Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaisla-Kerttu

14.06.2006 |

Mitä pidätte yhdistelmänimestä Kaisla-Kerttu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...se ole joku taiteilija/käsityöläinen, joka tekee sellaisia värikkäitä villapaitoja (taitaa kyllä olla Kaislakerttu ilman viivaa)? Mielestäni loogisena yhdistelmänä vähän outo, kerttuhan on myös lintulaji - siis kaislikossa asustava pikkulintu? Mieluummin antaisin ilman väliviivaa (tyyliin Kaisla Kerttu Maria) ja sitten käyttäisin vain tuota Kaislaa, joka on kyllä kaunis nimi.

Vierailija
2/7 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli mieleen ensin lintu :) tai leppäkerttu-tyylinen eliö. Molemmat nimet ovat kyllä erikseen kauniita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Kyllä Kaisla-Kerttu hieman lintumainen nimi kieltämättä on, mutta mielestäni jotenkin silti veikeä. Pidän kovasti luontoaiheisista hieman hipahtavista nimistä tytöille, mutta poikien nimistä parhaita ovat jämerät perussuomalaiset nimet. Tämä kysymys oli hupaa ajanvietettä, eikä itselleni ajakohtainen vakava nimiehdotus. Aurinkoa!

Vierailija
4/7 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nimessä on ehkä hieman liikaakin " merkitystä" . Ehdotan yksinkertaisempaa ja kauniimpaa Kaisa-Kerttua!

Vierailija
5/7 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jopa muodossa Kaislakerttu on kaunis luontonimi, eikä kaimat nimeä pahenna.

Vierailija
6/7 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva nimi!

Vierailija
7/7 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksi mun lemppareita ollut aina, mutta Kertun kanssa ilman väliviivaa, minun mielestäni. Meille jos tulisi vielä tyttö, hän olisi Kaisla Merituuli. Nyt lapset ovat Pinja Kanerva ja Ilja Aleksi.