Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko palstan säännöissä kielletty ketjuissa tapahtuvat yritykset tutustua muihin palstan käyttäjiin?

Vierailija
12.12.2019 |

Täältä on monesti poistunut ketjuja, joissa joku palstamies ja palstanainen ovat ilmaisseet kiinnostusta toisiaan kohtaan. Joku kateellinenko noita ketjuja ilmiantaa? Äskenkin poistui yksi ketju...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan sanoa?

Vierailija
2/12 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri kun tuossa olen ihmetellyt joitain poistuvia ketjuja niin olen miettinyt että

A: poistuuko ne sillä perusteella että yksi kirjoittaja on kirjoittanut useita viestejä

B. Ketjun aloittanut mies on jostain syystä pyytänyt poistoa itse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämän kautta yksi mies päässyt poikuudestaankin. En tiedä oliko silloin samat modet.

Vierailija
4/12 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juuri kun tuossa olen ihmetellyt joitain poistuvia ketjuja niin olen miettinyt että

A: poistuuko ne sillä perusteella että yksi kirjoittaja on kirjoittanut useita viestejä

Siis miksi yksi kirjoittaja ei saisi kirjoittaa ketjuun useita viestejä? Ilmiantaako joku ketjuja sillä perusteella?

Vierailija
5/12 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämän kautta yksi mies päässyt poikuudestaankin. En tiedä oliko silloin samat modet.

Siitä taitaa olla jo aikaa...

Vierailija
6/12 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi yksi kirjoittaja ei saisi kirjoittaa ketjuun useita viestejä? Ilmiantaako joku ketjuja sillä perusteella?

No enhän minä tiedä, mutta juuri oli esim. ketju mielikuvitus-tyttöystävästä. Vastailin useamman kerran ja palstan hetken päästä sulkeutuessa häipyi kpoko ketju.

Eihän sitä vastaajaa anonyymeistä tiedä kuin ylläpito...

Tai sitten huumori on kiellettyä.

Vierailija
7/12 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ei oo mikään senssipalsta, ilmoitan aina jos jotain sellaista havaitsen. Täällä on tarkoitus keskustella kaikesta mahdollisesta, ja tollaiset seuranhakuilmoitukset on muille palstoille.

Olisiko kiva, jos kaikki alkaisivat hakea seuraa, myydä, vuokrata tai antaa jotain täällä?

Vierailija
8/12 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo ei oo mikään senssipalsta, ilmoitan aina jos jotain sellaista havaitsen. Täällä on tarkoitus keskustella kaikesta mahdollisesta, ja tollaiset seuranhakuilmoitukset on muille palstoille.

Olisiko kiva, jos kaikki alkaisivat hakea seuraa, myydä, vuokrata tai antaa jotain täällä?

Sinäkö ilmiannoit sen Hauska sinkkumies-ketjun?

Vierailija
9/12 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa, mut jos sitä kaneista ja jyrsijöistä tykkäävää ja folklorea, kansatiedettä ja sukututkimusta harrastavaa 38v miestä näkyy niin ohjatkaa tänne. Vieläkin harmittaa että se katos.

Vierailija
10/12 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on niin paljon yksinäisiä ihmisiä tekemässä lähes päivittäin aiheesta aloituksia, että olisi hyvä, jos olisi oma osionsa kavereita tai elämänkumppania hakeville!!

Vierailija
11/12 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä se sinun napaasi kaivaa, jos jotkut aniharvoin käyttävätkin ketjuja seuranhakuun? Sehän on vain hauskaa. Löysää pipoa.

Vierailija
12/12 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on niin paljon yksinäisiä ihmisiä tekemässä lähes päivittäin aiheesta aloituksia, että olisi hyvä, jos olisi oma osionsa kavereita tai elämänkumppania hakeville!!

Kannatan! Miten tämä toive saataisiin ylläpidon tietoon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi