Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söpöintä mitä tiedät?

Vierailija
12.12.2019 |

Minusta koiranpennut ❤️

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koivat varsinkin mun kohdalla käpertyy vähintään jalkoihin. Tää ei ole vitsi vaan oikeasti metsästystä harrastavat kaverit sanoo että älä pilaa mun koiraa (koivaa). Mun ei tarvi kuin tulla paikalle niin koirat on minussa kinni ja niillä hännät heiluu. Mä olen kolmelta - neljältä jätkältä kuullut saman. Mun koira ei koskaan käyttäydy noin. 

Söpöintä omasta mielestä oli kuitenkin yks kissanpentu. Makasin sohvalla katselemassa telkkaria, oikeesti kanava surffaisn. Niin tämä kisu teki ympyrää mun mahan päällä ja jäi siihen nukkumaan. En mä oikeasti tajua. Ite kun en ole mikään varsinaisesti eläin ihkuttaja. Jostain mulle täysin oudosta syystä eläimet tykkää minusta.

Pari kaveria kertoo että vain mun lähtemisen jälkeen heidän koirat käy raapimassa ovea. Kyllä se joskus saa raapimaan päätä mikä minussa niin eläimiä viehättää?

Tarkotitko siis sanoa että sinä olet söpöintä mitä eläimet tietää?

Vaikka sitten niin jos haluat sen silleen ymmärtää. Itse en kuitenkaan ota kerrostaloon mitään eläintä. En mä voi sille mitään että eläimet tykkää musta. Usko tai älä se hämmentää muakin. En tosiaan tiedä miksi mutta koirissa se näkyy eniten. Yks jätkä sanoi että jos haluat saat hänen koiran.

En tietenkään ottanut kun  kerrostalo ja tiedän oman laiskuuteni. tarvitaan aika tukeva humala että kukaan voi ajatella mua söpönä. Komeaksi on joku sanonut ja sen lasken niiden promillien taikalasein katsotuksi.. En o.e oikeasti ruma pelkästään hiton kriittinen peilikuvan kanssa.

Vierailija
62/82 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan hankkisi siilin lemmikiksi? Se on aktiivinen yöllä ja nukkuu päivällä. Ei opi koskaan sisäsiistiksi ja paskoo jopa juoksupyörässä juostessaan. Ainoa hyvä puoli on että se ei elä kovin pitkään joten jos teki sen virheen että otti yhden lemmikiksi vapautuu siitä todennäköisesti 3-5 vuoden kuluessa.

Siili voi olla hyödyllinen muutenkin kuin lemmikkinä. Mummolla ja vaarilla oli kesömökki hesan saarilla. Siellä oli käärmeitä ihan riesaksi asti. Toivat sinne muutaman siilin joita ruokkivat omien ruokien tähteillä. Ei ne käärmeet loppuneet mutta vähenivät siten että sen huomasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomi Björck.

Vierailija
64/82 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kellukkeet kirjoitti:

Nadine Jansen.

Alapeukuttajilla ei ole yhtä hyviä kellukkeitaXD

Ompa!

Vierailija
65/82 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat, kissat ja vielä kerran kissat! Maailman suloisimpia, viisaimpia älykkäimpiä Jumalolentoja ovat kissat!

Vierailija
66/82 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmeviikkoiset pupunpoikaset. Rakastan kaikkia eläimiä, mutta voi noita pieniä pupuja!

Vierailija
67/82 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaston vessasta peseytymästä tuleva puliukko

Vierailija
68/82 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä on ylivoimaisesti eniten annettu ääniä elukoille, ja onhan ne sulosia, varsinkin penikat. Mä tiedän paljonkin söpöjä asioita mutta sanotaan nyt vaikka pöllöjen poikaset. Niitä kun saa pidellä käsissään ja  silitellä, kun ne tapittaa silmiin niin eipä voi kuin hykerrellä.

Vierailija
69/82 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutaan aikovat linnunpoikaset.

Vierailija
70/82 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet lapset ovat tietenkin kaikkein söpöimpiä. Tästä ei mammoilla varmaan ole mitään erimielisyyttä.

Ihmislapset on oikeastaan aika rumia. Monet eläinpennut paljon söpömpiä!

Tyypillinen vastaus tällä palstalla, "hyi lapset ja vauvat on niiin rumia, otan paljon mieluummin koiran!"

Lapset ovat suloisia!

Sinä sanoit hyi. Ja tottakait ihmiset ottavat mielummin koiranpennun jos eivät halua lapsia.

Tämä on tietysti totta - mutta en ymmärrä ihmisiä, jotka jankkaavat sitä. Minulla on kaveri, joka julistaa usein kovaan ääneen inhoavansa lapsia ja vääntelee naamansa inhosta, jos lähettyvilläkään on ihan nätisti käyttäytyvä lapsi. Nimittelee myös kaveriporukkamme erään jäsenen lasta, kun tämä ei ole paikalla. Tuota minä en ymmärrä.

En itse välitä erityisemmin kissoista, mutta en koe tarvetta huudella siitä. En ensinnäkään usko että ketään kiinnostaa, ja toiseksi, miksi mahdollisesti pahoittaa jonkun toisen mieltä.

-eri

Miten voi joku voi pahoittaa mielensä tykkävänsä jostain eläimestä enemmän. Eiköhän silloin ole peiliin katsomisen paikka. Ei elämää voi elää pelkäen koko ajan että joku pahoittaa mielensä.

No minä en ymmärrä ilkeitä tai töksäytteleviä ihmisiä muutenkaan, mutta miksi ilmoittaa äänekkäästi inhoavansa eläimiä/lapsia, jos läsnä on joku, jolla on jompi kumpia?

Vierailija
71/82 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat, kissat ja vielä kerran kissat! Maailman suloisimpia, viisaimpia älykkäimpiä Jumalolentoja ovat kissat!

video of cats reacting to cat face filter

https://twitter.com/miaaselaa/status/1203908356706054145

Vierailija
72/82 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rummo alteroskleroosin riuduttamana heittää veivinsä ja poistuu astraalitasolle täältä nuorten ihmisten maisemia pilaamasta. Ua veroja myls säästyy kun jengiä kuolee.

Vierailija
73/82 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkonen peliautomaatilla

Vierailija
74/82 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen kesätopissa nännit nöpöttäen 🤗

M33

Vierailija
75/82 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vaimo.

Niin on, varsinkin niissä söpöissä pitsistringeissä.

T: Georgios

Vierailija
76/82 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rummo alteroskleroosin riuduttamana heittää veivinsä ja poistuu astraalitasolle täältä nuorten ihmisten maisemia pilaamasta. Ua veroja myls säästyy kun jengiä kuolee.

Rummo on pastamerkki, durak.

Vierailija
77/82 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mestarin hymy <3

Vierailija
78/82 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mestarin hymy <3

Korotan: Tarja Halosen hymy.

Vierailija
79/82 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimalainen on musta tosi söpö. 

Mutta haettiin söpintä. Ei nyt tämä varmaan.  

Naapurissa on kolmikuinen saksanpaimenkoiranpentu (olipas pitkä yhdyssana :D Se on kyllä niin söpö, että meinaa pissata housuun. 

Vierailija
80/82 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimalainen on musta tosi söpö. 

Mutta haettiin söpintä. Ei nyt tämä varmaan.  

Naapurissa on kolmikuinen saksanpaimenkoiranpentu (olipas pitkä yhdyssana :D Se on kyllä niin söpö, että meinaa pissata housuun. 

Koira käyttää housuja ja meinaa oman söpöytensä takia pissata niihin? On sulla merkilliset naapurit kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi