Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Club-30 viikko 24 + listapäivitys

15.06.2006 |

[color=blue] Clubilaisille on syntynyt: 39 poikaa ja 20 tyttöä [/color]

[color=blue] (neljät kaksoset) [/color]

[color=red] Favolina Plussa 1.12.-05 ja LA 7.8.-06 [/color]

[color=blue] gweniver-06 Poika syntynyt 1.6.-06 [/color]

heli71

Helmi77

Hilma-Kaisa

HulluRiitta

hymis

katve

LeiaK

[color=red] Lempi-Kukka Plussa syyskuu? ja LA 27.5.-06 [/color]

[color=blue] Leppäkerttunen Poika ? [/color]

[color=red] Lilli76 Plussa 21.12.-05 ja LA 30.8.-06 [/color]

lumivaippa -75

Maahinen76

maaria76

Mariel

mijora

minerva72

Mrs.H.

[color=red] Nuru Plussa 14.6.-06 ja LA ? [/color]

[color=red] Oi-kukka Plussa ? ja LA 2.8.-06 [/color]

[color=red] Piippuli Plussa 26.11.-05 ja LA 7.8.-06 [/color]

ragazzina

riitujosefiina

RoseMary75

rudu

rölli

[color=blue] santsu73 Poika syntynyt 1.5.-06 [/color]

Siili74

SuviTuulia

syyssäde

[color=blue] Syystuuli Poika syntynyt 26.5.-06 [/color]

[color=red] tiitiäinen-76 Plussa 28.1.-06 ja LA ? [/color]

tirppa71

[color=red] vupii Plussa 3.5.-06 ja LA 30.12.-06 [/color]

[color=red] Waimo Plussa 17.2.-06 ja LA 27.10.-06 [/color]

winterangel

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun en niin aktiivisesti ole viimeaikoina palstaillutkaan. Eilen illalla sitten tein salapoliisityötä ja yritin saada sen ajan tasalle. Toivottavasti tiedot on oikein. =)

Vierailija
2/33 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]).([/color] nyt menossa kp13 ja jos nyt oikein tulkitsin niin ovis taisi olla eilen (olen taas harjoitellut kehoni tutkailua [color=red];)[/color]) joen tämäkin kierto taitaa olla niitä lyhyempiä. Ennen km mulla kierrot oli tosi säännölliset ja yleensä 28-30 pitkiä (ovis aina kp13-16). Nyt alkuun kierrot oli tosi pitkiä, 31-37 päiväisiä ja sitten lyheten näiksi lyhyemmiksi ja viimeiset kaksi kiertoa on ollut vaan 27 ja 26 päiväiset. Tosin oviskin tulee aikaisemmin että ehkä mun kroppani on vaan päättänyt lyhentää kierron pituutta. [color=green]=P[/color]

Kun siis tästä kierrosta sitten menkat alkaa onkin edessä jännitystä, että miten ovis tulee ja sattuuko sopivasti kun ollaan Suomessa käymässä. Jos vaan kaikki menee nappiin niin inssi voidaan tehdä, soitan vaan ennakkoon että meidän paperit haetaan taas arkistosta ja pääsee tositoimiin. [color=hotpink]=)[/color] Tosin kovin luottavainen en siihen ole, kun ei ole kuitenkaan kuin tuo yksi mahdolisuus, mutta katsotaan nyt ja toivotaan parasta.

Mukavaa viikonjatkoa kaikille, sateisesta mutta edelleenkin helteisestä keskieuroopasta. [color=green](O/[/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Nurulle kopallinen onnea ja mukavaa odotusaikaa!

Suvituulia - kiitokset päivityksestä ja toivotaan, että pääset inssiin.

Omaa napaa - 4.clomikierto takana ja negaa edelleen. Kesätauko klinikalla, joten odottelen kärsimättömänä, että pääsee syksymmällä keskustelemaan miten jatkossa. Taidan pitää luomukierron tässä välissä. Kesälomaan enää 2 viikkoa!

Aurinkoista kesää kaikille ja toivottavasti kesä tuo lisää plussia!

Vierailija
4/33 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva " nähdä" sua täällä taas!. Vielä kivampi olis nähdä ihan oikeasti, puhuitkin että olet tulossa Suomeen. Kauanko aiot viipyä? Itse olen veihtelevia aikoja pois Helssingistä just tuossa juhannuksen ympärillä. Olis tosi, tosi kiva nähdä jos onnistuttais olla yhtä aikaa täällä pohjoisessa pääkaupungissa! Toivon tietysti vielä enemmän, että ovis osuisi kohdalleen niin, että pääsisit inssiin samalla reissulla.

