Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko ensi huuma kestää?

Vierailija
12.12.2019 |

Vierestä seuraan, ehkä vähän ihmettelen mutta mulle asia ei kuulu. Onnellisia toivon olevan, mutta siis 42 & 50v pari, mies vaihtanut yli 20v avioliittonsa nuorempaan naiseen. Seurustelleet nyt 2v, yhdessä asuvat. Mietin, onko aidosti tyytyväinen tuohon vaihtoon vai kaipaako koskaan vanhaan. Kestääkö laastarisuhde, se kyseessä tässä molemmilla.... lapsia käy myös miettineeksi...

Mietin vaan... sukulaisesta kyse.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määritelkää huuma?

Minulla se oli sellaista, että ajattelin kumppania koko ajan. Ei ollut sellaista hetkeä, että jokin muu asia olisi ollut mielessäni enemmän. Sitten kun lopulta mieleeni tuli toinen asia, joka pyöri mielessä samalla intensiteetillä (erään henkilön kuolema), ensihuuma loppui siihen eikä tullut enää takaisin.

Vierailija
22/43 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, alkuhuuma loppuu totta kai jossain kohtaa mutta joudun sinulle nyt kertomaan että eipä sitä enää kahden vuoden jälkeen vanhaan liittoon kaipaa.

Kokemusta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se mies vanhaa suhdetta kaipaisi vaikka alkuhuuma menisikin???

Toiveajattelua ap! :D

Vierailija
24/43 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenmuuton jälkeen n3kk

Vierailija
25/43 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdallani tyssää yhdyssanavirheisiin.

Vierailija
26/43 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jäävi vastaamaan, 21 vuotta yhdessä ja edelleen on esim "perhosia vatsassa" kun mies tulee töistä kotiin. .

Ehkä sitten oli oikeaa rakkautta ensihetkestä lähtien eikä vaan mitään "huumaa".

Vierailija
27/43 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuma päättyy siihen kun näette sen uuden miehen joka alkaa kasvattamaan partaa  se johtuu siitä että uusi naisystävä ei ole enää niin seksuaalisesti aktiivinen. suihinotot jää unholaan läheisyys katoaa pillu kuivuu, kiinnostus lopahtaa,nainen alkaa lihoa taas kuten eellisessä suhteessaankin

Vierailija
28/43 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun huumani kesti noin 3kk, jonka jälkeen alkanut arki on aivan samanlaista kuin nyt vuosia, vuosia myöhemmin. Meillä tosin lähtötilanne oli vaikea, joka ehkä sitten palautti maan pinnalle hyvin varhain ja todelliset tunteet tulivat hyvin äkkiä selviksi.

Vierailija
29/43 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa tässä se, että kuinka nopeasti alkuhuuman jälkeen voi ihastua uudelleen - siis toiseen / uuteen ihmiseen? Ei vanhaan kaipaa joo, mutta että koska se alkuhuuma hälvenee niin että uutta rupeaa katsomaan/alkaa muut kiinnostaa?

Vierailija
30/43 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/43 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/43 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se mies vanhaa suhdetta kaipaisi vaikka alkuhuuma menisikin???

Toiveajattelua ap! :D

Joskus voi kaivata vanhaa suhdetta. Niin uskomattomalta kuin se kuulostaa niin meillä miehilläkin on tunteita. Se ruma r alkuinen tunnetta kuvaava sana on paha. Sille ei voi mitään se vain on vaikka järki sanoo ihan mitä tahansa. Yksi nainen kummittelee vieläkin toisinaan mielessä. En haluaisi että kummittelee mutta tunteita on mahdotonta komentaa. Ainoa hyvä etten ole sortunut tekemään mitään typerää sen takia.

Vierailija
33/43 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joskus - vaikka kaikki on uudessa suhteessa hyvin - katselee jo muita. Koska ihminen on kyltymätön eläin.

Vierailija
34/43 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaat viisi vuotta on kestänyt, tiedä onko enää järin tervellistäkään enää. Sydän hakkaa hulluna ja järjetön kaipuu on toisen syliin, kun vaimo palaa työreissuiltaan. Muu maailma tuntuu katoavan sillä hetkellä ihan tyystin.

M35

Vierailija
35/43 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/43 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reippaat viisi vuotta on kestänyt, tiedä onko enää järin tervellistäkään enää. Sydän hakkaa hulluna ja järjetön kaipuu on toisen syliin, kun vaimo palaa työreissuiltaan. Muu maailma tuntuu katoavan sillä hetkellä ihan tyystin.

M35

Kun lukee tuollaista niin tulee vähän kateelliseksi. Kuitenkin piip hyvä että edes joku on onnellinen. Joskus olin itsekkin niin onnellinen jätkä kun olin sellaisen naisen kanssa jota kohtaan oli tosi vahvoja tunteita. 

Hyi v mä ryven itsesäälissä ja sekin ärsyttää mua. Pitää ainakin yrittää löytää se selkäranka jostakin. Nainen vain on pahimmillaan sellainen että sekoittaa miehen pään. Oma syyhän se on kun tunteet on mitä on. Järki vs rakkaus on sellainen 0-10 matsi. Eikä se r pelaa rehellisesti.

Vierailija
37/43 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet! Jos rakkaus sekoittaa pään eikä kohde olekaan se oma puoliso johon huuma laantunut; lähdettekö vai jäättekö?

Vierailija
38/43 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/43 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
40/43 |