Monta vapaapäivää sinulla on ennen jouluaattoa?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Millä alalla ollaan töissä ilman vapaapäiviä parikin viikkoa?
Tapahtumatekniikka, esimerkiksi.
Olen lomalla 21.12.-6.1.
Opettajana on kivaa
Koko jouluviikko on lomaa. Eli ennen aattoa viikonloppu mukaan lukien se 3 päivää.
La 14.12.
su 15.12.
pe 20.12.
la 21.12.
su 22.12.
ma 23.12.
Kuusi taitaa olla. Seuraavan kerran töihin 7.1.2020.
11 päivää, eli lomalla jo kolmatta päivää.
Ei yhtään ja jouluaattoonkin valvon. Ihan kivaa, stre4ssitön joulu, mennään sillä millä ehditään jua jaksetaan.
Jouluun saakka vapaata, joitain yksittäisiä päiviä lukuunottamatta! Ei hullumpaa.
Ei yhtään. Myös jouluaatto, joulupäivä ja tapaninpäivä työtä työtä työtä. Mutta hyvää joulua kuitenkin kaikille jotka pääsevät siitä nauttimaan!
Ei yhtään. Joka päivä kuluu töiden merkeissä.
Oma valina.
T:Yksinäisyrittäjä.
Mulla on vp 18.12.
Sitten kuusi päivää putkeen töitä ja aattona vielä siis aamuvuoro.
Stressiä pukkaa.
Aika monta.
Olen kesäkuuhun asti sairauslomalla.
Ei yhtään. Olen kaupassa töissä ja joulyaatoksikin napsahti kello 7-16 vuoro. Mikäs sen mukavampaa näin perheellisenä. Kauppias varmaan viettää mukavaa joulya perheensä kanssa, samalla kun duunari painaa.
Neljä. En oikein tiedä miten saan aikani kulumaan.
Kaksi, ainoastaan sunnuntaina ei ole töitä ennen joulua.
Montako. Muistakaa possessiivisuffiksit!
Ei yhtään ennen, mutta pidän välipäivät vapaata ja menen töihin vasta uuden vuoden jälkeen.
Koko loppuvuonna vapaita on 3. Kiitollinen oon sentään siitä että aaton saan viettää lasten kanssa! Siitä kun ei edes mitään lisiä maksella niin ei oo sen arvosta pilata joulua.
Just niin monta kuin haluan.
Minun täytyy tehdä x määrä työtä ennen joulua. Jos teen ne kerralla, niin minullahan on vaikka kuinka monta vapaapäivää.... ehkä en viitsi.