Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen aina valmis ja liian märkä...

Vierailija
13.06.2006 |

Mä en tajua kun tuo alapää on nykyään aina kiihottuneessa tilassa :(. Yhdynnän aikana ejakuloin monta kertaa ja 1. orkun saan n. toisella työnnöllä. Tää alkaa häiritä mua. Onko muita? Onko mussa jotain vikaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain voiteita jotka " puuduttaa" ?

Vierailija
2/15 |
13.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sais apua/ tietoa? Toivottavasti joku osais neuvoa. Miestä ei asia vaivaa ;), mutta mua häiritsee. Synnytyksen jälkeen tilanne on vaan pahentunut. -ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauhee ongelma

Luulisi orguttomuuden olevan ongelma ei sen saanti!!!!!!!!!

Vierailija
4/15 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se kosteus tai siis MÄRKYYS! Että hahhah vaan itsellesi. Isäntä ehdotti jo kumilakanoita, koska nesteitä lentää. Ja mä olen AINA märkä. Mielestäni se ei ole normaalia, mutta kertokaa viisammat jos " häiriinnyn" turhasta. -ap-

Vierailija
5/15 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja just puhuttiin tuossa, että se tuntuu molemmista tosi hyvälle kun on suht kuiva tavara. Ostettiin netistä seksitavaroita ja kysyin haluisiko liukkaria, niin ehdottomasti ei! Eli liika märkyys voi olla iso turn off. Uskon sua ap! Miten ois mielialalääke se ainakin pistää orkut vaikeimmiksi saataviksi tai mene gynelle, varmaan siellä osataan auttaa. Itse en haluisi olla noin märkä kun kuvailet, yöks (sori)!

Vierailija
6/15 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
7/15 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montaa miestä märkyys vain kiihottaa! Minullakin kävi seisomaan kun luin viestisi. Kroppasi on virittynyt nauttimaan, yritä olla turhia analysoimatta syitä ja nauti täysillä.

t.mään, onnellinen seksiaddikti

Vierailija
8/15 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on samanlainen " ongelma" , mutta kun siitä ei kukaan mies ole koskaan valittanut, olen oppinut nauttimaan. useimmiten saan ihania kommentteja kun tosiaan olen aina valmis... hyvältä se tuntuu itsestänikin. mutta jos todella haluat olla kuivempi, hormonaalinen ehkäisy kuivattaa paikat aikalailla. ei kaikilla, mutta monella.

Vierailija
9/15 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tosiaan jokaisen miehen unelma...

T: mies

Vierailija
10/15 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta hyvältätäkin tuntuu (orrkujen määrästä näin päättelen)..

Vierailija
11/15 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n ongelma taitaa olla korvien välissä... ;D. Nyt oikeestaan alkaa naurattaa itseäkin. Olihan meillä taannoin tuossa pieni kuiva kausikin, kun vielä imetin eikä sekään kivaa ollut liukkareiden kanssa läträtä... Mut jotenkin on vaan niin noloo :/... losottaa ympäri huushollia :D... Mutta kiitos tosi paljon kaikille vastanneille, jotenkin helpotti. Otan mielelläni lisääkin kommentteja vastaan. -ap-

12/15 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tyytyväinen, jos saat jo toisella työnnöllä. Veikkaan että saat heti kohta ja kohta uudestaan. Se kohottaa miehen itsetunnon taivaisiin.

Vierailija
13/15 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi ole ongelma. Iso froteepyyhe ja vaihtopyyhkeitä tarpeen vaatiessa. 

Joillain naisilla tulee ihan kirjaimellisesti lammikko.

Vierailija
14/15 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on sinusta ikävää ymmärrän kyllä. Minullehan tuo olisi fantasia-asteella parasta mahdollista herkkua, jos se on pelkkää limaa.

Vierailija
15/15 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa tuollainen nainen.

Meillä akkaa pitää lämmitellä iäisyys, mikään ei tunnu hyvälle, tuskin on orkkuakaan ikinä saanut? Ja sitten kun saa kullin sisään tulee samantien.

Jotenkin todella turhauttavaa, tilanne on mennyt tällaiseksi n.1v lapsen syntymän jälkeen.