan ottaa yhteyttä ja laittaa kielto. Itse otin yhteyttä ja kielsin tulemasta, pysyivät poissa pari kuukautta kunnes alkoivat taas käymään.

Vierailija
20/26 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jehova-jeesustelijoihin tepsii seuraava konsti, jota olen käyttänyt menestyksekkäästi ensimmäisen ja viimeisen kerran ja tepsi ykkösellä :

Tulivat taas X-kerrannen kerran ja olin ulkotöissä pihalla, sanoin suoraan että EI KIINNOSTA VITTUJAKAAN TEIDÄN JEESUKSET EIKÄ JEESUSTELUT !

Pyörähtivät ympäri 360° ja menivät sinne mistä tulivatkin. On ollut hiljaista siitä lähtien jo monta vuotta. Nähtävästi nämä olivat juuri niitä millä oli vaikut rapattu korvista vttuun ja kuullun ymmärtäminen oli jollakin tasolla.

Jos pyörähtivät 360°, niin silloin päätyisivät takaisin siihen suuntaan mihin olivat menossa kun aloittivat pyörähdyksen, you stupid spaghetti slurping cretin!