Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on? Puolesta ja vastaan saa sanoa

Vierailija
10.12.2019 |

mielipiteitä.

Tässä hiljan ihminen, jonka kanssa pitänyt etupäässä viestien kautta yhteyttä ja vain muutaman kerran ollaan tavattu, päätti, että juttumme on tässä. On noin tehnyt jo kerran aiemmin. Silti päästy sopuun ja juttu on jatkunut.

Noh mutta tällä kertaa hän todella siihen malliin kirjoitti, että juttu on ohitse. Oli niin monia pieniä asioita mihin hän ei ollut tyytyväinen.

Tuumin, että selvä. Yritin toki, että jos hän olisi muuttanutkin mielensä, niin ei. Ei muuttanut.

Mietin, että antaa olla sitten. Kyllä hän oli tärkeä ihminen minulle, mutta kun noin tuumi mitä tuumi, niin mietin mitä jankuttaa asiasta.

Päätin sitten, että jos katson löytyisikö ketään muuta? Noh yksi löytyi. Kerran tässä nähtiin. Nukuttiin yö yhdessä ja keskusteltiin. Tai lähinnä tuo toinen osapuoli. Kertoi vain ittestään. Täynnä oli itseään.

Sitten tuo osapuoli, kuka suhteen poikki pisti, on taas viestejä laittanut tulemaan. Tuntuu, että haluaa olla taas kanssani. Eihän minulla tietty tunteet ole häntä kohtaan minnekään kadonneet.

Mutta, kun menin tuota yhtä tapaamaan, niin kyllä se vähän vaivaa. Vaikka mietin, etten silloin ollut tuon ekan kanssa tekemisissä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en olisi kovinkaan "uskollinen" tuollaiselle joka vaan viestittelee kanssani. Uutta matoa vaan koukkuun ja voithan tuolle viestittelijälle aina silloin tällöin vastata. Tuskin muuttuu suhde viestejä kummemmaksi.

Vierailija
2/3 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähty ollaan noin kolmisen kertaa.

Kun asutaan eri paikkakunnilla.

Ja myös tuon viestittelijän tempaukset, kun kahdesti jo tuuminut - juttu oli nyt tässä. Sitten kuluu muutama päivä & hän kirjoittelemaan siihen malliin, kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Vaikka on sanonut kuin ikävästi minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi