Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vielä toivoa?

13.06.2006 |

Tein plussatestin toukokuun lopulla ja viikkoja pitäisi olla 6+2. Eilen ei kuitenkaan ultrassa näkynyt mitään, ei kohdussa eikä muuallakaan. Testi näytti kuitenkin edelleenkin vahvan plussan eikä menkat ole alkaneet.

Gunis laittoi jatkotutkimuksiin, mutta ei osannut sanoa mitään. Onko kellään kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla viikoilla raskaus kyllä jo näkyy kohdussa. Kävin itse eilen ultrassa rv 6+4 ja kohdussa näkyi selkeästi sikiöpussi ja peni alkio.

On hyvä että sait lähetteen eteenpäin jatkotutkimuksiin. Minulla oli vähän tuontyyppinen tilanne pari vuotta sitten. Aluksi luultiin että kyseessä oli alkuraskauden keskenmeno kun vuotoakin oli, mutta sitten parin viikon päästä kävikin ilmi että kyseessä oli kohdun ulkoinen raskaus. Kohdun ulkoisesta raskaudesta kuulee monesti ikäviä asioita vaikka aika usein se myös hoituu itsestään. Pahimmillaan se voi kutienkin olla vaarallinen tila. Onneksi pääset nyt varmasti nopeasti tutkimuksiin ja asia saadaan kohdallasi selvitettyä. Jaksamista.

Vierailija
2/6 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon tietysti kohdallesi onnea, mutta kuulosti minunkin mielestäni hieman huolestuttavalta. Ehkä pian pääset jo jatkoja kuulemaan, tuo on kyllä tuskaista? Itse kävin uä:ssä muutama pv sitten, vkot 5+3, näkyi sikiöpussi ja ruskuaispussi, tarkoitus oli varhain katsoa onko kohdussa yhtään mitään, kun hiljattain mulla oli km x2 ennen kuin ehdittiin ultralla katsoa oliko edes norm.raskaus kyseessä. Gyne sanoi tällä kertaa että tosiaan pitäiskin tässä vaiheessa jo jotain näkyä, vaikkei tietysti mitään alkiota tai sykettä.

Toivotaan jaksamista ja parasta sinulle! Kerrotko sitten miten kävi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ensi viikon tiistaina pääsen Naistenklinikalle jatkotutkimuksiin, silloin kuulemma pitäisi viimeistää jotain näkyä. Itseltäni on kuitenkin jo toivo mennyt vaikkakin raskausoireet on tallella, vuoto ei ole alkanut eikä kipuja ole.

Kärsin 8v. lapsettomuudesta ja lopulta kaikkien raskaiden hoitojen ja keskenmenon jälkeen neljäs IVF toi kaivatun tuloksen, ihanan tytön. Luomuraskautta ei ole ennen ollut ja olisihan se aika ihme ollutkin.

Palailen kertomaan tiistain jälkeen tuomion.

Kiitokset vastauksista!

Vierailija
4/6 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko vastata tähän, kun itsellä aivan samanlainen kokemus. Jos haluat koko jutun lukea, niin löytyy tuolta " Tammituhunat aloittelee" pinosta.

Kävin ekan kerran neuvolassa rv:llä 7+0 ja lopuksi katottiin ultralla: ei kohtua ei alkiota ei mitään.

Viikon päästä oli seuraava ultra eli rv 8+1 ja jo näkyi kunnolla kuin myös syke! Eli alkio oli 12mm pitkä ja ultrassa näkyi ruskuaispussi jne.

Halusin vain valaa toivoa sinulle, koska olet käynyt vielä aikaisemmassa vaiheessa kuin minä!

Nyt olen siis rv 9+3 ja odottelen innokkaasti seuraavaa ultraa =)

Vierailija
5/6 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto alkoi maanantaina ja tiistaina tarkastuksen yhteydessä todettiin keskenmenon tapahtuneen.

Ei tullut tammituhinaa meille.

Hyviä jatkoja kaikille. Ylläri07 poistuu palstalta.

Vierailija
6/6 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olen todella pahoillani puolestanne. Jaksamista ja tsemmpiä jatkoon.

Tv Polgara

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän