Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko ensi huuma kestää?

Vierailija
12.12.2019 |

Vierestä seuraan, ehkä vähän ihmettelen mutta mulle asia ei kuulu. Onnellisia toivon olevan, mutta siis 42 & 50v pari, mies vaihtanut yli 20v avioliittonsa nuorempaan naiseen. Seurustelleet nyt 2v, yhdessä asuvat. Mietin, onko aidosti tyytyväinen tuohon vaihtoon vai kaipaako koskaan vanhaan. Kestääkö laastarisuhde, se kyseessä tässä molemmilla.... lapsia käy myös miettineeksi...

Mietin vaan... sukulaisesta kyse.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku 2v. keskimäärin voi mennä pelkällä panemisella ilman kunnon keskustelua, näin omaan kokemukseen pohjautuen.

Vierailija
2/43 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kesti yli kaksi kesää ja kohdattiin tammikuussa. Eli noin pari vuotta lakanat oli märkänä enimmäkseen hiestä. Se oli ihan parasta aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että hyvin harva ns. lennosta vaihtajakaan ei vanhaa kaipaa, mutta harvempi näistä uusista tällä tavoin alkaneista suhteista vuosia kestää. Väitän, että kestävämpiä uusia suhteita on sellaiset, että on ihan kunnolla erottu ensin vanhasta, ilman kolmansia osapuolia ja käsitelty myös omassa pääkopassa se ero ja vasta jonkin ajan kuluttua haetaan sitä uutta suhdetta.

Vierailija
4/43 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori ottaa vanhan vain vakiintuneen elämäntilanteen takia. Kun toisella on säästöjä ja rahaa muutenkin niin elämä on helpompaa, voi esim. lähteä huoletta matkustelemaan. Sitten kun on viimein saatu omakin elämä kondikseen niin voi hakea sitä omanikäistään.

Vierailija
5/43 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseen panoon loppuu.

Vierailija
6/43 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/43 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 18 kk kestää se ihastumisen/rakastumisen "ilmainen"hormonihuuru. Tässä ajassa pitäisi muodostua niitä pysyvämpää yhdessä pitäviä siteitä. Lapsiaan on sellainen luonteva ratkaisu tähän.

Vierailija
8/43 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin, että hyvin harva ns. lennosta vaihtajakaan ei vanhaa kaipaa, mutta harvempi näistä uusista tällä tavoin alkaneista suhteista vuosia kestää. Väitän, että kestävämpiä uusia suhteita on sellaiset, että on ihan kunnolla erottu ensin vanhasta, ilman kolmansia osapuolia ja käsitelty myös omassa pääkopassa se ero ja vasta jonkin ajan kuluttua haetaan sitä uutta suhdetta.

En vaihtanut lennosta vaan olin toista vuotta sinkkuna ja harrastin vain keksi juttuja. Sellainen nykyisenkin piti olla mutta kävi niin että ehkä vieläkin jatketaan? Molemmilla omat asunnot niin ainakin helpompi jäädä taas sinkuksi jos siltä tuntuu. 

Ex nainen vaihtoi lennosta ja lasten suusta olen kuullut kuinka usein ne ovat vaihtuneet. Nyt silläkin on jo pitkään pysynyt sama ja hyvä niin. Enään ei paina eron katkeruus ja voin rehellisesti toivottaa sille hyvää jatkoa.

Vierailija
9/43 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 vuotta on ihastusta ja himoa, sen jälkeen rakastaa...ennenkuin kyllästyy?

Vierailija
10/43 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavistasi en osaa sanoa. Ensihuuman kestäminen on varmasti hyvinkin tapauskohtaista. Ja mitä nyt ensihuuma ylipäätään on, eihän se ole kaikissa suhteissa samanlaista.

Vierailija
11/43 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiseen panoon loppuu.

Aika huonosti jos noin. Mulla jopa yhden yön jutut on venähtäneet viikonlopuksi. Aika monta on ollut usean vkl kevyttä tiedät kyllä mitä. En mä mikään gikolo ole mutta parhaimmillani hyvää seuraa. Tuntuu tyhmältä kehua itseäni mutta osaan jutella ja olen aika hauskakin. 

Vierailija
12/43 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hyvin paljon. Minulla ja miehelläni kesti kauan - ehkä kahden vuoden jälkeen aloin huomata, että nyt on huuma pikkuhiljaa hälvennyt.

Eräs kaverini on kertonut, että heillä kesti puolisen vuotta, toinen taas on sanonut, ettei heillä ikinä mitään huumaa oikein ollutkaan.

Vierailija
13/43 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän kanssa pahin ensihuuma kesti 5 vuotta, sitten suhde jatkui onnellisena vielä toiset 5 vuotta. Sitten tajusin, että meillä ei oikeasti ole mitään yhteistä, ja kiinnostus lopahti.

Vierailija
14/43 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määritelkää huuma?

Vierailija
15/43 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ensihuuma minusta lopu kuin veitsellä leikaten, että sen keston voisi määrittää tarkasti. Sikäli olen tuon kahden vuoden rajan kannalla, että sitä ennen ei kannattaisi ainakaan avioon mennä eikä lapsia tehdä.

Vierailija
16/43 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin pystyy ylläpitämään toisesta ihannemielikuvaa.

Vierailija
17/43 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/43 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaverin puolesta kysyn :D "

Eli katkera exä siellä?

No mulla on kestänyt nyt 8 vuotta. 

Vierailija
20/43 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määritelkää huuma?

Vaatteet ei pysy päällä kun ollaan kahdestaan. Pelkkä ajatuskin toisesta saa pikku veikan jäykäksi. Nainen on myöntänyt että hänellä oli alkuhuumassa vastaavaa. Humalassa silloin alkuhuumassa oikeasti veti, melkein repi farkkuni alas ja sanoi suoraan haluavansa sitä. 

Varmasti yksi nopeimpia kiihottumisia mitä olen kokenut. Niin aidosti halukas nainen että haloo! Pysäyttäkää painokoneet ja etusivu uusiksi. Olen ennenkin kokenut halukkuutta. Kuitenkin tuollainen anna nyt sitä heti äkkiä oli uusi joskin mahtava kokemus.

Siinä yksi määritelmä, on niitä varmasti muitakin.