Kiitos muuten tuosta listapäivityksestäkin, hymiskin on plussannut mutta saa itse kertoa enemmän :-)

).( Ei auta kuin odottaa huomiseen vielä. Elämän on jatkuttava vaikka nega tulisikin.

Vierailija
5/33 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, Nuru, oli lukea plussastasi! Onnea ja turvallista odotusta sinulle ja miehellesi!

Nyt odotellaan Helin kuulumisia... :-)

Suvis: toivottavasti pääsette hoitoon nyt kesällä.

Terkut myös muille klubilaisille.

Vierailija
6/33 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalea +! Mutta niin haalea että huolettaa. Onneksi pääsin Fertikselle veritestiin. Tulos tulee iltapäivällä jos hyvin sattuu. Tai voi mennä maanantaihinkin, mutta se nyt ei tässä konkurssissa paljoa paina. Oon ihan pihalla, yleensä testeistä on ollut kuitenkin varma mitä on ja nyt meinasin ensivilkaisulla tuomita negaksi, kunnes viivanpaikka alkoi vahvistua, vahvistui hiukan sen " sallitun" 10 min aikana, sanoisin että haamuksi. Mieskään pahus ei ollut kotona kun oli yötöissä niin etten voinut siltä kärttää second opinionia. Nyt tietenkin näkyy ihan selkeä viiva kun testi on kuivunut, mutta ihan isoin kirjaimin pakkaus kieltää katsomasta siihen enää silloin (olen katsonut). Aihetta juhlaan en vielä uskalla tästä repäistä, mutta kyllä tässä joku etappi taas on saavutettu, viime plussasta onkin jo taas melkein vuosi aikaa. Jospa kuitenkin kolmas plussa toden sanoisi...

En oikein tiedä mitä ajatella. Kerron sitten kun tiedän enemmän.

Vierailija
7/33 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nurulle ja Helille lämpöiset onnittelut plussasta!! Eiköhän se Heli sinunkin viiva vahvistu; plussa kuin plussa!

Nimimerkillä omakin lehmä ojassa: tein juuri elämäni ensimmäisen positiivisen raskastestin. =-)))))))) Uskomatonta.... Ekan ivf:n 1. pas, 3.luokan alkio ei ollut alkanut jakautua sulatuksen jälkeen ja olinkin sitä mieltä, että huijausta koko homma. Mutta ei ollutkaan! No, saa nähdä kuinka tässä käy, mutta onpa ihana tunne nähdä ne kaksi viivaa siinä testistä.:' )

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

Vierailija
8/33 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nurulle, Helille ja Suvikselle ONNITTELUT! Ihanaa kuulla plussauutisia välillä, ja vielä näin monta samaan aikaan...

Itselleni ei kuulu mitään uutta, odotellaan yhä elokuista IVF suunnittelukäyntiä jolloin toivon mukaan hiukkasen viisastutaan!

Vierailija
9/33 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussia satelee clubiin!!! Täytyy varmaan alkaa vääntämään täytekakkua, ei tästä pelkillä pullilla selvitä;)

HELI siis plussa se on haaleakin plussa, varsinkin kun se on aika aikaisessa vaiheessa testattu! Ihanaa! ONNEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Montakos sitä siirrettiin??? Voi mahtava juttu, tuu sit heti kertomaan veritestin tulos=)

Syyssäde: niin se elämä yllättää, eikä ole alkioiden laatuihin tuijottamista! Onnea kovasti sinullekin=)

Waimo *pikkupikkubikineissä ottanut aurinkoa tämän päivän*

Vierailija
10/33 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulos oli mun mielestä aika huikea: 652. Suunnilleen samoissa siis mentäis Nurun kanssa :-)

Waimo: kaksi siirrettiin, joten eihän sitä tiedä...

Syyssäde: ei kahta ilman kolmatta, niinhän ;-) ?!!

Ossekin paljastui toisesta pinosta, meniskö heilutukset tätä kautta (o/ Voi hyvin!

Voi että, uskaltaisko jo iloita edes hiukan? Tänään pääsen ainakin mökille pureksimaan uutista, saatan siis olla nettipimennossa. Mielessä olette silti, ihanaiset, hyvää viikonloppua!

Vierailija
11/33 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Heli, ihanaa, sydämelliset onnittelut ja HCG luku on hurmaava: :o)

Plussakaffelle on päästävä ja kakkua haluan! :o) Toivottavasti saadaan sovittua treffeistä ja kaapataan Suvis mukaan tervetuliaiskaffelle! :O)

Syyssäde, sydemelliset onnittelut sinullekin. Tiedän tunteesi paremmin kuin uskotkaan, eka plussa minullakin. :o)

Lene, kiitos kannustuksesta. Ihanaa, kun monet teistä " vanhoista" clubilaisista tulee meitä moikkaamaan. Aurinkoista kesää koko perheelle!

Rriitu, kiitos onnitteluista, ei tarvitse huolestua. Liityn ihastuttavaan seuraanne piakkoin. :O)

Lumivaippa ja Ragazzina kiitokset ja aurinkoiset terveiset!

Sää on lupaava viikonloppuna, joten mökkiä kohti mekin lähdemme.

Aurinkoista viikonloppua kaikille clubilaisille!

Vierailija
12/33 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka ihanaa, ONNEA HELI + NURU + SYYSSÄDE!

Ihana plussajuna on taas vauhdissa. Ja mikäs sen mukavampaa kun auringonsäteiden helliessä katsella plussatikkua. Onnea vielä kovasti ja turvallista odotusta teille kaikille. (Masuasukeille terkkui: että pitää pitää kiinni ja pysyä mukana)

Miulla loma lähestyy ja toivomus omasta plussastakin sinne syksyyn toivottu.

Haleja kaikille ja mukavaa viikonloppua!

Vierailija
13/33 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnitteluista, ihan rupean täällä itkua vääntämään kun huomaan miten moni mulle sanoo toinen toistaan ihanampia asioita :´-) Kerrankin on tipat poskilla ja hymy huulilla yhtäaikaa -ja pitkästä aikaa...

Vierailija
14/33 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tarkistamaan Helin kuulumiset ja mitä näinkään...!

ONNEA Heli ja syyssädekin! Heli, käykö nyt niin, että saatte Nurun kanssa odottaa samaan aikaan vauvojanne kuten minä ja Olivera aikanaan? Voi, kuinka sydämestäni toivon turvallista odotusta teille kaikille kolmelle. Laitoin jo Oliveralle Nurun ilouutisen tekstarilla (Olivera on juuri nyt nettipimennossa) ja kohta lähtee sinunkin HCG-lukema sinnepäin. Olivera lähettikin jo onnittelut Nurulle!

(Oliverahan asuu perheineen nykyään ihan meidän naapurissa. Näemme nykyään aika usein!)

Olen jo koko päivän ollut ihan fiiliksissä Nurun puolesta, ja nyt vielä Helikin menit jysäyttämään onnen pommin. :-) Ihanaa!

Pikaista plussaonnea myös lopulle klubille!

Lene

Vierailija
15/33 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Heli[b] niin se vaan on plussaa se haaleakin viiva tarkoittaa. =)

Vaikka kun kerran siihen tikkuun kerran jotain tulee niin voisihan se sitten olla selvä, että ei tarvitse pähkäillä. Onneksi sait kuitenkin veritestistä noin upean tuloksen ja sitten odotellaan myös sun ekaa ultraa että onko matkassa yksi vai kaksi asukkia, samoin kuin nurulla. =) On tämä vaan niin MAHTAVAA!

Ja vielä [b]syysädekin[/b] mielettömästi onnea plussasta sullekin, on ihana kuulla pitkästäaikaa näitä hyviä uutisia. =)

Iso onnitteluhali teille kaikille!!!

Vierailija
16/33 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin täällä jo aamupäivästä kyttäilemässä noita Helin uutisia ja jo siinä vaiheessa olisin kommentoinut tuota testitikun haaleaa viivaa, mutten ehtinyt kun oli kaveri tulossa just kylään.

Mutta sitä piti sanomani, että ei kaikille välttämättä koskaan tule sitä vahvaa viivaa tikkuun, vaikka raskaus olisi jo pidemmälläkin. Riippuu virtsan koostumuksesta kuulemma. Esim. itse kun silloin viime vuoden huhtikuussa tein plussatestin, niin menossa oli jo kp42 (rv6 + jotain?) ja viiva oli selvästi haaleampi kuin kontrolliviiva. Ja se raskaushan sitten jatkui onnellisesti loppuun asti.

Hyvät mahikset sullakin Heli olis ton hcg-arvon perusteella kaksosiin kuten Nurullakin, jännää!! Kyllä vaan tuli hyvä mieli, jotenkin mä kyllä haistoin tämän jo etukäteen, että plussa sieltä nyt pamahtaa...

Vierailija
17/33 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän mä sain tossa äskön sählättyä kun koko teksti tuli tolleen paksummalla fontilla. [b][color=red]=P[/b][/color]

Vierailija
18/33 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en jo istuisi varsin tukevasti takamuksellani, olisin varmasti kaatunut :o).

Loistavia uutisia Nuru, tuhannesti onnea matkaan! Olen ihan liikuttuneessä tilassa... Mahtavaa!

Onnea myös helille ja Syyssäteelle!

Oi-kukka

Vierailija
19/33 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille ihanista onnitteluista! Tuntuu ihan uskomattomalta, onko ne todella minulle... olo on aika epätodellinen ja tikkua on pitänyt käydä tuijottamassa vähän väliä.

Heli ja Nuru, teillä on mahtavat HCG-arvot! Tarrasukkia pikkuisille! Itse en ole labrassa käynyt, joten en tiedä mikä oma tilanne on, mutta jotenkin en vielä osaa sitä surra.

Tsemppiä kaikille clubilaisille hoitoihin ja ennen kaikkea aurinkoa ja lämpöä -koskaan ei tiedä, milloin siihen omaan risukasaan paistaa kuten itse nyt opin!

Vierailija
20/33 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä lyyti... niinkuin Waimo jo tuumasikin kyllä tämä on jo kakun paikka, ei näin monesta plussasta pelkällä pullalla selviä. Piti oikeen kaivaa se vanha pino kun olin missannu täysin Nurun uutisen. (tehny pitkää päivää töissä ja puutarhassa joten en oo kovin paljoo ehtiny palstaileen)

Ihanaa NURU, HELI ja SYYSSÄDE ja paljon tarraliimaa!

HELI se löyty sitte viimeinkin se oikee koktaili ja taikasorminiklas sulle. Aivan ihanaa. Mä varmaan nään sitten tässä jossain vaiheessa sun vauvamasun jos tuun käymään pääkaupunkiseudulla!!! Aivan ihanaa. Mä jouduin istahtaan lattialle ja yritän epätoivoisesti yltää näppikselle polviltani kun ei oikeen luota omaan taitoon enään pysyä tuolilla *kerran tipahtanut*

NURU Oi että ihanaa sunkin puolesta. Höh toi ei nyt kovin järkevältä kuulosta mutta kuka täsä nyt enään kovin järkeviä osaa ajatella näin ihanien uutisten jälkeen. Mites oliko tää PAS ja viimenen satsi siitä vai ihan uusi IVF? Jokatapauksessa oikeen paljon onnea ja tarraliimaa sinnekin(0)

SYYSSÄDE viimeksi muistelen " kuulleeni" sinusta kun aioit jäädä palsta- ja hoitotauolle. Ja mites kävikään JEEEEE pitäsköhän munkin pysytellä edes kaks viikkoa pois kokonaan täältä, siis etten kävis edes lukemassa kuulumisia jos sillä nyt tärppäis.

Ja me muuthan tullaan varppina perässä!!!!

WINTERANGEL ihana lukea aina sun positiivista kirjoittelua. Mä toivon totisesti että vuoden päästä sinulla ja ihanalla miehelläsi olisi nyytti sylissä ja vaikka molempien bdbdbd kyllä sinäkin olet onnen ansainnut vaikka tuplana bdbdbd

WAIMO yritin tuolla ylhäällä vähän selitellä syytä hiljaiseloon. Oon yrittäny käyttää nämä kauniit ja aurinkoiset päivät pihahommiin ja matonpesuun (yöks) ja sitten teen 16h päivää välillä töissä joten ei kovin kauheesti jaksa netissä olla. Mutta heti kun selkäs käännät täällä on tehty vaikka ja mitä aaaahhhhhhh ihan kyynel tulee silmään onnesta! Mikäs on vointi? Millon olikaan seuraava ultra jossa näkee onko hemis hävinny? Jaksuja!

LEIA joko muutto alkaa kauhistuttaan? Mites clomit joko oot syöny kaikki kuurit vai onko vielä jäljellä? Mulla tais hieman mennä penkin alle kun en saanutkaan sitä aikaa gynelle tuollon kp11. No on siellä jotain kuiteski tapahtunu kun koko tän viikon on nippaillu vuoron perään vasemmalta ja oikealta ja välillä jopa yhtäaikaa. Mutta ois tieten ollu kiva nähdä montako siellä kypsyy kun on tota pupuiluakin tullu tällä viikolla harrastettua aika lailla päivittäin *punastuu kainon immen lailla muistaessaan viime yön* eikä onneksi ollu nyt minusta ainakaan mitään pakkotönäsyä *hih*

HELMI ja MINERVA huiskutukset ja elokuuta odotellessa. Eikö oteta tavoitteeksi se, että sillon ollaan kaikki plussajunassa kun tavataan seuraavan kerran. Ja tämä koskee MAAHISTA myös.

SUVIS huiskutukset sinullekin. Mitä sulle muuta kuuluu? (yritän nyt peittää hattarapään kadottamat tiedot kyselemällä " sivistyneesti" kuulumisia) Ihania kesäisiä päiviä ja positiivista tuulta puhaltelen *puuh puuh*

Kaikille lupilaisille ihanaa kesää ja tuplaviivoja testeihin.

ON kirjottelin kuulumisia tuonne LEIAlle joten mulkaskaa sinne ja osittain Waimolle......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi