Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko kenestäkään muusta, että elämässä on käynyt hyvä onni?

Vierailija
10.12.2019 |

Itsestäni tuntuu, että onni on ihmeellisesti potkinut ihan satumaisesti. On ollut erilaisia epävarmuusjaksja ja jopa kriisejä, mutta niin vain kaikki on aina lopulta järjestynyt tavalla tai toisella. Olen ehkä onnellisempi kuin koskaan ilman mitään suurempia huolia. Mutta joskushan tämä varmaan muuttuu.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai onni välillä potkii.

Vierailija
2/17 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ole käynyt hyvä onni. Sanoisin että useimmissa asioissa on käynyt huono onni :(

Tälläkin hetkellä on huolia ja murheita enemmän kuin tarpeeksi, eikä ratkaisua näihin ole näköpiirissä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Sen jälkeen, kun isot surut oli surtu lähes 40 v. sitten, on elämä ollut pelkkää ruusuilla tanssimista. Kaikki on hyvin.

Vierailija
4/17 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt. On kavereita, olen päässyt hyväpalkkaiseen, koulutustani vastaavaan työhön, vaimon kanssa menee hyvin ja olen voinut toteuttaa haaveitani. Terveyskin on hyvä ikäisekseni.

Vaikka olen itse tehnyt paljon saavuttaakseni tämän kaiken, niin on minulla onneakin ollut. En sitä käy kiistämään.

Vierailija
5/17 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan

Vierailija
6/17 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

P*skat, kaikki mennyt aivan päin p*rsettä.....

Vierailija
7/17 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin; katastrofaalinen inkarnaatio, paskista paskin karma. Kunpa kuolis pois. Mieluiten nyt heti.

Vierailija
8/17 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää rehellisesti sanoa että kyllä. Uraa takana vaikka kuinka erittäin hyvä palkka, iso ihana koti jne... Eikä ikää ole paljoa, perheenkin voisi vielä perustaa jos kumppani vielä löytyisi. Ainoa ja suuri takaisku oli että ex-vaimo lähti toisen miehen matkaan useampi vuosi sitten. Vaikka on järkyttävän ikävä ja suuri menetys, niin ei missään nimessä laita muita Hannu Hanhi onnia pakkasen puolelle.

Vierailija
9/17 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen ollut todella onnekas elämässäni. En voi edes kertoa kuinka onnekas, kun jo se vähäkin mitä olen kertonut, saa ihmiset kadehtimaan.

Vierailija
10/17 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetissä, päinvastoin.

Vierailija
11/17 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on onni lykästänyt. Löysin ihanan vaimon ja vaikka itselläni on uo:ssa kohtuu iso summa niin tunnen itseni kuitenkin oudosti vapaaksi kun tiedän, etten niitä pysty ikinä maksamaan.

Olen siis vapaa siitä oravanpyörästä, missä useimmat pyörivät. Kuitenkin minulla on kaikki mitä tarvitsen eikä huolta huomisesta.

Eikös olekin jännä 🤔

Vierailija
12/17 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään onnea.

Vierailija
13/17 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntuu vihdoin. Ikävät ja raskaat vuodet on takanapäin ja kaikki on vihdoin hyvin.

Yli kymmenen vuotta meni rakentaa elämä tähän pisteeseen missä se on tällä hetkellä ja olen onnellinen ihan aidosti ja oikeasti.

Vierailija
14/17 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman epäonnea mulla ei olisi minkäänlaista onnea.

Vierailija
15/17 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Luulin pitkään että olen syntynyt sunnuntaina. Äiti korjasi jossain vaiheessa että ei vaan keskiviikkona.

Mutta joo. Kaikki on tosi hyvin ja oon onnellinen. En ole rikas mutta saan tehdä mitä haluan.

Vierailija
16/17 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Kaikki on nyt hyvin itsellä ja lähimmillä. Lapset ovat terveitä ja pärjäävät hyvin.

Vierailija
17/17 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni ollut onnekas. Olen selvinnyt vakavasta leikkauksesta ja parantunut harvinaisesta syövästä elinsiirrolla. Sukulaislapsi parani leukemiasta. Minulla on sisar, jonka kanssa tulen hyvin toimeen. Pystyn auttamaan työssäni ihmisiä, vaikka palkka voisi olla huomattavasti parempi. Olen edelleen täyspäinen, vaikka olen joutunut kohtaamaan vaikeita ja surullisia asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi